DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE

DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
  

May, 13 2010     137 chars (1 sms)     3238 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Why''d the couple stop after 3 children? Cos they heard every fourth child born is chinese.''
Teacher asks girl,
"Which human body part expands 10 times its normal size?"

Girl: I can''t answer this question, I feel shy!

Teacher then asks a boy.

Boy: Its the Pupil of human eye.

Teacher: Right!

Then turns to the girl,
"Listen girl,
Ur thinking is wrong,
&
Ur expectations r too high"!!;-)
Dil ka dard dil torrne waley kiya jaaney,
Pyar ke rivajon ko zamana kiya jaaney,

Hoti hai kitni takleef larrki ko pataney main,
Ye ghar pe baitha larki ka baap kiya jaaney
LifE iS aLL Abt WakinG uP EaCh dAy tO diSCoVer SoMethinG NeW, Abt MeetinG oLd PeoPLe bUt MakinG NeW CoNverSatioNs, WaLkinG thru oLd RoadS bUt StiLL feeLinG NicE Abt it,
ReaLizinG thAt u hAvE GrowN a dAy oLdeR bUt StiLL feeLinG young at hEArt, MeetinG busy ScheduLeS bUt StiLL fiNdinG timE 4 oLd fRieNds, bEinG NoStaLGic Abt by GoNe dAys bUt
LookinG foRWaRd tO bEttEr dAys,
WaNtinG 2 Shoot da person Who SeNt SuCh a LonG MsG bUt StiLL MaNaGe 2 SmiLe.
Teacher: What''s your cast?


Student: Pehlay hum Lahori thay

phir Bhatti huay,

phir Rajput hogaye,

ab hain darzi,

aagey mummy ki marzi. .
Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja















Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja











Double Sawari Band
Hy, Tu Bus Pakar
K aaja ... ;->
Wife Or Husband Shop Se Niklay !

Ek Faqeer Bola : Shehzadii !

5 Rupee dey doo, Andha Hon
...
Husband : De do, Waqayi Andha hai
N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)


Tring Tring Tring.

Sardar: Hello kon bol raha hai?
Other side: Ji, main bol raha hon.
Sardar: oye ye to kamal ho gia,
idhar se bhi main hi bol raha hon.
Susti bhare jism ko
jagate kyo nahi?


Uth k sub k samnay
aate kyo nahi?


sms bhi tumhara smell
marta hai...


Thodi himmat ker k nahate kyo nahi ....:P
No1 can ever b satisfied wid 3 things in life:

1.mobile

2.automobile

3.girlfriend

Bcoz dre is always a better model available in future. . . ;->
"zardari k liye Mazmoon"

ap 1970 May Peda Huay,
Aap Ne bgairti Ki Ibtedai Taleem
Apne Mohallay Se Shru Ki Or ala taleem
ek naam war Daku se le..
Jab Dakait hone Ka Certificate Hasil Kia
To Aap ne hakoomat k khazanay ko lootne
k plan bananay shuru kr diyay
Or Phir Benazir se shadi Kar
K Aap Ne Profesional
Bgairti ka aghaz kia aur 10% mashoor ho gaye
Na jane kaisay kurse-e- sidarat
pe aa behte aur loot loot k
apna naam takreebn
100% mashoor kr liya.