In class room

In class room
In class room 1 boy was praying Allah Allah.

Teacher: y r u praying in classroom?

Boy: Mom adviced me dat b4 sleeping u must pray Allah Allah
  

May, 14 2010     148 chars (1 sms)     3477 views       Funny

more Funny SMS Messages

Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->
Pehlay Girl Frndz Hoti Thi,
Magr Mob¡Le Pakages Nahi Thay,
Or Ab

Mob¡Le Pakajz Hain Magr Girl Friends Nahi,
Ab Sirf Un Companies Ki Sim Sale Hoon Gi Jo Ye Offer Krain Gi. . .

"Ek Sim Ki Khareedari Per 10 Girlz Number Free"
''Usnay Mehsoos Bhi Na hony Diya,
Yuoon Kahani ka Rukh Moor Diya,
Milny Julny main ki Kami Pehly,
Phir Rafta Rafta Hameen Choor Diya..,''



(",)
<))> Xcuse Me
_/?_

Aap kAAm bAAd mE kArnA,,
PhELE MEri bAAt SuNLo,,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

dil laga k kaam kiya karo =P ;->
Mulana Fazal-ul-Rehman Reporter Ko Interview Dete Hoye :

Reporter: Ap k Hath Mai Hamesha Tasbeeh Hoti Hai Ap Kia Pahrte Hain Tasbi Pe ?

Mulana : Mai Ayetul Kursi Pahrta Hon.

Reporter: Ap Itna Jaldi Jaldi Aytul Kursi Kaise Pehr Laitay Hain ?

Mulana: Mai Waqt Ki Kami Ki Wajah Se Sirf Kursi Kursi Pahrta Hon.
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D
Tera charcha hai har gali mein,
har ladki ko tera intezaar hai,
Yeh koi chamatkar nahi,
aaj Rakhi ka tyohar hai.
Aap ki kanjoosi humare dil
ko bha gai
humain bhi apney balance ki qadar aa gai
socha ab aap ko message na karain
magar kambakhat dosti humain yaad aa gai... ;->
Agar 5 minute mein tumhara koi bhi msg nahi aayato..
To

tO

to

aaj apni dosti khatam...

Aur

Kal sa phir shuru
The theory of reverse dynamics:When a man becomes rich, he becomes naughty...when a woman becomes naughty, she becomes rich...
Wada karo
K tum
Apni
Zindgi
ki Har
Cheez
Mujhse
Share
Karoge,

Khushi

Gham

Dukh

Sukh

Or

Yahan
Tak k.!


Even



Apnay mobile ka balance bhi...! :->