lock key

lock key
Batain wo konsi Vegetable hay
Jis me Taala Or Chabi dono ata hain.?
It's A Challenge

Answer :

Lock Key
  

Jul, 09 2011     109 chars (1 sms)     3489 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is 10 inch long, hard and 5inch broad...


guess........


think what it could be?????


try to think........


the answer is ....


Absolutly nothing..............
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!

"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..
Hum janday paye thay sair ko..Kinare kinare nair ko,Kuta paya nigah mein,Sutta pya tha raah mein,Hum ne gul khila diya,Kute ko thuda laga diya,Kute ne Dandi wad lai,Pini ki Pini kad lai,Itne main hum paj Pare,Cycle de which waj Pare,Kuta Magron le gia..Cycle wala piche pe gia...
"WAFA" Se PYAR Mat Karna,


Kion Nahi Karain.?

Kion K,

Bin MAUT Maare Jaogay!?

Kion.?










ARAY BHAi!

''WAFA''

OSAMA BiN LADEN Ki BETi Ka NAAM Hai..
''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
Mujay pata hay is waqt tum ne apna nikala huwa hay

hath men b pakra huwa hay

us ko daba b rahay ho

tumen sharam nahi ati

Andar dalo apna MOBILE
Door Se Dekha To
''Sher'' Tha



To







To



Pas Jane Ka To Saval Hi Nahi Uthta !
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows
.........._i"i_________________
........._/l_l------------------l
.........L_(0)_l_____________(0)l

COORPORATION VAN


pagloon ko
uthane i hai


tumhay


apnnni dosti
ki kasam




plz



plz




bhag jaooo!![haha]

Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya

Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?

Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->
What''s The Main Reason For Divorce?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Marriage !


Yahoooooo……!!!!

Exams ki sari tayyari ho gayi

(’;'')

Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card

Sub tayyar hay,

Ab bus….

Parhna baqi hay :p