A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA

A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..
  

May, 25 2010     459 chars (3 sms)     3564 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 admi apny dost k gar gya Ghanti bajany par aik chota sa bacha bahir nikla.

Admi bola: Beta ap k abu ghar par hen?

Bacha: Je wo to bazar gay howy hen.

Admi: Acha apny bary bhai ko bolao?

Bacha: Wo cricket khailny gay hen.

Admi: Acha tumhari ami to ghar hon gi?

Bacha: Je wo apni sahailiyon k sath picnic par gai hen.

Wo admi jal kar bola: To beta ap ghar men kiyon baithy hen, Ap b kahen jaen.

Bacha bola: Men b tu apny dost k ghr aya hua hu''
What would u call the knee of a madhu makkhi ? ?


.





.


.



.

Socho socho



.

.
.
.
U know it,
.
.

Bolo bolo



.Ansr: BI-KI-NI !!..(bee ki knee)
B.V Lani hai mujhay Wo Chant Kr,
Rakh Sakoon jisay Ghar mE dAnT Kr,
Shair KEH letI Ho wO aRAm sE,

J¡N ko Chupwaon mE aPNAy NaAM se.
Wo listen listen likhti rahi, mei lesson lesson perhta raha

Wo dream dream likhti rahi, mei drum drum perhta raha

Wo call me call me likhti rahi, mei kill me kill me perhta raha

Wo date date likhti rahi, mei dot dot perhta raha

Wo meet meet likhti rahi, mei mat mat perhta raha

Wo Love Love likhti rahi, mei leave leave parhta raha

Wo shadi kar k chali gai, main language course karta raha''
Aik Bihkari Ne Ghar Ke Bahir Se Awaaz Lagai: Babu Jee Roti Milay Gi...
Andar Se Awaz Aai: " Biwi Ghar Per Nhi Hai"
Bihkari: Me Ne Roti Mangi Hai "Chummi" Nhi..
Ek aurat ne 10 sal k bachay ko cigaratte pety dakha to seh na saken aur bachay se kaha
"kia tmary parents ko malum hy k tm cigaratte pety ho?"

BACHA: Mon se dhuwan chorte hue
"Mohtarma ...."

"KIA AAP K SHOHAR KO MALUM HY
K AP KISI GHAIR MARD SE BAAT KAR RAHE HAN... =P ;->
''Labon ne aajkal muskurana chor dya hy
Khwabon ne palkon pe aana chor dya hy
Nahi khulti hai ankh ab to sehri mein
Shayed ap ne peepa bjana chor diya hy''
Ek bar 1 autorickshawvala no entry se ja raha hota hai......

paR phir bhi use koi pakadta nahi hai!!!


puchu kyu???
























kyunki vo chal ke ja raha hota hai!!! ;->
Circuit:Bhai,Ye English Mein

Kaise Bolne Ka:Chal Hat Hawa Aane De?

Munna Bhai:Simple Yaar...

He U Move Sideways,Let The Airforce Come In
Teacher: bachcho kya tum jante ho?

Qayamat kab aayegi?

Student: YE$ MI$$,

Jab Valentine day aur Raksha bandhan ek hi din hoga.
Father: Why did you fail your mathematics test?
Son: On Monday, teacher said 3+5=8
Father: So?
Son: On Tuesday, she said 4+4=8 And on Wednesday, she said 6+2=8.
If she can''t make up her mind, how do I know the right answer? ;->
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..