A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA

A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..
  

May, 25 2010     459 chars (3 sms)     3570 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife Husband Se Phone Par:

Hamaray Bachay Ko Current Laga Hua Hai,

Aap Jaldi Aa Jain.??

Husband: JAN Tension Mat Jo

Jitni Dair Main Ghar Aaon Ga

Light Ja Chuki Ho Gi
Ye Pighalta Jism

Ye Kapkapate Hont
Ye Larazti Awaz


Ye Larkharate Qadam



Ufff




Mujhe Tou Pehle Hi Shak Tha





K



Tum








CHARSI Ho :p
Ek haseena par nigahain tehri thi,
uski aankhein jheel se bhi gahri thi,
thak gaya mei apne pyar ka ijhar karte-karte,
tab pata chala yaar wo to behri thi..
Kuch Iss Tarah Usne Mujhe Bewaqoof Bana Diya

"FARAZ",

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Tum Itne Khubsurat Ho, Tum Se Bahar Bhi Sarminda Hai,
Kabhi Bhul Se Bhi Kabristan Mat Chale Jana
Warna Murde Kahe Uthange, Abhi Hum Bhi Jinda Hai..
Mod
Obedient
Neat
Kind
Elegent
Young


Hey! Thats me.
Pareshan na hona, tumhara naam b is mei hai,


Read the 1st letter of every word..
u r many kolometres away frm me.still i,m watching ur every move thru 3 different channels 1.pogo 2. cartoon network 3.animal planet


Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)
DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->
Chubby Cheeks,
Dimple Chin,
Browny Lips,
tiny eyes&
Rosy Tongue
Actually I ws pointing out d similarities b/w U & vodafone dog.
it''s gr8!
Are u twins?
Subha
SMS
Shaam
SMS
Din main
SMS
Raat main
SMS
Ghar main
SMS
Office main
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS

Akhir kiya hai ye SMS..?






S=SUB
M=MIL ker
S=SOCHO........... ;->
A Birthday is A Million Moments,
Each holding A Promise Of Fulfillment Of UR Dreams,
& ACCOMPLISHMENTS Of Some Special Plans..
Wish U A Very Happy B"DAy