The hmuan mnid deos

The hmuan mnid deos
The hmuan mnid deos
not raed evrey lteter
sarelpatay but a wrod
as a wlohe jsut keep
the frist and lsat
letetr at the rghit
pcale

Thhik aiagn !!! ;->
  

May, 14 2010     162 chars (2 sms)     3284 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kya Aap Pachvi Pass Se Tez He?
To Batao?
Agar Ram Sita He,
To Ram Kya He?






Socho Socho







Simple.






"Darji"

Samje Pachvi Fail
Aadhi Raat Ko Kisi Ne Baja Di Faraz K Ghar Ki Bell
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah

Faraz Neche Aaya To Watchman Ne Kaha

All Is Well

All Is Well….
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...

Wa wa
wa wa
.
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...
.
.
.
.Itna Romentic SmS Parh Kar Aik Aur Ghada TAIYAR Hogya...
SMS ka len den yuhi chalta rahega
dosti ka silsila badalta rahega
aap delete karte reh jaoge
par aapka mobile mere sms se bharta jaye ga

Teachr: Konsa Parinda Sub Se Tez Urta Hai?
Student: Haathi!

Teachr: Nalaiq! Tera Baap Kia Krta Hai?
Student: Wo DSP Hain.

Teachr: Mera Khayal Hai Haathi Hi Sab Se Tez Urta Hai..... >
Pathan; o yaara ye bkra kitne ka hai ?

admi : 28000 ka







pthan heran ho kr









camery wala ha.. :p ;->
american bola hamare mulk mein ek bacha paida hua us kai leg nahi thay hum ne ussay artifical leg laga diye ajj woh bacha atthele hai
russain bola hamare mulk mein ek bacha paida hua us k haath nahi thay hum ne artifical haath lagwa diya ajj woh boxer hai
pakistani bola yeh tou kuch b nahi hamare mulk mein ek bacha paida hua us ka sir nahi tha hum ne ussay army ki head pehna hii ajj woh hamara president hai
Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu..
Ek Kabristan Me Ek Bhoot Ko Dhek Kar Sabhi Bhag Rahe The
Lakin Mai Nhi Bhaga
Pata Hai Kyu?



Kyoki Maine Aapko Pehchaan Liya Tha
TeAcHeR:
bAtAo sAaL MaI kItNe MoSaM HotE HaIn

StUdEnT:
4 MoSaM

TeAcHeR:
koN koNsE

StUdEnT
1.HaRtAl
2.ElEcTi0n
3.ExAmS
4.HaNgAmAy
A boy goes to see a cabaret dance.

His mom goes angry and asks him: Did u see anything there that u were not supposed to see?

Boy: yes, I saw dad!
1 Girl:
Mjy tO Asa Lrka chahiye Jo
Smart
Khubsurt
Decent
Shareef
Dashing
Naik
Ho


2nd Girl: Shut Up Kameeni

"" HumAyuN ""Sirf Mera Hai...