INSAN KO BEMAR KAR DENAY WALI CHEZAYN

INSAN KO BEMAR KAR DENAY WALI CHEZAYN
Insan ko Bemar kr Deny wali Chezo me se 1 cheez
"apno ki judai hy"
So
Plz
Roz 1,2 sms kr dia kro"
  

Jul, 03 2012     104 chars (1 sms)     4841 views       Insult

more Insult SMS Messages

Mental Hospital Ke Operation Theatre Main

Operation Tayyar

Saman Mojood

Docters Mojood

Nurses Mojood

Laikin Mental



SMS Parhney Main Masroof Hai.
Ye BADAL

Ye BIJLI

Sirf Aap K Liye,


Ye HAWA

Ye MAUSAM

Sirf Ap K Liye,

8 Mahine Nahaye Nahi,

Ab 4 Mahine Ki Ye BAARISH...

Sirf Aap K Liye!
i think tum zindgi main kafi aagay jao gay
aagay say aagay barthay chalay jao gay
quen k jahaan b jao gay gay
loag kahain chal chal agay ho.
Most of my frnds are normal, sane, cultured, decent, intellectual and well behaved... just wana thank u for breaking the monotony..... ;->
i message
recieved



1
cool person
sent it



1
fool is
reading it



1
fool is
angry



1
fool is
still reading


1
fool will frwd thid
msg to another fool
Waqt mile tab yaad karte ho,

mood ho tab baat karte ho.

Ek zamana tha jab har pal msg karte the,

ab to karachi KI BARISH ki trh yaad karte ho
Jab Kabhi kanjusi ka award diya jayega apka naam sab sey pehley liya jayega. ghalti sey bhi ab sms na kerdena varna award haath sey niqal jayega!!
One Of D
Intellignt
Monkey
Missing
In
Zoo.!
Its Name Is..
Is..
Is..
Is..
Is..
Is..
Is..
Is!
Dont Worry
It Is Not U,
Bcoz
It Is Intelligent
sham hote hii ye dil udaas hota hai
toote khwaboo ke siwa kush na pass hota hai
tumahri yaad aise waqt bohat aati hai
bandar jab koi ass paas hota hai.
Teri yAad se 1 Lamha nahi hai khali
Tu phool hai GARDEN ka hum uske hain maali.
Tumhe chaye ka shoq hai aur hum hain pyali.
Tu paer hai khajur ka main hon daali.
Dekha kitni mohabbat hai puri nazam banali
Mujhe malum hai apki koi to majburi hogi
Jo aap ne itne kam peson mein Apni Izzat LOotwali............ ;->
Q: Wat do you call an intelligent woman?

*

*

*

*

A: A Rumour!
Dekho mere sms ka kamal



Ghanti Baji



Bweaqoof ne Mob Uthaya


ab Bewaqoof SMS parh raha hai


Wah kya baat hai...


Muskara kar soch raha hai k kis ko farward karay