Captain:Naujawanon come forward.

Captain:Naujawanon come forward.


Captain:Naujawanon come forward.
Sardarji does not move.
Captain: You did not move forward, why?
Sardarji: oji you sair 9 jawanon,

I was the 10 in line!
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3493 views       Funny

more Funny SMS Messages

# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
HEIGHT OF COURAGE:

A Senior student during ragging says:

"On ur marriage I will kiss ur wife."

Junior: "Ok fine sir,

but i''m going to marry ur sister!"
Aik admi ko charag mila us ne use ragra dhamaka howa aur wo mar gaya

moral:sub chezen ala din ki nai hoti kuch mujahdin ki bi hoti hain
Bathmeez
Chaddar ki KAMEEZ,
Lohe ka PAIJAMA,
Bandar tera MAMA,
Billi teri MAUSI,
Kutte mera YAAR,
Aam ka AACHAR
Miss u mere YAAR


When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->


Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?”
Millionaire: “I owe everything to my wife.”

Interviewer: “Wow, she must be some woman.
Interviewer: “What were you before you married her?”
Millionaire: “A Billionaire”
Tip Of The Day:
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,
U Kno Y?
WhenEver U Face Any Problem
Just C Ur Pic
& Say 3 Times;


"If i Can FaceThis,
i Can Face AnyThing!
Ajab shaks ho tm
Ajeeb mizaj Rakhte ho,

Sawal krne Se pehLe kam rakhte ho.

Wese to kehte Ho

"I Hate Girls"
.
Or Bashir khussry Se talukat Rakhte Ho!
"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
I am sorry yaar, aaj tak maine tujhe avoid kiya,kai bar tujhse bat nahi ki,tujhse hath nahi milaya, Sorry yaar mujhe pata nahi tha ki “AIDS” chhune se nahi failta.

Pakistan Me New FiLM Releaze Ho Rahi Hai
"LIbas"














Lekin Pori FiLm Me Nazr Nai Aya.
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan