2 dukano se 3-3 kabab le k aao...

2 dukano se 3-3 kabab le k aao...
MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
  

May, 13 2010     171 chars (2 sms)     2977 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!
Phone ki ring baji.
Husband: Phone mere liye ho to kehna mein ghar pe nahin hoon.
Wife phone pe: Wo ghar pe hain.
Husband: Maine mana kiya that...
Wife: Phone mere liye tha!
Aik pathab ne Veena Malik se masjid ka chanda manga.

Veena : ap log to kehte hen k mera paisa naapak hai?

Pathan : tumhary paison se hum BATHROOM banaey gy..;-)
What Do U Call A Woman
Who Has Lost
95% Of
Her Intelligence . . . ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DIVORCED . . . . :p
Marriage is like a public toilet





Those waiting outside are desperate to get in
&
Those inside are desperate to come out..
Ab "BUSH" Ke Bad "OBAMA"

Zara Sambhal Ke Rahkna Qadam IRAQ Me "OBAMA"



"BUSH" KO Pare Hain Jutay Tera To Utar Dainge "PEJAMA".
Height of walking..

My granma when she was 65 used to go
for long wlaks,

now she is 85 and 10 years back she
went for walk and has not returened yet
Tere ghum me tarap kar mar jayengay,

mar gye to tera nam lejayengay,

rishwat de k tujhe b uper bulayengay,

tm uper ao gay to 7 beth k kurkure khayen gay;-)
Laila Majnu ke kisse purane ho gaye,

pyar, ishq, mohabbat sirf afsaane ho gaye.

Aaj har Romeo ke paas kayi juliet hai,

Aur hAr shama ke kayi parwane ho gaye.
Police:Tumhara Dost
Kaise Mara?

Sardar:Pata Nhi,Wo
Bola"Mere Pet Me Chuhe
Kud Rahe He

"To Mene Use
Chuhe Marne Ki DAWA
Khila Di!!
Man Comes Home& Start Shouting
Pack Ur Bags
I Just Won 10 Million In Lottery

Wife : Do I Pack For Beach n Resort . . .

Man : Who Cares, Just Pack & Get Lost . . .
Allama Iqbal Apni GirlFriend Ko Kis Trha Sms Kerte . . .

Ae Jaan-e-Jaan Tere Intizaar Main Aankhain Nam Hyn


Ye Last SMS Hy Kyun K Balance Kam Hy . . . ;->