DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE

DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
  

May, 13 2010     137 chars (1 sms)     3249 views       Funny

more Funny SMS Messages

Apne Chehre Ka DEEDAR
Na Do,


Apne Dil Ka QARAR Na
Do,

Apni Aankhon Ka KHUMAAR Na
Do,

Suna He Buhat KANJOOS Ho TUM,


Kisi Ko Apna BUKHAAR Na
Do....;->
Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
. .
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!
Girl: Agar moqa mila to tum mujh se shadi karo ge...??


Boy: Agar moqa mil gaya to phir shadi kerne ki kiya zroorat hai. :-) :-)
A Lover gives Love...

A Father gives Protection.. .

A Mother gives Life...

but A Real Friend gives

'' nice girls Cell No.''

That is frndship...

Now its a gud chance 2

prove your frnship.. ;)
EK Pathan Ofice K 25th Flor Pe Tha
Ek Aadmi Bola : “Dolat Khan Tumhari Beti Ghar Se Bhaag Gayi Hai. . . “
Ye Sunte Hii Usne 25th Floor Se Jump Laga Di
Girte Huey 15th FLor Pe Usay Yaad Aaya Us Ki Koi Beti Nahi Hy
10th Flor Pe Yaad Aaya K Uski SHaadi Nahi Hui
Aur 1st Floor Pe Yaad Aaya K Us Ka Naam DOlat Khaan Nahi Hai . . . ;->
Dictionary is da only place where death comes before life,
success before work,
& divorce before marriage.
but the Best part is Friend comes before relatives.
!!!!!!!!!!! (QB)!!!!!!!!!!!!!!!
800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
Zindagi mein agar khuch karna ho to hamesha apnay dimagh ki suno
Agar dimagh se koi jawab na aae to
Dil ki sunno
.............
Waha say bhi jawab na aae to
....
Ankhain band kar ke
.
socho
.
.
ke
.
.
ya ALLAH kahin me PaTHAN to nahi ?
Santa:Doctor,This Medicine

Is Not Available At Any Medical Store."

Doctor:Oh Sorry,

I Forgot To Write The Medicine.

That Was My Signature.
Door Se Dekha To
''Sher'' Tha



To







To



Pas Jane Ka To Saval Hi Nahi Uthta !
2 Saal palhay meri girlfriend ka bhai sara din ghar per rehtay thay or us ka sath Date marna Impossible tha. Aj sub ATTA laynay line main kharay rehtay hain AB MAZAY he MAZAY

GEO MUSHSRAF.
zindagi dour hai.....
.
.
.
.
..
.
....
........
.......
.....
zindagi dour hai????????

..............
.
.
.
.
.......
....
....
chal dour