One Lady Delivered Twins

One Lady Delivered Twins
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
  

May, 13 2010     159 chars (1 sms)     3111 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.
ChAk k m0biLe jAd0 MaiN gADdi tE sAwAr hUndA,

T-Shirt pA jAd0 tyAr hUndA,

VeKhdE nE Loki chAdke chUbArE,

KehNdE kAsh eH sAAdi kUrRi dA yAr hUndA.... ;->
Teacher:woh dekho udhar sunder ladki khadi hai.
Isko PUNJABI me translate karo.
student:woh dekho saalo TODI BHABHI KHADI HA
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
Tumhara Blood Group Kya ha?
.
.
.
.
.
.Urgently call karke bata
.
.
.
.
.
.
.
Mere Dost ke Kutte ka accident ho gaya hai
.
.
.
.
.
.
Doctor ne kaha kisi aawara kuttee ka khhon chaiye


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
can u think k 2+5=11 kaise aya???




nahi maloom???



thora orr damagh laraoo




no??



abhi be nahi?




ok let me tell u k kaise aya...




''''''GHALTI SE''''''...
Why Pakistan is not progressing ...?

Because out of Population of 16 Crore ...

-4 crore retired.
-2 Crore in State Govt.
-2 crore in central. Govt. (who dont work)
-1 crore IT prof. ( they dont work for Pakistan)
-2 crore are under 5 yrs.
-3 crore are unemployed.
-1.2 crore you can find anytime in Hospitals.
-Statistics says that 79,99,998 people anytime in jail.

- REST LEFT TWO YOU & ME..

- AT PRESENT YOU ARE BUSY READING MY SMS..

- SO HOW CAN I HANDLE PAKISTAN ALONE.....


Buhat stupid ho tum I''m sure 100%
Buhat badtameez ho tum I''m sure 100%
Buhat gadhay ho tum I''m sure 100%
But jo be hay meray ho tum I''m sure 100%
Naila nay zazia ko shabana nay shabnam ko rehana nay rukhsana ko alia nay anela ko bushra nay babra ko farah ne farzana ko humera nay hameeda ko akbar nay asghar ko basheer nay babar ko tanveer nay saleem ko imran nay ishaq ko khalil nay rahman ko kashif nay kamran ko liaqat nay lugman ko zeeshan nay zaman ko aur main nay app ko yeh sms ker diya ha!
Pakistan ki awaam ko kitni Khushiyan mili ?

1. Bijli jane k baad Bijli aane ki khushi.

2. Line mein khara ho kar kabhi kabhi Aata milne ki khushi.

3. Sare din k baad raat k 11 baje Gas aane ki khushi.


4. Bazar se shopping kar k Bomb blast se bach kar Zinda ghar wapas aane ki khushi . . . . . <-;