2 dukano se 3-3 kabab le k aao...

2 dukano se 3-3 kabab le k aao...
MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
  

May, 13 2010     171 chars (2 sms)     2988 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,



Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
She Wants To Kiss U On The Phone. . . "

Boss: "I''m Busy. . . .
U May Take The Message & Pass It On To Me, Later. . . " ;->
Children
Are Natural Mimics

Who Act Like
Their Parents,

Despite

Every Effort To Teach Them

Good Manners ... ;->
Judge 2 a smart girl
U murdered ur frend jst bcoz she tore a page 4rm ur notebook?

Girl
Yes, bcoz that page had an autograph of "HumAyuN"
Uff ye grlz b na =P ;)
Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
Why Does Adnan Sami Sing Gila Gila Gila???

Think?


Think?


Think?




Bcoz No Huggies Pampers Available In Elephent Size. .
SaRdar ji went to meet this Chinese fren who is dieing in Hospital!
Man says: CHIN YU YAN and dies.
Sardar jee goes 2 china 2 find meaning of fren last words
The meaning is -> YOU ARE STANDING ON THE OXYGEN TUBE!

DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga

Tri Khusiyon Pe Muskuraoung Ga

Badalna Nhi Waqt Ki Tarha A Dost

Warna Ho K Ganja "Ghajini"Ka Hero Banjaunga... ;->
"Aap Ki Kahani
Humarai Zabani"





Aap k Paas Dimagh Hy
Chalta Nhi Wo Alag
Baat Hy

Aap Smart Hyn,
Koi Manta Nhi Alag
Baat Hy


Aap Ameer Hyn,
Kanjus Hyn Wo Alag
Baath Hy


Aap Shareef Hyn,
Laagte Nhi Wo Alag
Baat Hy

Aap Paas Cell Fone Hy
Call Nhi Krte Alag
Baat Hy

Kafi Izzat Hy Aap Ki
Koi Krta Nhi Ye Alag
Baat Hy ... ;-

Let''s boycott Indian new movie 3 idiots.

We all protest for they did not cast you in the movie. After all,
you are the most well known idiot alive. ;)