2 dukano se 3-3 kabab le k aao...

2 dukano se 3-3 kabab le k aao...
MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
  

May, 13 2010     171 chars (2 sms)     2976 views       Funny

more Funny SMS Messages

maho maho halla hu impatata dhooom patata ittamuta dhittamutta.

-
--
---
----
---
--
-

This is da African way 2 say "fursat millay tu sms kerna"
Height of AbsurdiTy. . .

The Press: What are the Mineral Resources in your State?
Governor: We have Fanta, Coke, Pepsi and Sprite, That''s all... ;->
Once james bond hired a rickshaw n went 2 a place..
Driver: 12.50rs.
but bond gives him only 10rs
Driver: y only 10rs?
Bond:"DHAI ANOTHER DAY"! ;->

SHORT and SWEET SAYING :

"Nobody
In
This
World
Is
Rich
Enough
To
Throw
Away
A
Friend.."

Teacher ne 1bachhe ki mom ko likha-
Bache ko nehla k bheja kre..


Mom ne note pdne k baad likha-
Bachhe ko pdhaya kre, sungha na kre...
parho ge., likho ge.,
ho ge Kharab...



Chori karo ge., Daka dalo ge.,
Bano ge Nawab...

(ASIF ALI ZARDARI)~~^~~

What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
Do pal ki bhi khushi na mili to kya hua,
Umar bhar gam ke sahare ji lenge,
Kya hua jo hamari girlfriend nahi,
Hum aapki girlfriend ke sahare ji lenge.
Mod...
Obedient...
Neat...
Kind...
Elegant...
Young...

Hey! thats me.
Don"t be sad, even ur name is there,

Read the 1st letter of Every Word...
A
B
C
D
E
FG
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
























Par lya karo kabhe purani yadied taza ho jati hai.->
Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
Subah Utho
Close-Up Karo
Fir Naha ke
Mera photo laga ke
apne dono haath jod kar zoor-zoor Se gaao:
"TUJHE BHOOL JANA MUMKIN NAHI"