DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE

DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
  

May, 13 2010     137 chars (1 sms)     3253 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aap Q Pareshaan Hain...???


Kia Aap Ko Theek Terha Se Neend Nahi Aati...



Kia Raat Ko Sote Main
Jaag Jate Hain



Kia Raat Ko jaagne Ki Waja Se
Aap Ko Baar Baar Rona Bhi Parta Hai ???


Ab Mazeed Pareshaani Ki Zarurat Nahi



Kion K Hum Laaye Hain
Sirf Aap K Liye.....






PAMPERS Twin Pack
Ab Sirf 169 Rs/- Main


Chain Se Sona Khoob Barhna... ;->
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?

Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya


1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
Tom : How should I convey the
news to my father that I’ve failed?

David: You just send a telegram:
Result declared, past year’s performance repeated.
A Smile Costs Less Than ELECTRICITY

But

Gives More Light

So

Alwayz Keep Smiling










Coz












Light Tou Aani Nahi Hy
Aap Apni Smile Se Hi Ghar Roshan Karo ... ;->
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
A Girl asks boy: What do ya like in me ??

Boy: Those 2 big white balls having 2 little dots in it

Girl : What ?

Boy: yaar your Beautiful Eyes
Aurr jigrr. . . . . . ?



?
?
??
?
?























??







??







Insano mein kidhar . . . ?? :-p


Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)
Why Do All Cricket Players Wear Same Color Clothes?











Coz Its A Match. Got It Man
1 charsi dosre se
Abe tere ko pata hai
BHARAT
or
HINDUSTAN
men JUNG chir gai

Dosra charsi
abe shukar hai apna

INDIA
beech men nahi aya....;-)
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->