aap kay ghar zurur ayen gaye

aap kay ghar zurur ayen gaye
Aap ke ghar hum zaroor aayenge,
Har pal aayenge,
Har waqt aayenge,
Din bhar aayenge,
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Bell bajakar bhag jayengey…
  

Aug, 22 2013     160 chars (1 sms)     3341 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Ham janday pay they sair ko
kinare kinare naher ko
kutta piya nigahon men
suta piya tha rah men
ham ne gul khila diya
kuttay ko jaga dia
kuttay ne dandi wad li
pinni ki pinni kad li
itne men ham paj paray
cyckle de wich waj paray
kutta magron ley gia
cyckle wala pichay pe gia..''
Teri Mohabbat Teri Wafa Hi Kafi Hy

Tamam Umar e Aasra Hi Kafi Hy

DAwat Karo Meri Mgr Takleef Na Krna

Mere Liye Bas PIZZA, ZINGER, BROAST Aur COke Hi Kafi Hy ;->
''Agar Koyi Achha Sa Msg. Hai To Use Jaldi Se
.
.
.
.
.

Paper Par Likh Kar Almari Me Band Kar Do
Kahin Galti Se SEND Na Ho Jaaye..!!!''


Twinkle Twinkle
Little Star

Aishwrya Is A
Film Star

Saniya Mirza
Is A
Tenis Star

Wasim Is A
Criket Star
And
"HumAyuN" Is A

SMS STAR.!!
1 Bar 1 Larki Akeli Ja Rahi Thi
1 Larka Saamne Se Aaya Dono''n Bilkul Paas Aa Gaye
Larka Side Pe ho Gya Aur Larki Chali Gayi


Moral :

Har Koi Tumhari Terha Begairat nahi Hota ...
_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________


Kuch Nahi Bus Meray Mobile Ko apkay Mobile Se Pyar Ho Gaya Hai Ais Liye LINE Mar raha hai :)

Wife 2 Husband: Tumhen Pyar Karna Nahi Aata.


Husband: To Kya Ye 5 Bache Gamley se Nikle hain? :-p


Lab pe ati hai Dua ban k tamanna meri,
Dil karta he band krwa doon sim tere,

Dor duniya ka tere DAM se ujala hojaye,
Jo mjhe sms na kare Uska range kala HOjaye….


U may have 3 reasons for not msging me:

1. No free msg

2. No bal

3. No guts to disturb a ''LION''
Newton law of Girl frnd :-

"Luv can niether b created nor b destroyed,

it can only changd from 1 girlfrnd to another,

with some loss of energy time & Money".
whAt iS tHe nAm3 of bruc3 lee''s s|st3r wHo cAn wAlk on tHe wAlls?








chipkA-l33
Hum to apni hi shadi may bacchiyan taar rahay thay papPu...


Hamain kya pata tha k Saala movie bana raha hai... ;->