JACKIE CHEN ki Saas

JACKIE CHEN ki Saas
JACKIE CHEN ki Saas Ka Naam Kya Hai?
-
-
-
-
-
-
-
“VICKS” Kyunki
-
-
-
-
-
-
VICKS Yaani Chen Ki Saas.
  

Aug, 22 2013     104 chars (1 sms)     3084 views       Funny

more Funny SMS Messages

ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
Ek Faqeer Bachi Se

ALLAH K Naam Par De Beta

Bachi
Main Beta Nahi Beti Hun

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Beti

Bachi
Mera Naam Nusrat Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat

Bachi
Mera Pora Naam: Nusrat Parveen Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat Parveen

Bachi: Ye Hui Na Baat
Ab Maaf Karo Baba
BHAKT - Bhagwan mujhe wardan do ki mai marne ke bad phir zinda ho sakun..

BANGWAN- Ye mere bas ki bat nahi hai putra, ye sirf Ekta Kapoor kar sakti hai... ;->
Police wale ne carwale ko roka- "yeh suraksha week hai. Aap belt pehn
kar car chala rahe hain, isliye aapko Rs 5,000 ka inaam
dia jata hai. aap is inaam ka kya karoge ?"

car driver- "mein iss inaam se apna driving license banwaunga"

pichli seat par baithi uski maa boli- "iski bat ka yakin mat karo.
ye sharab pi kr kuch b bolta hai."

uske papa bole- "muje pata tha ki chori ki car me
hm zyada dur nhi ja payenge."

Tabhi dikki se awaz ayi-
"bhai hmne border par kar lia kya ?.............. "

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)


6 Inch ka hai.
.
Size normal he
.
.
Mazboot he
.
.
Ziyadah mota bhi nahin he
.
.
2 larkiyan dekh chuki hain
.
.
Lena he to bolo?

Full Time Masti

Non stop Fun

Mera…
.
LG KG 195
§ardar Made A Call To Airport & Asked:

"How Long Is The Journey From Punjab To America?"

Receptionist:
One Second Sir.

§ardar:
"OK ! Thank You"
Wife : Beggar Who Came Yesterday Is Very Bad . . . !

Husband : Why ?

Wife : I Gave Him Food Yesterday & today He Gifted Me A Book "How To Cook"


Hockey Aur Cricket Main Kiya Faraq Hai?

.
.

Sochoo...

.

Nahi Pata?

.

Hockey Main Pakistan Ek Ghanta Zaleel Hota Hai.
Aur Cricket Main Poora Din.
Ab Aaya Samajh Main?
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->


Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(

Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-)
Ur like a target dat I always try 2 aim at. How I wish I cud aim u at d heart. But evrytime I fail, I fil so sad. U know y? Its bcoz I always end up missin u.