The hmuan mnid deos

The hmuan mnid deos
The hmuan mnid deos
not raed evrey lteter
sarelpatay but a wrod
as a wlohe jsut keep
the frist and lsat
letetr at the rghit
pcale

Thhik aiagn !!! ;->
  

May, 14 2010     162 chars (2 sms)     3290 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tee Quotes:

On A Guys Tee....

All Women

Are

Idiots

And

I Married

Their Queen..! :)
N0w "BuSH" RepLiES 2 "FArAz"..

HaAL To MErA b TErE JEsA hE hy "FArAZ" , ,

BuS FArq SirF ItnA Hy . .

TuMhAiN ApNo0 nE LotA..
HAmAiN GhAiron nE KootA... =P ;->
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)
ORIGINAL DON:
DON ka intizar to 11 town k nazim kar rahy hain

magar DON se GATAR khulwana mushkil he nai namumkin b hai

Q K


DoN is waqt sms parh raha hai,
Khamosh Palko''n Se Jb Aansu Bikhr Jate Hyn

Aap Kya Jano Aap Ktne Yaad Aate Hyn

Abhi Bhi Usi Mor Pe Kharey Hyn

Jahan Aap Ne Kaha Tehro

Hum Samosey Le Kr Aate Hyn .. ;->
Lardka: tumari ankhen ktni haseen hai,

Lardki: Choro na,

Lardka: Tumhare baal ktne khobsurat hai,

Lardki: Choro na, App B.

Lardka: Itne der se chor hi to raha tha..
Just Remeber,
No matter
how bad u are..
You r not totally useless..
You can alwayz be used as a bad eXample
2 Sardars Looking at egyptan Mummies,
Sardar 1: Look so many bandages ,Pakka truck accident hai
Sardar 2: aaho , ais liye Truck Number bhi likha ha BC-1760
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!

Govt ne Awam ki mohabat ka kesa sila dia
Itni mahengae kar d k sab ko rula dia
Socha tha k shayad salary barh
jaeygi
Salary to barhi nahe "GHANTA" barha dia ;->
''A punjabi women talking in english to a Docter About Sick Child
my Kaka is ill ek Week Da,
Na eat da,na Sleep da,
Bs weep Da teh Cheekh da,
nl nak v leak da