One Lady Delivered Twins

One Lady Delivered Twins
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
  

May, 13 2010     159 chars (1 sms)     3107 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lady On Fone
Hi Sir, I want To Meet & Talk To u.
U Are The father Of 1 Of My Kids.

Man Stunnd,Omg!
... R U Riya
No

Anu?
No

Pari?
No
Jasi?
No

Lady in confusion

No Sir I am The Class Teacher
Of Ur Son :P :D
1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
''Aap ko bohat bohat


*EID MUBARAK*












heraan mat houn jis ko mera $m$ mil jaye
us ki to Eid hi ho jati hai...!!!''
Girls word in diff language

Arabi.hurma
Irani.dosheza
French.fure
Hindi.kania
Italian.amito
Maxican.monaro
German.amisa

In our sindhi?

Hatit Wah ji chori aa!
KARAY JAOOO... . . . .KARAY JAOOOOOOOO.... . . . karay jaoo. . . . karay jaoo. . . . baysharmoon ke tarah sms receive kartay jaoo khud kabhi na karna.....lolz

Hum to apni hi shadi may bacchiyan taar rahay thay papPu...


Hamain kya pata tha k Saala movie bana raha hai... ;->
ub tanhai ka ehsas ho,

Na koi apke pass ho,

Na aap kisi ki nazar mein ho,

Na koi aapki nazar mein ho,

To samajh len k aap...???



BATHROOM
mein hein... ;->
Larki Pehli Baar Larke k Saath Uski Car Main Drive Par Nikli


Wo Ek Sunsaan Road Se Guzarne Lage Tou
LAki Ne Poocha :
‘’Kia Tum Sirf Ek Haath Se Drive Ker sakte Ho ?’’


Larka Khushi Se Bola : Haan Haan Kion Nahi . . .

Larki : Theek Hai , Ye Lo Tissue Paper Aur Apni Naak Saaf Kerlo

Boy: teri judai me neend urti hai, chain khota hai,
jaan jaati hai or dil rota hai…
.
.
Girl: doctor ko dikha le Q K
dengue virus bhi aise hi hota hai!.... ;->
Q: Where do Pakistani batsmen perform their best?
A: In advertisements.
Hey how r u?How''s life?
Buddy my engagement is fixed on the 30th of this month
so u r invited n please pray for me!!!

hAmY

Bhar k Aakho Mai Khumar


Jadu Nagri Se Aaya Hai


Tera Humsafar

(\./)
/.".) "^---- ,,
\,,/"( , _ ,_ ; )
// // ''