aap kay ghar zurur ayen gaye

aap kay ghar zurur ayen gaye
Aap ke ghar hum zaroor aayenge,
Har pal aayenge,
Har waqt aayenge,
Din bhar aayenge,
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Bell bajakar bhag jayengey…
  

Aug, 22 2013     160 chars (1 sms)     3349 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek 10 saal ka kid bohot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: "Kids ka paalan poshan kaise kare".

Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Kid: Mein yeh dekhna chahta Hun ke mera paalan poshan theek Tara se ho raha hai ya nahi.
PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
duniya mein sab sey aasaan kaam


















koi nahee hai.Dekha sms pardna b barda Mushkil hai.
If You Tried Your Best



And



You Failed



The Lesson You Would Learn

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"NEVER TRY IT AGAIN" ;->
Mango

Orange

Banana

Grapes

&

Apple

Which is sweet?

Guess?

Dont know?

Arey buddhu ye sab
Sweet nhi hai.


Ye sab Fruits hai.


Sweet to Aap ho :->
Attention

It''s Very Important Msg


Allah Ka Shukar Srilankn Team Par Karachi Me
Hamla Nahai Hoa Warna
Dabal Sawari Par Qayamat
Tak Pabandi Lag Jati... ;->
''__,Δ___
/____,_/ \ .;’;’;.,
,l__[]__l__! ,,)(,,
Its My House
Gift 4u
Agar Chaho Sale Kr K Balnc Dlwa Lo
Main Road P Reh Lon GA
Magar ApK SMS K bina Nai
Miss Callen Martay Ho Tum Wrong Numbers Pr,

Ye Soch Kar K Kahin Say To Fone Aaega



Ajeeb He Andaz e Muhabat Tumhara papu

"Agar Esa Karogay To Kon Aaega.
Bv:
Shadi se pehle to tum mujh per bare sher kehte the!

Husband:
Ab waqt badal gaya hy

Bv:
Phir b ''JAANI'' koi sher kehdo!

Husband:
lo sunO

Jane jigar janeman

90 kilo tera wazan

Tu jo gir jaye mujh par

Mar jaonga me sanam...:-)
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools...;->
- K r R r A z Y -


T r u t h
H u r t s

May Be Not As Much As

Jumping On A Bicycle
With Seat Missing ...
But It
H u r t s ... =P ;)
ek aadmi tha.........woh kisiko msg nahi karta tha...
kisiko call nahi karta tha...fir bhi uska balance jata tha...

y?//////


































kyunki woh ek tang pe khada tha........
lollzzzzzzzzzzz.......;->