chanda

chanda
Aik pathab ne Veena Malik se masjid ka chanda manga.

Veena : ap log to kehte hen k mera paisa naapak hai?

Pathan : tumhary paison se hum BATHROOM banaey gy..;-)
  

Jan, 29 2013     162 chars (2 sms)     4616 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Man Came Home Late At Night After A Party. His Wife Yelled: "How Would You Feel If You Don't See Me For Two Days?" The Man Couldnt Believe His Luck: 'That Would Be Great'! Monday Passed And He Didnt See Her...... Tuesday And Wednesday Passed Too..... On Thursday His Swelling Became Better And Now He Could See Her From The Corner Of One Eye... =P
9876543210

Ye

Mera

Naya

Number

Mat Samaj Lena, mamu Ye To 0 Se 9 Tak Ulti Ginti Likhi He!
Wat wud
U do if..


U lose me
1day?


























































































So cute..I knew u''ll search 4me... :)
Why is Sex a 3 letter word? Its easier to spell than... OHMYGODYESNOOSSHITYESDEEPER-YESGODNOPLEASENOSHITYESOH- SHITFU*KNOYESYESYESSHITOH
Young Son: "Is it true, Dad, I heard that in sum parts of Africa a man doesn''t know his wife until he marries her?"
Dad: That happens in every Country, Son :-|
One Sardar needed two plain papers but he had only one. Do you know what he did: photocopied the one which he had. sardar are fun aren''t
Agar mein president ban jayoon to kya ho?


Zardari mujh par qatlana hamla karwa dey kyun k mera pehla order ho ga

"Tamam judge bahal kiye jayein aur har corrupted sey wasooli kar k raqam Pakistan par lagai jaye"


Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY
Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
''meri yaad aye: yaad karo.
Zyada aye : sms Karo.
Ussey zyada aye : phone karo
Ussey bhi zyada aye to millo
ager ussey bhi zyada aaye to ..
plz jhoot bolna band karo''
<<
(",) Dis Ant is
<( )> looking 4 u
,,J L,,
>> and he
(,") misses u a
/( )> lot
,,J L,,
//
(,")> WHY?
<( )''
,,J L,,
coz ur such a HORNY DEVIL!