chanda

chanda
Aik pathab ne Veena Malik se masjid ka chanda manga.

Veena : ap log to kehte hen k mera paisa naapak hai?

Pathan : tumhary paison se hum BATHROOM banaey gy..;-)
  

Jan, 29 2013     162 chars (2 sms)     4621 views       Funny

more Funny SMS Messages

Technologies Impact:-

Dad Emails :

Dear Son,

How Hv U Been?

Ur Mom & I R Fine.

We Miss U A Lot,

Plz Turnoff Ur PC & Come Downstairs 4 Dinner!
''Girl to Doctor:

Last time Aap ne Mera Abortion Kiya,
To Aap BLADE Ander Bhool Gaye Thy.

Mere 10 Dost na Mard ho Gaye,

8 k Khoon Nikal Aaya

Aur

19 ki Ungliyan Cut Gaien. :-D''
Always smile ok
Because

Your smile is so
Captivating and so nice

Show me a sample





,,//,,
[@..@]
[.____,]

oye hoye
SO CUTE!
My sweetheart,
My kuchikoo,
My nonumonu,
My golumolu,
My darlng,
My cutipie,
My jaanu,
My lovely,
My hertbeat,
My sweetst

DOLL''S

is missng.
dikhe to batana..
Man , Mistri G , Bed Mazboot banana , Mere bete ko Bahu k sath Sona hai

Mistri : aisa mazboot banaun ga k Sara Muhalla bahu k sath Soye Bhi tu Nahi totay Ga!
Dhoom Dhoom Song
dhoom dhoom teri biwi kesi
dhoom dhoom teri esi ki tesi
dhoom dhoom teray bachay kalay
cream lagalay cream lagalay

dhoom dhoom mene murghi paali
dhoom dhoom aray anday wali
dhoom dhoom bhaag gai saali
dhoom dhoom meray bday ai
dhoom dhoom mene sab ko bulaya
dhoom dhoom per koi na aya
dhoom dhoom mujhe gussa aya
dhoom dhoom mene tv chalaya
dhoom dhoom ye gana ayaaa
dhoom machalay! dhoom machalay! dhoom!!
Q: What Difference Between Luv Marriage and arranged Marriage?
Ans: 1st One is sucide and 2nd one is a well planned murder
''Plz don"t read this


Nahi to
ho jayega

Kya?

Arre wahi
jis se hum darte hai
?
?
?
wahi jo is umar me aksar ho jata hai
?
?
?
dekha ho gaya na
?
?
TIME WASTE!!''
Honesty in politics is much like oxygen.
The higher up you go,
the scarcer it becomes.
''Jo log garm pani m ''Elfy'' dall k nehatey hain
"Faraz"
Wo log kabhi toot k bikhra nhi krtay
Weekend Ko Weekend Kyu Kehte Hai ??????





Coz Ppl''s Mind And Body Are

Weakend After Duty Days
Ekdin Sardar sapne mein apni maut hote hue dekha.
Next day unhone apni ICICI BANK A/c. Close kar dia.
Why??
.
.
Because ICICI Bank''s Slogan : "WE MAKE YOUR DREAMS COME TRUE"........