It May be The Ray

It May be The Ray
SMILE ...

It May be The Ray Of Sunshine

That

Someone Needs In The Stormy Day ... =)
  

Jun, 19 2010     93 chars (1 sms)     2977 views       Decent

more Decent SMS Messages

Cute Answer For A
Difficult Question

Name The Court Where
All Big Sins & Faults
r 4given In a Second ?

A Small Child Smile &
Answered:
Its My MOM''s Heart ... (:
aik hathi nay chand chuntiyon ko chaltay chaltay kuchal k mar dya ghalti say.ab chyuntion n us hathi say badla lyne ka plan bnaya.plan.jab hathi ither say guzray ga to us ko tree k uper say jump laga k mar day gay."sab chyuntiyan tree p char hi rahi the k hathi uther say guzarnay laga.1 kamzor si chunti charhatay hue us p pehlay hi gir gaye.peechay say us ki sathi chuntion nay awaz lagaye."PHEY DAY SU PHAY DAY SU
"Golden Tip''s"

Paon Beshak Phisal Jaye,Lekin Zaban Ko Na Phisalne 2.

Aj Amal Hy,Hisab Nai,Lekin Kal Hisab Hoga,Amal Nai.

Jhoot Bol K Jet Jane Se,Such Bol K Har Jana Behter Hy.

Khubsurti Kapron Se Nahi,Ilm-O-Adab Se Hoti Hai.

Ibratein Beshumar Hain,Magar In Ka Asar Lene Wale Buhat Kam Hain.
Disaapointment are like road hump,
they slow you down a bit but you enjoy....
the smooth road afterwards.....
Dont stay on the humps too long. MOVE ON
U neVer gEt a pErsOn oF uR tYpe In this WoRld..

You will either have to Adjust
or
u will have to ComprOmiSe..!

U Adjust when Someone wanTs t0 be with u..

U compRomIse when u waNt t0 be with s0Meone... ;->
out kar phool main wapis nahi aati khushboo

'*
Apnay Ikhlaq-o-kirdaar ko mousam SAY bachaey rkhna


Dost......!!!!
Age appears to be best in some things. Old wood best to burn. Old books best to read. Old rice best to eat and old friends best to keep
If I Hadn''t Met U

I Wouldn''t Like U

If I Didn''t Like U

I Wouldn''t Love U

If I Didn''t Love U

I Wouldn''t Miss U

But

I Did

I Do

&

I Will...
"Koi "DOOR" hai to koi "PAAS"
hai"
"Ye "WAQT" waqt ki "BAAT"
hai"

"Hum "DOOR" hain to "KIA"
howa"

"Hamari Dua Hr Waqt Hr Pal aap k Sath Hy
Aik "Bazurg" Se kisi ne sawaal kiya k
"Agar hmaare naseeb mein pehle se hi
sab kuch likh diya gaya hai to phir DUA kyun kren?


"Bazurg" ne Farmaya:
"Ho sakta hai Tumhare Parwardigaar ne yehi Tumhaare naseeb mein likh dia ho k Maango gay to milay ga warna nahi".

SUBHANALLAH.
SPREAD IT.
"Ek BohAt KhubsurAt JuMLA"

"ALLAH Ko Paa Kar Kabhi Kisi Ne Kuch Nahi Khoya,


Or ALLAH Ko Kho Kar Kabhi Kisi Ne Kuch Nai Paaya.../
pal pal sa banta hai "EHSAH",
Shsas sa banta hai "VISHVAS",
Vishvas sa banta hai "RISHTA".
Ristoon sa banta hai koi "KHAS",
Jaisa
"AAP"