kitne % bhartiyon ko lagta hy k salman khan

kitne % bhartiyon ko lagta hy k salman khan

Kitne % bhartiyon ko lagta hy k Salman Khan,
Katrina Kaif se Shadi Karega?
Ans: 10%
bcoz
.
.
.
.
.
Rest of the 90% wants to marry Katrina Kaif themselves =P ;->
  

May, 05 2010     175 chars (2 sms)     3213 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tum Bohat Hi

Sweet

Cute

Decent

Good Looking

Nice

Intelligent



Lardke Ka SmS Parh Rahe Ho...
Andhi Chlay To Sab Se Pehlay Kya Hota Hai?


Ankhain Band H0ti Hain.


Na


Darwazay Bajtay Hain,


Na.



LOG Munh Per R0mal Rakhtay Hyn


Na. . .



Comm0n Sense
Yaar



"LIGHT JATI HAI"


Happy Aandhi Night
VakEeL:

JuDgE sAAb
Es iNsAn Ne ApNi B.v ko kTaL kYa
SaAlE ko kTaL kYa
kAe bEgUnAh l0g0 ko kTaL kYa
pAiSe kHaE
GuNdAgRdI kI
yE pEhLe b JaIl Ja cHuka hAi
cCrUpT kAmIneY dArInDaSiFt iNsAn k sAtH kIa h0nA cHaHyE?
JuDgE sHb





IsAy pAkIstAn ka pReSidNt bAnA d0 . . . ;->
khan to sardar:
o yarra tou jaan kiss ko daay gaa.
sardar to khan:
Allah koo
khan to sardar:
o yaraa phir khaal hum koo daay daina!!!!!!!!!!!!!

2000 Mai Bachay Parhtay Thy.

A for Apple
B for Banana
C for Cat
D for Dog


2009 Mai Parhty Hain:

A for Aata
B for Bijli
C for Cheeni
D for Dhamakey :-)
Is Saal Aata Sasta Ho Jaye Ga






Kyun K




Tamaam Cricket
Ground Gandum Ki Kasht K Liye Khali Hain...!!;->
Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath...
Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai?
Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho.....
Begaane Kaun Hai?








Jo Gaane B Se Shuru Honge..


Begaane
Sardar''s Interview 4
New Job

Interviewer: Wht Did
U Do B4 ?
Sardar: I Was In Army
Iterviewer: How Long
Were U In Army ?
Sardar: Five Foot
Eleven Inch ...
According To A New
Study ....

''''Students That Snore
Get Lower Grades ... ''''

Especially


''''If They Are Snoring
In The Class During
Lectures ...'''' ;->
''Larkey Wale:
ap ki beti kuch karti he?.
Larki wale:
Haan MASHA ALLAH rozana 5 rupe mein 500 sms karti he.''


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->