One Lady Delivered Twins

One Lady Delivered Twins
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
  

May, 13 2010     159 chars (1 sms)     3101 views       Funny

more Funny SMS Messages

Son: I Don''t Want To Go School Ma!
All The Teachers Think I Am Stupid
&
The Kids Hate Me.

Mom:No!
U Should Go, Bcoz U R The




"Principal"
<<
(",) Dis Ant is
<( )> looking 4 u
,,J L,,
>> and he
(,") misses u a
/( )> lot
,,J L,,
//
(,")> WHY?
<( )''
,,J L,,
coz ur such a HORNY DEVIL!
Nine Zero Pe 1
Muhajir Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Pathan
Muhajir Shot
DhUzZzZ

Muhajir: TUM KON ?
Man : Baloch
DhUzZzZz


Muhajir: TUM KON ?
Khusra : Tera Baap
Muhajir : Jao Yaar
Apno Ko KonMaray ...
5 frogs r sitting on a log.
4 decide 2 jump off.
How many r left? ?
?
?
?
?
Still 5 left..

Moral:
There''s a lot of difference b/w deciding n doing. (:
''When i open my eyes every morning i pray to God that everyone should have a friend like you.... Why should only i suffer!!!''
Hey Dude
A Piece Of Advice
For You ... !!

Never Think Yourself

As An Ugly Person

Always

Consider Yourself

A Beautiful












Monkey ... ;->
Mausam Mast hai,
Mahol Zabardast hai…
Socha phone karke,
Have a nice day Keh du.
Pata Chala ke
“Iss route ki sabhi line vyast hai.”
---(".)
----( <)
-----L L '' .
-----------''.
------------:
-------------:


Msg nhi karty ho nalo tmhare mob ki screen py susu krdya jo ker sakta ho kerlo

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
U may HaV 10 pEoPle 2 Talk

U may HaV 100 pEoPle 2 Care

U may HaV 1000 pEoPle 2 Love

BuT u HaV OnLy 1 Crazy frnd who always Disturbs U ne time

N Thats me ;->
ik admi nay kaha:is zindagi sy to mot achi hay
foran ik jin namoodar hua aor bola may nay ap ki rooh leni hay:
admi foran bola yar abi admi kya mazaq b nahi kar sakta
Kabhi Karachi Bhi
"CITY OF LIGHTS"
Kehlata Tha ...

Magar

Be-intiha Load Shedding k
Baad Is Ka Naam
"CITY OFF LIGHT"
Ho Gya Hy ... ;->