wapda walon ki

wapda walon ki
Wapda waloun ki maa ki……
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
azmaat ko mera slaam.
(‘;’)>Aslaam oalikum
/)( / \anti g.
  

Aug, 22 2013     116 chars (1 sms)     4434 views       Politics

more Politics SMS Messages

Government is like a baby. An alimentary canal with a big
appetite at one end and no sense of responsibility at the other.
Hakumat k New Year 2008 Par Awam ko Toofa:
1.AATA Band
2.GAS Band
3.BIJLI Band
.
.
.
.
.
Agar Awam Ki Haava Bhi Band Karna Chahta Hoo Too Cycle Par Mohar Lagain
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
Ager ek Kashti main
Musharaf
Nawaz Sharif
Chaudry Shujat
Aur Arbab Ghulam Rahim
Ja rahe hon n Achanak Kashti Doob jae
To aapke Khayal main kaun bach jaega ??

.

.

.

.

.

Main bataun..

.

Pakistan!
Politics is the art of looking for trouble,
finding it whether it exists or not,
diagnosing it incorrectly,
and applying the wrong remedy.
The more you read and observe about this Politics thing,
you got to admit that each party is worse than the other.
The one that"s out always looks the best.
Arz kia hy.
Ye dolat bhi lelo,
Ye shuhrat bhi lelo,
Bhaly cheen lo hum se hamari jwani,
mgr mujh ko lota do wo bachpan ka sawan,
wo kaghaz ki kashti, wo barish ka pani,
!
REMIX.
Ye zardari bhi LeLo,
Ye Altaf bhi LeLo,
Ye imran bhi LeLo,
Ye Molana bhi LeLo. Bhalay cheen Lo hum se
hamari hina rubani
Magar humko Lota do qeematein purani
wo Aata
wo Chini
wo Bijli
wo Pani
Bri mehrbani. Bri mehrbani
New sms ha abhi markit ma aaya hai ghuma do!
In politics, your enemies can"t hurt you,
but your friends will kill you.
Tmhara farz hai dalna
Tmhra Haq hai dalna

Acha lge to dalo
Bhrosa hoto dalo

Jaha mrzi dalo
Jsko mrzi dalo

0rat ko dalo
Ya Mrd ko dalo

Pr dlo zrur apna

VOTE
Aj sy 10 saal pehlay
Pooray Mohalay main sirf Nazim Sahib k Ghar Phone tha,or sirf Aik PCO tha
Mohalay k saary LARKON ki Nazim ki Beti se dosti thi.
Aur ab!
Her larky k pas Mobile hy, her aik ki apni apni grl Friend hy

Farq tu para hy.
Farq parta hy
Sahi qayadat sy
Sahi faisle sy.

"Geo Musharaf"
Ajkal sirf 2 topic ke bare me bat horahi he
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Election 2013……. And Aashiqui 2:-P:-;-)
-=News Alert=-
Pervez Musharaf ne Wardi Utaar di

.

.

.

.

.

Naha k Phirse Pahin Li....