wapda walon ki

wapda walon ki
Wapda waloun ki maa ki……
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
azmaat ko mera slaam.
(‘;’)>Aslaam oalikum
/)( / \anti g.
  

Aug, 22 2013     116 chars (1 sms)     4423 views       Politics

more Politics SMS Messages

Government is like a baby. An alimentary canal with a big
appetite at one end and no sense of responsibility at the other.
zardari aur Nawaz kee dosti aaj kal k pyar kee tarha hai,
naheen mantey,
Proof: "jab larki flirt karney k liye kehti hai"I love You" to larkey ko lagta hai k jaisay uss nein kya kar diya hai, halankey haqeeqat mein kuch b naheen hota"

Issi tarha jab zardari muskura detein hein to nawaz samjhtey hein k maumla suljh ghaya halankey hota kuch b nahee
Ager ek Kashti main
Musharaf
Nawaz Sharif
Chaudry Shujat
Aur Arbab Ghulam Rahim
Ja rahe hon n Achanak Kashti Doob jae
To aapke Khayal main kaun bach jaega ??

.

.

.

.

.

Main bataun..

.

Pakistan!
Yeh Bhazi Khoon ki Bhazi hai
Yeh Bhazi tum hi haro ga
Har ghar se Bhutto nikla ga
Tum kitna Bhutto maro ga

Jiye PPP
Jiye BHUTTO
Jiye BENAZIR
Lamha lamha waqt guzar jaye
ga…
Roh ka jism se rishta toot
jaye ga…
Abhi waqt hai 2,4 sms kar
do
kal kya pata
Nawaz Shareef 1 sms pr kitna
text lgaye ga…
Zardari ka naya slogan,

Jeet k geo na haar k geo,
Yeh Pakistani hain in ko mar k geo
mustafee ho gaya yaro mush,
na kar paya kuch b bush,

jan chootey hai aik aamar sey,
kyun na hon Pakistani khush
*UNLUCKY NUMBER*

BENAZIR BHUTTO,! born in
1953 =1,9,5,3 "9"

she has died in ,!
2007= 2+0+0+7="9"

total period from 1953 to 2007 is
54 years=5 +4 ="9"

1st suicidal attack on her ,!
18 oct. = 1+8 ="9"

2nd suicidal attack on her in which she died
27 dec. = 2+7 ="9" .:)-
Arz kia hy.
Ye dolat bhi lelo,
Ye shuhrat bhi lelo,
Bhaly cheen lo hum se hamari jwani,
mgr mujh ko lota do wo bachpan ka sawan,
wo kaghaz ki kashti, wo barish ka pani,
!
REMIX.
Ye zardari bhi LeLo,
Ye Altaf bhi LeLo,
Ye imran bhi LeLo,
Ye Molana bhi LeLo. Bhalay cheen Lo hum se
hamari hina rubani
Magar humko Lota do qeematein purani
wo Aata
wo Chini
wo Bijli
wo Pani
Bri mehrbani. Bri mehrbani
New sms ha abhi markit ma aaya hai ghuma do!
Ajkal sirf 2 topic ke bare me bat horahi he
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Election 2013……. And Aashiqui 2:-P:-;-)
Pakistan k Masael,

Politicians
Police
Army
Double Crossers
Pakistan k Vasael,

Gharib Awam

phir b kehta hoon, Masael ko Khatam karo aur Vasael ka kamal dekho.
keh rahi hai awam ooonchi awaz mein bol bol k,
apna pol chchupa rahey hein doosroon k khol k,

aur naheen pard raha hai farq kissi ko b yahan,
Kissi main ko phenko k khali hein dhakney main hole k