aap kay ghar zurur ayen gaye

aap kay ghar zurur ayen gaye
Aap ke ghar hum zaroor aayenge,
Har pal aayenge,
Har waqt aayenge,
Din bhar aayenge,
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Bell bajakar bhag jayengey…
  

Aug, 22 2013     160 chars (1 sms)     3335 views       Funny

more Funny SMS Messages

Do u belive in BHOOT? agar ha to neche na karna
neche bhoot ha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ye bhot ha koi tumhari phophi ka putar nahi jo nazar ayega

Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
Press Down if u think u r MAD.
I can''t Believe u Did That!
Again?
For God Sake! LORD!!
Why u Still Doing it?
Truth is out now!
MENTAL CASE!!

Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Sardar:Bachpan vich maa di gal suni hondi ty aj aey din na vekna painda...


Judge: Kya kehti thi maa?


Sardar: Jadoun gal hi nahi suni tay fir ki dasaan.

NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->
Ek Doctor Shikaar Se Wapis Aya,
Frnd Ne Pocha Kyun Bhai Koi Shikaar Kia?
Doctor: Nahi Yaar,
Is Se To Acha Clinic Per Beth Jata..
U to hum bhi madad kia nahi karte,
Choclate kya toffy bhi dia nahi karte.
Ye DOSTI sirf apse hai warna msg to kya
hum kisiko number bhi dia nahi karte.
YESTERDAY IS A WASTE PAPER.

TODAY IS A NEWSPAPER.

TOMORROW IS A QUESTION PAPER.

BUT, LIFE IS AN ANSWER PAPER.

SO BE CAREFUL OF WHAT YOU WRITE !
Phatan train me su su kr k aya
.
.
BV:
Ap ka pyjama geela kyu hy?
.
Phatan:
Toilet mein likha hy
“Jisam ka koe b hesa bahir na nekale”
ShaIR ArZ KiyA hai
...iRshaD iRshaD....

Tail Ditta Cycle di chain Nu...

Wah wah...

Tail Ditta Cycle di chain nu...

Niklo Aetho Taadi Paen Nu... ;->
aadmi k left hath
Ek Aadmi K Left Hath
Ki 6 Ungliaan Theen,
Sab Log Usay
"Sultan" kehte
thay Socho Kyun? .
Kyun k ''Sultan'' Us ka Naam tha :-D''