One Lady Delivered Twins

One Lady Delivered Twins
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
  

May, 13 2010     159 chars (1 sms)     3116 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dosti k Geet Gaeinge
"HUM TUM"

Apni Duniya Alag Basaeinge
"HUM TUM"

Jo Diye Bujh Jaeinge "HAWA" Se.


Unko Baich Kar "PHILIPS" K
"BULB" Jalaeinge
"Hum tum
Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
Paperz Hon Mger Result Na Aye
Classes Hon Mger Teacherz Ns Ayen

Bus Me Bethain College Na Aye,
Picnic Pr Jaey Mger Wapis Na Aye,

Gaadi Chalean Magar Petrol Na Delwaen
Kabi Kabi Parhain Mger Pass Hojayen

Haftey Me Chaar Chaar Din Hon Takay Itwar Jaldi Aye!
''Baat Baat Pr Ye "Shut Up" Kehna Achcha Nhi Lgta faraz,,
.
.
.
.
Tum Ek Dafa He "PONKA" Q Nhi Keh Detey... :-)''
What is the moral of movie RANG DE BASANTI?
Larkiyo ke lafre me mat paro…
Khali larkiya bachti hai,
baki sab larke mar jate hai..
Sania Mirza aur Shoiab Malik Ki
Mangni Se Kya Sabit Hota Hai?

Socho.


Nahi Pata?

Ab

India

Pakistan Ka Saala Hai. :-)
Zara Si Mobile Men De Jagah Tu

Zara Sa Inbox Le Saja..

Zara Sa Sent Items Me Ja Tu...

Zara Sa Balance Ko Le Ghata.

Me Bhejun SMS Tujh

Ko Meri Jaan Bepanah..
3 MEN discusing wives
1st says my wife is very cold
2nd says mine is very hot
3rd SARDAR ji he says i''m confused i think she is cold but people say she is hot
This is my leg
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Itne Dair Dabane ke Liye Thanks.I Feel Much Better Now... :-)
Memon Beemar Hua To Check Up K Liye Gaya.

Dr: Drip Lagani Paregi

Memon Adhi Drip Laga Kar Acha Hogaya Aur Bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Baaki Parcel Kardo"


GOLDEN WORDS.....!







Chor yaar tu kanjar admi hai koun sa Amal karega
Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..
Aik Bacha Boht Der Se Ro Raha Tha.Us Ki Maan Keh Rahi Thi .Melay Bachay Ko Ta Chiye ,Tofee ,Bikit, Chips ,Du Du..?

Baby Kehta Hai Nhi Kch Nhi Bs Ait
DRL FRND =P