Kia aap k0 pata hay ??

Kia aap k0 pata hay ??
Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o
  

May, 13 2010     173 chars (2 sms)     3860 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ab Pesh Hai BUSH..

Joota Munh Par Nahi Laga To Kya Huwa BUSH..

Jurrat Dekh Ke Ik Jawan Ki,

Saare Musalman Huwe Hain Khush.. :p :d :-)
Aj Kal Zardari Kon Se Naaray Se Darta Hai.







Zinda Hai ''B''b'' Zinda Hai.
yeh aaj ki khabar hai...hamaare news reporter ab ullu ke gaav gaye hai...unki khabar kal pata chalegi..

tab tak suniye ye gaanaa..

"ting tinnngg tintingggg
o ooohh ohh ohhh ohhhhch
aye saalaa, abhi abhi,
huaa yakeen........"
We"ve had our ups and downs,This we both know, Through it all
our love Still managed to grow Different thoughts we had About
many things,But our love for each other,Had no attached strings.
Happy Anniversary
''Que: Ek baby Africa Main paida hui....
Uske Daton Ka color kya hoga?
.
.
.
.
.
.
.
Socho
Socho
..

Are itna bhi kya sochna

Kya kissi nayi paida hui ladki dant bhi hotain hain?''
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D
[0][3][2][1] [6][3][0][1] [0][0][0]

Ye lo bangali baba ka taviz
Jis larki kø bhejø ge wø foran set ho ja''aygi..
1 kanjoos Hajj par gaya or zor zor
se DUA mangne lga
"YA ALLAH MERE SARE GUNNAH
MAAF KARDE WARNA MERA
.
.
.
2 Lakh Wapas kar de..."
Hum Ne Maana
.

Hum Ne Maana
.
.
.
Hum Ne Maana
.
Hum Ne Maana
.
.
.
.
.
Hum Ne Maana...
.
Abey Bas Kr 13 Number Ka Paana


Jab koi baat bigad jae

jab koi mushkil badh jae

toh


toh

toh
Hoth ghuma,

seeti baja,

seeti baja k bol

bhaiya...

ALL IZZ WELL
Mariz:Mere oper wali darrh ko keera kha rha he

Sardar Dr. ne neche wali daarh nikal di

Mariz: Janab oper wali ko kha rha tha

Sardar Dr.: neche wali pe khara ho k khata tha
''----:----
,---=___/7
(_0___=-----/
_I __I_

apka SMS laane k liye apna pvt. helicopter Bhej Raha Hu
Ab to KANJUSI chod do
plz''