DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE

DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
  

May, 13 2010     137 chars (1 sms)     3250 views       Funny

more Funny SMS Messages

koi gum nahi fir bhi mann udas hai,
koi rista nahi fir bhi ek aas hai,
kahne ko to bahut hai apne,
par tu hi ek khas hai,
jyada khus mat ho ye sab bakwas hai.
Phoolo ko phool pasand he

Dilo ko Dil pasand he
Shayar ko Shaeery pasand he



kisi ki pasand se hame kya




hame to AAP KI GIRL FRIEND PASAND he

wah wah



Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"

( )
( 0 )
/[,,,]\
_| |_


Wese to es ko
"DAJAL"
kehtey hai
Pr es ka AASLI naam lene
se main darta hu
"Samaj to app gae hon ge.."
After The Blast At MARRIOT Hotel
Goverment Is Thinking
Of Suggesting A New
Name For The
Demolished
MARRIOT Hotel



















"Shaheed MARRIOT BHUTTO" ... ;->
Are U Free Now

Shall I Call U ???


































Zyada Khush Mat Ho

Aise Hii Kuttay Ki Awaz Sun''ne Ka Dil Ker Rha Hy
Aj Agr Ap ko koi kahe k Aap

"Khubsoorat"
"SMART" or
"GENIOUS"

Ho

To rakh k moun pe thapr dena

Or kehna

Bad_Tameez!
"MUSLIMAAN"
APRIL FOOL nahe mnaty ;->


Mehnat Se Aap Sab Kuch
Hasil Ker Sakty Hyn ... !!!


Izzat ,

Shohrat ,

Daulat




Aur Haan ...




Aata
Cheeni Bhi ... =P ;->
If MOLVIS Start Film Making
Names Of Films Will Be

Isla Aaya Tum Na Aaye

Kaho Na Ramzan Hai

Hum Zakat De Chuke Sanam

Kabhi Roza Kabhi Namaz

Humari Tasbeeh Aap K Paas Hai

Aa Ab Namaz Parhain

Shaheed Tou Hona Hi Tha

Molana Aap K Hain Kon

Paise Wale Hajj Ker Jayenge
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Msg Mehenga Ho Raha Hy,

HAM Sab is Baat Par Bohat Dukhi Hen,

MAGAR,
Kuch LOG Bohat KHUSH Hen,

JESE

Zardari

Sardar

Faraz

Or
Sab Se Barh Kar

PATHAN... ;->
Really SmArt One


I May Not Always Love The One Who Loves Me.....

But

I Surely Do Respect Their Choice... =P ;)