Captain:Naujawanon come forward.

Captain:Naujawanon come forward.


Captain:Naujawanon come forward.
Sardarji does not move.
Captain: You did not move forward, why?
Sardarji: oji you sair 9 jawanon,

I was the 10 in line!
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3499 views       Funny

more Funny SMS Messages


Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)
Phoolo ko phool pasand he

Dilo ko Dil pasand he
Shayar ko Shaeery pasand he



kisi ki pasand se hame kya




hame to AAP KI GIRL FRIEND PASAND he

wah wah


Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
Five Reasons Why We R Friends
. 1

. 2

. 3

. 4

. 5

Thapper Maron Kya??

Our Friendship is unconditional.
Reason dhoondho geShame on u..
Dozkah mein
Drogha k khoff se sary gunhagar imandari
se apne apne gunah paper pe likh
k hall se ja rahy thay k aachanak 1 aawaz i:

" EXTRA SHEET KHAPPAY " ;->

Padhai sirf do wajah se hoti hai?
ek
shauk se
aur
ek khauf se
Shauk hume he nahi
aur
Khauf to hame
kisi ka bhi nahi he

To Jiyo bindas...
:D


(''.'')>
<\\
_/"\_


Na Eid Mubarak


Na Birth Day

Na New Year Mubarak

Sirf Or Sirf

Bush Ko Jota Mubarak
U r on a bus & U need
2 fart ...
But d music is really
loud, so U time Ur
farts with d beats.
After a couple ov
songs, U start 2 feel
better as U approach
Ur stop, as U r leaving
d bus, People REALLY
staring down at U n
that''s when U realize

.

.

.

.

.

.

.

.

U''ve been listening 2
Ur iPod !!
''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
"PAppu" Arz kArtA hy..

TEri YAAd mE HuM itnA Kho gAyE..

.

.

.

.

.

.

.

POTTY kArtAy kArtAy wAhiN Soo gAyE... ;->