In class room

In class room
In class room 1 boy was praying Allah Allah.

Teacher: y r u praying in classroom?

Boy: Mom adviced me dat b4 sleeping u must pray Allah Allah
  

May, 14 2010     148 chars (1 sms)     3492 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar: Will u merry , after i die .
Wife : No i wiil live with my sister.
Wife : Will u marry , after i die .
Sardar: No i will also live with ur sister.
HELLO sO rAHe HO kYa ?????
kYuNKI kIsI nE MuJhSe KaHa kI PaGaLo kO NeEnD NaHi aAtI. IsLiYe mAiNe SoCh kI AbHi PaTa KaR lU



KyUnKi AaP BaHuT aKkALMaND HaI Na !!!!!
Q. which day is stronger..!

Sunday Or Monday...??



The Answer is..!


Its Sunday


Coz


Monday Is A Weekday(Weak day
Papa- Beti 12th K Bad Kya Karogi...?

Beti- B.B.A Karungi!!

Papa- What Is Bba.

Beti- Boyfriend Ki Bike Par Aish
,-|''"""""""""''''''|
/--[SMS PoLiCe]
''''''O''""""""O"O''""
Hum aapko arrest karne aae hain,apki complain hai k aap apne Doston ko koi SMS nahi karte..
Teacher : U failure !
At ur age Bill gates stood first in the class
Student : Mind u, Sir,
but at ur age hitler commited suicide


Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->
''Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye''
kissi din teri yadoon ko select karoon delete kar doon




ley das toon enu Computer samjheya wey


Ye Keh Ker FARAZ Ne Lerkiyon Ko Truck Ke Neechay De Diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
Bachna Ay Haseeno Lo Me Aaagaya....
Apun wishing you a wonderful, super duper, zabardast,
extra bariya, extra special ekdum mast n dhinchak bole to
ekdum jhakaas, JANAM DIN mubarak ho..
Check Out 3D Msg first time on mob
.
.
.
.
.
.
.
.
.
D D D..
NICE NA KAL 4D BEJUNGA!