picture

picture
A woman shoots her
husband. Then she holds
him under water for over
5 minutes. Finally, she
hangs him. But 5 minutes
later they both go out and
enjoy a wonderful dinner
together.

How can this be?

Answer Updated :

She took a picture of him (shoots a picture.)
Then she held the picture/film under water to develop.
Finally she hung the picture to dry.

  

Jul, 09 2011     368 chars (3 sms)     3415 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bv:
Shadi se pehle to tum mujh per bare sher kehte the!

Husband:
Ab waqt badal gaya hy

Bv:
Phir b ''JAANI'' koi sher kehdo!

Husband:
lo sunO

Jane jigar janeman

90 kilo tera wazan

Tu jo gir jaye mujh par

Mar jaonga me sanam...:-)

Maths Teacher
Was Teaching
Mathematical Conversions

Teacher-If
1000 Kgs= Ton.
Then

For 3000 Kgs
=How Much?

Santa-
Ton!Ton!Ton!
Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje
Wo . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Thori Der Baad Bhej Sakta Hai
Koi Tension Nahi Hai . . . ;->
Baap: Beta Shadi K Din Susral Walay
Ghari Dein Tu Suit Mang Lena. Scooter Dein Tu Car Mang Lena,
Dokan Dien Tu Ghar

Beta: Dady Larki Dein Tu Oski Maa Mang Lon?
Ullu ke pathey

Kutey k bachey

Gadhey ki aulaad

Saanp ke sapolay

Bhains ke bachray

Bakre ke maimney






Sab kitne chote chote aur cute hote he na
''Humne bhi pyar kiya tha jindgi main, badi josh ke sath!
Humne bhi pyar kiya tha jindgi main, badi shor ke sath!
Aab hum pyar karenge badi soch ke sath !
Kyon ki usey kal shamko dekha kisi aur ke sath !
Ecnological Development!
Ap B Ab Chand Say Baat Kr Skte Hy...!


Wow...




Users From Pakistan Just Dial 03216307893 Users Outside Pakistan Add Prefix 0092 ;->
Yamraj ne BHUKAMP bheja

Chitragupt : Maharaj aapne bhukamp kyu bheja

Yamraj : Kya kare...
March ending hai TARGET pura karna hai...!!!
''Dream makes all things possible
Hope makes all things work
luv makes all thigs beutiful
smile makes all d abv so always BRUSH UR TEETH...!''
Miyan bv main jhgra hua to bv ne apni maa ko ph kia:
ME AP K HAN A RHI HU
Maa ne kaha:
USE APNE KIYE KI SZA MILNI CHAHYE
Tm wahin thehro me tumare han a rahi hon
Sardar Ka Ladka: I''m A Complan Boy...

Sardar Ki Ladki: I''m A Complan Girl....

Sardar: Sala Paida Mene Kiya Or Naam Kisi Or Ka...
GIRL- "i want to end our reltionship.. I am going to return everything u gave me..."

BOY-"Ok then., Let''s Start with Kisses