JACKIE CHEN ki Saas

JACKIE CHEN ki Saas
JACKIE CHEN ki Saas Ka Naam Kya Hai?
-
-
-
-
-
-
-
“VICKS” Kyunki
-
-
-
-
-
-
VICKS Yaani Chen Ki Saas.
  

Aug, 22 2013     104 chars (1 sms)     3095 views       Funny

more Funny SMS Messages

Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega !
BREAKING NEWS

HukumAt ne AiLAan kiA hy 2009 - 2010 mE NAe ShAdi ShudA Jorey BijLi pedA kAreige.

Kiun k

Mulk mE BijLi ki kAmi hAi

BAcho ki nAhi . . :p ;->
It''s v easy
2 eat Sweet Choclate,
Speak Sweet Words,
Watch
Swet Dreams
Bt
It''s v Difficult
2
Find A
Sweet Person. bt I Salute U
"Tusi menu lab ei lya"
''Agar Koyi Achha Sa Msg. Hai To Use Jaldi Se
.
.
.
.
.

Paper Par Likh Kar Almari Me Band Kar Do
Kahin Galti Se SEND Na Ho Jaaye..!!!''
Duniya Ki Sabse Slippery City Kaun Si Hai???

Guess


Guess


I More Tym



Ohoooooo...

Its Greece.
HEIGHT OF BAD LUCK
I just wanted to kiss a charming, attractive & most beautiful person on da earth but




















My lips cant touch my cheeks
D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!
Sardar Ka Ladka: I''m A Complan Boy...

Sardar Ki Ladki: I''m A Complan Girl....

Sardar: Sala Paida Mene Kiya Or Naam Kisi Or Ka...


Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"
FANTASTIC ONE ...!!!
.



Acha ! Ek Baat Tou Batao Plz Isko Mazak Mai Mat Taal Dena , Jawab Mazaq Ke Andaaz Mai Tou Ho Sakta Hai Yani Shugal Magar Gol Mol Jawab Nahi Chalye Ga Dekho Kuch
Baatain Zindagi Mai Bohat Imp Hoti Hain , Buhat Ziada Balkay Sav Se Ziada Kuch Aisi Imp Hai Yeh Baat Bhi Atleast For Me , Ager tumne Ghalat Bataya Ya Baat Ko Talnay ki
Try Ki Tu Acha Nahi Ho Ga .. Plz Sach Batao

TIME KIYA HUA HA :P