JACKIE CHEN ki Saas

JACKIE CHEN ki Saas
JACKIE CHEN ki Saas Ka Naam Kya Hai?
-
-
-
-
-
-
-
“VICKS” Kyunki
-
-
-
-
-
-
VICKS Yaani Chen Ki Saas.
  

Aug, 22 2013     104 chars (1 sms)     3080 views       Funny

more Funny SMS Messages

Rule
The
HELL
Rather
Than
Being
Slave
At
Heaven :-)
A boy fell in love.

One day he saw her in a park.

He thought ''aaj dil ki bat bata hi donga''

Woh uske karib gia or pyar

se kaha "chanda" She gave him Rs.20 ;->
jis dil mein bsa tha pyar tera,
us dil nei dharkna chord diya,




ab rent pe dil ley guzara kar raha hoon
Pata Hai Hum Chloromint Kyun Khate Hai??
Kyunki.,
5-Star
Cadbury
Perk
Dairymilk
Kit-Kat

Or

Munch

50 Paise Mein Nahi Aata Hai
.


.


.

Message dhoond rahe ho?




Zaroori nahi k har SMS main koi message ho,



BASS

AAP Ki yaad aayi, is liye Missed SMS kar diya
1 of the most funniest and shortest joke u ever heard . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Next year Pakistan will export electricity!! :-D
Arz kia ha..

Karachi main agar agaye talibaan..

Wah wah..

Kia arz krdia ha mene

karachi main agar agaye talibaan,,

to kesi lage gi burqay main shiri rehman.
Pathan Namaz Parh
Rha The
Dost Us k Barey Me
Kisi Ko Bata Rha Tha k
Ye Barey Namazi, Rarhaizgar
Aur Muttaqi Hyn

Pathan Namaz Tor Kr
Bola Me HAJI n Hoon ... ;->
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..
Arz Kia Hai..

Shaam Jawaan hai..

Wah Wah

Shaam Jawaan Hai..

Wah Wah



Gour Farmaiye Ga..


Shaam Jawaan Hai..









Aur Uska Baap Major Hai.... ;->

Judge 2 a smart girl
U murdered ur frend jst bcoz she tore a page 4rm ur notebook?

Girl
Yes, bcoz that page had an autograph of "HumAyuN"
Uff ye grlz b na =P ;)
patni maike ja kar pati ko roz phon q karti hai.
.
.
.
.
.
.
taki pati ko yad rahe ki musibat abhi tali nahi hai