kitne % bhartiyon ko lagta hy k salman khan

kitne % bhartiyon ko lagta hy k salman khan

Kitne % bhartiyon ko lagta hy k Salman Khan,
Katrina Kaif se Shadi Karega?
Ans: 10%
bcoz
.
.
.
.
.
Rest of the 90% wants to marry Katrina Kaif themselves =P ;->
  

May, 05 2010     175 chars (2 sms)     3208 views       Funny

more Funny SMS Messages

Contemporaray & Inauthentic Me Kya Diffrence Hai?

?

?

?

?


?


?


?


?


?


?


Haan To Phir Tum Ne Btaya Nahi Kya Farq Hai?
1 Pathan apna rishta dekhnay gaya ghr walo ne kaha dono ko akela chor do
Pathan girl se: Baji ap log kitnay bahan bhai hen
Larki gusy se pahly 10 thy ab 11 hen.
Which part of the body is most sensitive while watching adult movies?
Guess? Ha ha, U R wrong. It''s ur ears to make sure k KOI AA TU NAHI RAHA.
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
1 cheetay ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Cheeta ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
''yeh sher aur shayari kya karte ho,
Sachmuch inme dam nahi,
Hamse bhi kuch puchlo,
Ham bhi kisise kam nahi...''
2days 4cast...

it will b cloudy if u frown...
clear if ur happy...
sunny if u smile..
stormy if u sing....
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..
Sardar proposed his BoSs daughter.
BoSs: Jitni teri pay hai us me to meri beti k lye toilet paper b nahi ayega.
Sardar: Jay inni potti krdi ay te fir reyn do.
I just feel u….

Whenever I feel u….
I just miss u …..
Whenever i miss u ….
I just wanna See u ….
Do u know why…….

It’s juts because …………
''''HUSBAND: rat nu main ek movie vekhi ek churail kadi mery aggy kadi mery pechy. WIFE: keri movie vekhi?HUSBAND: appny viyah di ...