chanda

chanda
Aik pathab ne Veena Malik se masjid ka chanda manga.

Veena : ap log to kehte hen k mera paisa naapak hai?

Pathan : tumhary paison se hum BATHROOM banaey gy..;-)
  

Jan, 29 2013     162 chars (2 sms)     4620 views       Funny

more Funny SMS Messages



##A#*%%?##%)
)?D**%#%%!.!&
#-#V!=!=D%g#%�
T$#&*DON$*&%^
^%$#&&^%*#$%$#
^*&^#%*(#$%*@#
#$%#%$?$*%%#@

Don ka message padhna muskil hi nahin, namunkin bhi hai.

Andhi Chlay To Sab Se Pehlay Kya Hota Hai?


Ankhain Band H0ti Hain.


Na


Darwazay Bajtay Hain,


Na.



LOG Munh Per R0mal Rakhtay Hyn


Na. . .



Comm0n Sense
Yaar



"LIGHT JATI HAI"


Happy Aandhi Night
Boy To His Friend:
Yaar Main Apni Girl Friend Ko Birthday Kya Gift Doon?
Friend:
Kaisi Dikhti Hai?
Boy:
Bohat Khubsurat

Friend:
Aisa Karoo Oss Ko Mera Mobile Number Dey Doo...
Next Ik Month Tak Kise Ko Pashto Mein Mubarak Baad Na Do Warna Aap Baitullah Mehsud k Saathi

"koi Mulvi Sahab Smjhay Jain Gay

"WAZARAT E DAKHLA.
*2007*
Dolha jahaiz mein Car, AC mangta tha.

*2008*
Dolhe ne jahaiz mein Aata, Gas Cylindr or Generator mang lia.

waqi..

farq tu para hai

GEO musharaf !
Teacher to Santa " Where were U born?
Santa : In Tiruvanantapuram.
Teacher : Spell it?
Santa : (after thinking) I think I was born in GOA.
Yaar aik warid kay
card ka number
send karo plz
(1000 wala)
jaldi...

main tumhain
1000 kay note
ka number
send kar
raha hoon.

DBK874326
Badalo ke sath jab hawa chalti hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Aasman mein jab badal garajte hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Barsaat jab shuru hoti hai ...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
...................................
Abey mera chata vapas kar.


Plz call me,its urgent. Ek accident ho gaya hai.

.

.
Aap ka hi blood group chahiye,
Plz mana mat karna

Warna

GADHA mag jayega

Man 1- I notice dat Ur
wife is mostly in the
kitchen
Probably she loves
cooking many varieties

Man 2- No! Actualy our
Telefone connection is
in the kitchen ;->
What is common to both Deepika Padukone and Ranbir Kapoor ??
.
.
.

Ok... Its OSO thats common to both

wondering how ??

scroll down ....



Because Deepika is associated with Om Shanti Om and Ranbir is associated with O.. Saawariya O... :))....
main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof ahista bolo awaz yahan tak a rahe hai hahahehehe