Teacher :

Teacher :
Teacher : Correct the sentence, "A bull and a cow is grazing in the Field"
Student : A cow and a bull is grazing in the field
Teacher : How?
Student : Ladies First
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     3003 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wo Dekho!

Ammi.

Abbu.

Bhaiya.

Baji.

Jaldi Aao.

Amazing...!

Us

Gher

Mein

Light Hai ;->/
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools...;->
Luv Story:Hero love heroin bt heroin luv vilan bt vilan luv hero''s sister but hero''s sister luv heroin''s brother bt heroin''s brother luv vilan''s sister but vilan''s sister luv hero''s brother Bt hero''s brother luv heroin Bt heroin luv vilanFinally 2 person commit suicide
PRODUCER & DIRECTOR
Girl: Aisa khat likh sajna
Meri umar beet jaye parhtay parhtay

Boy:
(i=0i>xE''I1i+:e_y#a#>#"e!%; =*?#@?w@''e*,e(p+>i*Le sajni ab parh ;)
Mujay pata hay is waqt tum ne apna nikala huwa hay

hath men b pakra huwa hay

us ko daba b rahay ho

tumen sharam nahi ati

Andar dalo apna MOBILE
''Gujranwala agr pyara na hota

Gulshan Iqbal Park ka nizara na hota

Bypass pr ishara na hota

Sialkoti drwazy ka shara na hota

Pace pr janay ka mode dobara na hota

Bashir k dal chawal ka swad krara na hota

sb Sattelite Town Girls Collage ka ksoor hai

wrna Gujranwala ka koi larrka aawara na hota("

Geo Gujranwala''
I mess u...
i mes yo....
i mmisss yooo..
i mis yuo.......
Maybe i didn learn
how to write it....
but u taught me
how to feel it.......
Agar Vifaaqi Vazeer barraye Railway Train par Safar karey to kya ho gha?


Ho hee nahee sakta k woh train par safar karrey aarrey yaar dhakkey khanney k liye b koi saaf jagah honee chahiye.


Sikh: Ghar ma Mera hi Hukam chlta hy
Ma Kehta hon, garm pani ly aao, wo le aati hy,

Dost: Garam pani Q?
Sikh: Garam pani ma hi Bartan Achay Dhultay hain:-)
Zindagi main

PAISA

PYAR

DOST

Sab atay hain jatay hain

PAR

Totay howay DANT wapis nahi atay

Samajdar ho umeed hai SmS bhejty raho ge...
Neend aur susti hamare Dushman hain.(Allam Iqbal)

Hamain apny Dushman se bhi pyar kerna chahiye.(Quaid-e-Azam)

Ab batao benda BABA ki Maney ya CHACHA ki...!!!
jo mujhay abhi msg na beje wo....?
:
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:
:
:
::::>
:
:
:
Wo thori dair baad b bhej sakta hai, koi tension nahi!!!!