Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?
Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Stud:Vidya K Liye Sir.

Teacher:To Phir Tum

Class Mein So Kyu Rahe Ho?

Stdnt:Aaj Vidya Nahi Aai Isliye
  

May, 17 2010     149 chars (1 sms)     3400 views       Funny

more Funny SMS Messages

Difference B/W Cinema Theatre & Operation Theatre?


Cinema Theatre : Take Ticket & Go Inside!


Operation Theatre: Go Inside N Take Ticket!
3 Ways To Catch A Tiger

Newton''s:
Allow Tiger To Catch U , Then Catch It ... !!!


Einstein''s:
Chase Tiger Until It Become Tired , Then Catch It ... !!!


Pakistani Police:
Catch A Local Cat & Beat It , Until It Accepts Its A Tiger ... ;->
Woh PYAR hi kya, jisme JUDAAI na ho.......
Woh ISQH hi kya,jisme LADAAI na ho......
Woh DIL hi kya, jisme DARD na ho........
Aur woh MOBILE hi kya, jisme mera SMS na ho.....!!


Teacher: Draw A
Diagram Of Bacteria

Pappu: Here It Is Sir

Teacher: Where? You
Haven''t Drawn
Anything

Pappu: Sir, Can You
See Bacteria Without
Microscope ... ;->
Question: Why do some teachers
wear sunglasses?
Answer: Because their
students are very bright! ;-)


Considering his achievements
of creating shortage of
wheat
gas
power
sugar
water

Musharaf has been given
the title of Quaid-e-Qillat !!
My Heart Problem Has reached such a critical Stage that doctor says there are only 2 option left

I.C.U

Or..?

U C Me !!!
Na ye CHAND hoga na TARAY rahenge Kya hum hamesha KUNWARAY rahenge?

Is duniya me kitno k NIKAH ho gayeKya naseeb mai apnesirf NIKAH k CHUWARAY rehenge?


Larka Larki Molvi k pas ge or bole:
"Jaldi se hamara nikah parho"

Molvi ne nikah parha dia,

Larka bola: "Ap ki fees?

Molvi bola: Apni bivi ki khubsurti k mutabiq pese do"

Larke ne 100 rupe diye

Achanak hawa chali or Larki k moonh se niqab uth gya

Molvi ne dekha to bola:

Baqaya to leta ja bhai. :-)
Mom:"Beti Bari ho kar kya karogi?"Beti:"Kuch nahi..Maa banongi,Parhoon gi,Shaadi karon gi...or kya?"Mom:"Jo karna hai karo par zara TARTEEB sahi rakhna".
Ek Admi Roz Subha Darakht Ki Shaakh
Pe Charrh K Baith Jata Tha

Poocho Kyon.?






Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha,
Apne Apko BRANCH MANAGER Samajhta Tha.!
''.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ye hai wayla Msg
enjoy it :) ''