One Lady Delivered Twins

One Lady Delivered Twins
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
  

May, 13 2010     159 chars (1 sms)     3110 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tere Naal Dosti Aakhri Sah Tak Nibawange

Tere Pairan Thalle Assi Ta Talliyaan Tikaawange

Jado Marzi Parakh Lai Mere Dosti Nu

Teri Mashook Assi Phasavange. . . ;->
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->

1 Aadmi bike pe ja raha tha.
Usne rastey me kharey huey Pathan se pucha: Sir, Aapko Lift chahiye kya?

Pathan:
Nahi humara Ghar tou Ground floor pe hy.. ;)
Me Aur Meri Tanhai Aksar Ye Baatain Krte Hyn




K Tum Hoti Tou Aisa Hota



Tum Hoti Tou Waisa Hota




Aur Tum Na Hoti Tou Paisa Hota...... ;->
Larkion Ki Adaein Aaj Tak Samaj Nai Ayi . . . .

" Kuch Kehdo Tu Muo Phula Leti Hain Aur Kuch Kardo Tu Peait Phula Leti Hain . . . . "
"Doctor, are you sure I''m suffering from pneumonia? I''ve heard once about a doctor treating someone with pneumonia and finally he died of typhus."
"Don''t worry, it won''t happen to you. If I treat someone with pneumonia he will die of pneumonia only." . . . ;->
Bindas hoke Jeenay kaTension nahin lainy kaAchy sapny dekhny kaMast life guzarny kachurail se nahin darny ka....


Boley to


.


.


.


Mirror nai Dekhny ka


Teri ummid tera intizar krte H

Ae sanam hm to sirf






















Teri Bahen se pyar karte He
ISHQ hy to IZHAR bhi hona Chahiye,
ADMI ko 1 Din BEEMAAR bhi hona Chahiye,
Apni YAADON se Keh do 1 Din ki CHHUTI de den,
Aakhir ISHQ me ITWAAR bhi hona Chahiy@@
Once in a jungle all the animals were eating PAN PARAG PAN MASALA
But girraffe was not eating. Why?
Because Oonche log oonchi pasand MANIKCHAND
Mom:Beta Q ro rhe ho?

Beta:Teacher ne mara hy

Mom:Q Mara?

Beta:Maine unhe MURGI kaha tha

Mom:Q kaha?

Beta: unho ne mujhe test me ANDA jo dya tha..;->