Modern Dictionary:

Modern Dictionary:
Modern Dictionary:

*Muhbt:Jske Dam Se Restaurants Abad Hain.

*Talib-E-Ilm:Mustqbl Ka Be Rozgar Tabqa.

*Parda:Jse Khawaten Khirki Pe Dalti Hain.

*Kitab:Wqt Zaya Krne Ka Zaria.

*Dil:Bgher Operation K B Ksi Ko Dye Jaskte Hain.

*College: Tafre Gah,

*University: Lover Se Milne Ki Jagah... =P ;->
  

May, 14 2010     316 chars (2 sms)     3410 views       Funny

more Funny SMS Messages

A girl asks her mom: I want some fresh air, can I go for a Walk?


Mom: Alright, but ask your fresh air to drop you home by 10 P.M. =P ;->

Govt ne Awam ki mohabat ka kesa sila dia
Itni mahengae kar d k sab ko rula dia
Socha tha k shayad salary barh
jaeygi
Salary to barhi nahe "GHANTA" barha dia ;->


2 Frndz aftr giving
d exam

1st: Oye paper konsa
tha?

2nd: Maths ka

1st: Mtlb TU paper ker
k aya hy?

2nd: Nhi Yar sath waki
bachi k hath me clculatr
dkha tha ... ;->


CNN News. Bush orders 15,000 FBI trained dogs to track down Osama. FBI awaiting further orders as one of the dogs is reading this


Ladkewale:ladki ka nam kya h?Ladkiwale:hmari pyari,apki pyari,sbki pyari RAMPYARI..ladke ka nam kya h?Ladkewale:hmara gu,apka gu,hm sbka gu JUGGU!!
Sum1 Kills AMIR''S GF

& He Loses His Memory.

Thn He Tries To Findout D Killer.

Suspense:AMIR Himself Is D Killer.

Now Enjoy Watchng GHAJINI :-P
Khuda ki qasam tum
bohat khubdurat ho


Dunya kei nazar se khud
ko bacha lo


Kajal ka teka to
tumhary liye kam hay


EK Kala"TAWWA"he
galay may latka Lo......-;>
Full of Emotion shair:

Ab to zindagi ka maqsad hai tujhe apnana.

A for Apple B for Banana.

If you are MAD, I am your DAD.
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho

XCUSE ME....
WATS UR MOBILE NUMBER???


I WANNA RECHECK...
COZ I FEEL THERE''S SOME ERROR...
KYUNKI SMS JATA TO HE PAR AATA Nahi he..
''Tumhari Kanjoosi Dil Ko Bah
Gai,

Mujhey Bhi Apne Balansce Ki Qader
Aa Gai

Sochaab Tum Ko Message Na Karon,

Magar

Ye Kambakht Dosti Teri Yaad aa Gai,''
Pathan.
Agr mere Hath Me hukumat ho to Me MULK ki Tqdeer badaL don.

Wife:
Tum pehle Apni Shalwar to badal Lo, Subha se meri Shalwar pehn k ghom rahay ho.