kitne % bhartiyon ko lagta hy k salman khan

kitne % bhartiyon ko lagta hy k salman khan

Kitne % bhartiyon ko lagta hy k Salman Khan,
Katrina Kaif se Shadi Karega?
Ans: 10%
bcoz
.
.
.
.
.
Rest of the 90% wants to marry Katrina Kaif themselves =P ;->
  

May, 05 2010     175 chars (2 sms)     3202 views       Funny

more Funny SMS Messages

Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai. i main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
Aap ke ghar hum zaroor aayenge,
Har pal aayenge,
Har waqt aayenge,
Din bhar aayenge,
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Bell bajakar bhag jayengey…
In a bar 1Guy says 2 another


"I kissd ur mom last n8"


whole bar was waitin 4


d othr Guy''s response.


He laughs&says:


"Lets go home dad,


U r drunk".
''Laakhon honge nigaah mein kabhi mujhe bhi pick karo....
Mere pyaar ke ICON pe
Kabhi to DOUBLE-CLICK karo........''
Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,
Cheque,
Sweets,
Tmam Mobile Cards, Perfumes,
Wagyra Qabol Krny Ka Aaghaz Kr Diya Hy,

To Dair Na Kijiye Rush Se Bachiye,

Jaldi Laiye Waqt Bachaiye.,
Thank u.!
AwAM ki PurzOr FArmAiSh pAr...

.

.

.



.
.

.
.

.

Aik bAr Phir:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.



.



EiD MubArAk... =P ;-
Tum Saari Dunya Se
HAT Ker Ho ...

Tumhari Guftugu
Tumhara Style
Tumhara Sab Kuch
HAT Kr Hy ...

Is Lye Tmhai''n Dekhte Hi
Dil Kehta Hy



















HATA BAY .... ;->
GoLdEn ThOuGhT fRoM PeTrOlEuM cOmPaNiEs To paKiStanI YoUtHs:











"AvOiD gIrLs,SaVe PeTroL"
There Is A Master Blaster Block Buster Film "SANWARIYA"..
And We Present In Pakistan Name "BANDARIYA"..
So The Tittle Song Like This...
Pinjre Main Bithake,
Patton Se Saja Ke,
Kutton Se Bacha Ke,
Le Jayega Aik Din Zoo Se Churake Jiyaaa...
Bandariya Ha Ha Ha Ha...
Bandariyan Ho Ho Ho Ho...
Bandariyan Hooooo Bandaariya...
Sardar Learning English, Introduces His family at a Party

Hi i''m Sardar,

This is my sardarni

He is My Kid

&

&

This Is My Kidney
Experiencd Man Says:

"The Real Problem

Doesnt Start Whn Boy

Starts Luking At A Girl.

It Begins, Whn She

Turns &

Looks Back At D Guy"
Ek Larki Kisi K Saath
Bhaag Gai


Ek Larki Ko Kuch
Ghunday Utha Kr Le
Gaye


Ek Larki Apne
Shohar Se Larne
K Baad Apne Ghar
Aa Gai


Ek Larki Apni Saas k
Haatho''n Zulm Ka
Nishana Bani



El Larki Chhat Se Giri
Aur Usay Kafi Chotai''n Aai



















EXPRESS NEWS

Har LARKI Per Nazar ... ;->