kitne % bhartiyon ko lagta hy k salman khan

kitne % bhartiyon ko lagta hy k salman khan

Kitne % bhartiyon ko lagta hy k Salman Khan,
Katrina Kaif se Shadi Karega?
Ans: 10%
bcoz
.
.
.
.
.
Rest of the 90% wants to marry Katrina Kaif themselves =P ;->
  

May, 05 2010     175 chars (2 sms)     3209 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->
''SMS kerne pe jo marte hain,
Call kerne se jo darte hain,

BADLUCK to dekho..!!
aisy KANJOOS dost mere hi palle parte hain,''
Badalo ke sath jab hawa chalti hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Aasman mein jab badal garajte hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Barsaat jab shuru hoti hai ...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
...................................
Abey mera chata vapas kar.


(Aur barbad hogya
wo shaks jis ne kisi poilce wale ko dekha
aur rishwat na di ?

Molana asif ali zardari)
Khoobsurat


6 inch Lamba


Bohat Mota


Gool Kinaray


Kala


Har LArki Ki Pasand !

NOKIA
6030 LoLX !!
Memon K Ghar Guest Aye


Bivi Ne Kaha.


Jao Mehmano K Liye Kuch Le Kar Aao


Memon Bahar Gaya Aur TAXI Le Aya! ;->
Mother : How Was Your First Day At School . . . ? ? ?

Son : It Was All Right Except For Some Men Called "TEACHER"
Who Kept Spoiling All Our Fun . . . ;->
''Jamadarni ko impress karne ka teriqa.. Press Down!





...
...
...
...







Sadqay jaoun jamadarni ko bhi na chorna ..! :-)''
Whenever u fall...Trust me...i''ll alwayz b dere 2 catch u




..... .\o/
o __ ()
[] __ <<
||


O>
<[]
|| ..>-->-O

Oooooooooopzzzz!!!

1 bar aur plzzzzz

I wasnt ready...
Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
Why gals not interest in sports?

Only 1% gals playing games.

Bcoz

Other 99% gals playing in boys life.
Judge ( Chor Se ) : Maalik K Hote Huey Tum Ne Ghar Main Chori Kaise Ki . . . ?

Chor ( Sharmate Huey) : Aap Seekh Ker Kia Karain Ge Sahab . . . ;->