The hmuan mnid deos

The hmuan mnid deos
The hmuan mnid deos
not raed evrey lteter
sarelpatay but a wrod
as a wlohe jsut keep
the frist and lsat
letetr at the rghit
pcale

Thhik aiagn !!! ;->
  

May, 14 2010     162 chars (2 sms)     3286 views       Funny

more Funny SMS Messages

Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
Ekaadmi tha..!

woh kisiko msg nahi karta tha...!
kisiko call nahi karta tha...
fir bhi uska balance jata tha...

y




kyunki woh ek tang pe khada tha..!
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao
Molti Foam Ki Advertisemet Me Bachi Dua Krti Hai

"AY Khuda Meray Abu Salamat Rahain,
Ay Khuda Meray Abu Salamat Rahain"
Samjh Nahi Aati
Slamti Ki Dua
Foam K Metress Se Bachnay Ki Hai Ya Mom Se???
After returning back from a foreign trip, sardar asked his wife,
Do I look like a foreigner?
Wife: No! Why?
Sardar: In London a lady asked me Are you a foreigner?
Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
Ek Bachay Ne Apni Maa Se Pocha K Insaan Ki Nasal Kahan Se Start Hui,
Mom: Matti Se,
Bacha Mutma-En Na Hua.
Phr Apny Baap Se Yehi Question Kia To Jawab Mila:
"Bandar Se"

Bacha Phr Mom K Pass Aya Or Bola Papa To Ye Keh Rahay Hain.
Mom: Haan To Unho Ne Apni Btai Hai.
Shaadi ke pehle - Hum Aapke Hai Koun? :)
Shaadi ke baad - Barbadi Ka Kaaran :(


Shaadi ke pehle - Yes Boss :)
Shaadi ke baad - Yes Boss :(


Shaadi ke pehle - Mere Sapno Ki Rani :)
Shaadi ke baad - Chutki Ki Amma :(


Shaadi ke pehle - Kabhi Kabhi :)
Shaadi ke baad - If you are lucky :(


Shaadi ke pehle - Aao Pyar Karen :)
Shaadi ke baad - Aur Bhi Kuch Kaam Karen? :(


Shaadi ke pehle - Hum Apke Hain :)
Shaadi he baad - Hum Apke Hai Koun?


Beta Baap Se: Agr
Cricket Mei Ksi Player
Ki Nazar Kamzor Ho Jaye
Tou Us k Saath Kia Krty
Hyn ???

Baap: Beta Usay
Umpire Bna Dia Jata Hy,
Jese "SIMON TAUFFEL" ;->
Shiekh ka beta girl friend k saath ghoom phir k ghar aya to baap ne pocha kitne paise kharch kiye.
Beta: 50 rupay
Baap: Itne ziada
Beta: Us k pass itne hi thay


Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-)
1 medical student ne apni classmet ko khoon se luv latter
dekar kaha, muje iska jawab jarur dena, ladke ne ans
diya:- tumhara blood group A+ hai or calcium ke kami hai...