2 dukano se 3-3 kabab le k aao...

2 dukano se 3-3 kabab le k aao...
MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
  

May, 13 2010     171 chars (2 sms)     2979 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy: BUS aur LADKI ek jaise hote hai,1 jaati hai to doosri aa jaati hai.

Girl: LADKE aur AUTORICKSHA ek jaise hote hai,1 bulaao 4 chale aate hai..!
There was this guy who told his woman that he loved her so much that he would go through hell for her.

They got married and now he is going through hell.
Jealous HUsband : Aj Tak Tum Kitne Logo K Sath Soi Ho?

Wife: Sach Boloon to Sirf Ap Ke Sath Hi soi hoon.
Baki Sabhi Ke Sath Sari Sari raat Jagi Hoon
Life Main Kabhi Comptomise Kerna Parey Tou. . .
Don''t Hesitate . . .
B''coz
Jhukta Wo Hi Hai Jis Main Jaan Hoti Hai
Aur Akar Hi Tou Murday Ki Pehchaan Hoti Hai . . . ;->

Pathan Pizza-hut Gya
Tou Waiter Ne Pizza La
Kr Rakh Dia
Pathan 1/2 Ghntey tk
Betha Raha Phir
Chillany Lga

O Kocha Naan Rkh k
Gya Hy Salan Tmhara
Baap Layega ... ;->
Ameer ki biwi or ghareeb ki biwi mai kia farq hota hai?


Ameer ki biwi apne husband se: Mjhe nai pata mjhe shopping pe le k jayn,muje nai pta mjhe beauty parlour le k jayn,
aj dinner 5 star hotel me karenge



Ghareeb ki biwi apne husbnd se: muje nai pta meri behan k 4 bache hain mery sirf 2 q hain.? ;->
Every man''s wish
Ganguly ne Natwest
series jeet ke shirt utari,
Dhoni ne T20 cup jeet ke shirt utari,
Kaash
Sania Mirza bhi jaldi se Wimbledon jeet le
Whoever Says
''Money Can''t Buy
Happiness''
Is A Fool ...

Money Can Surely Buy
Happiness ...

Give Me Some
And
Watch Me Smile ... =P ;)
Angel Took Man 2 Hell there he Saw " MOLANA FAZAL-UR-REHMAN" Dancing With BIPASHA.
Man. Angel Jii Is Ki Saza itni Mazedar Kyo?
angel, SAZA tu BIPASHA ko Mili Hai :D
A Student Was Asked 2 Write a Signboard 4 da trafic Rules Near a College Campus
He Wrote : " Drive Carefully ! Dont Kill The Students , Wait For The Teachers "


Husband asks: Do you know the meaning of WIFE? It means…
Without Information, Fighting Everytime!

WIFE says: No darling , it means :-
With Idiot For Ever
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;