Rishtay jo pyar ke thay

Rishtay jo pyar ke thay
Rishtay jo pyar ke thay sabhi choot-tay gaye...

Bandhan bhi saaray zabt ke phir toot-tay gaye...

Khawab-o-khayal ban gayen yaaron ki mehfilen...

Ek ek kar ke yaar sabhi rooth-tay gaye...

Sab dard dil main bhar liye sukh ki talash main...

Hamdard ban ke log hamain loot-tay gaye...

Milti rahin sazayen hamain pyar ke aiwaz...

Apni hi Khawahishon ka gala ghont-tay gaye...
  

Jun, 19 2010     392 chars (3 sms)     4178 views       Decent

more Decent SMS Messages

idhr udhr ki sims istamal krenge to signal to katenge hi.agr ap is kefiat se bachna chahte hain to aap lain "NAMAZ"ki sim
Kiun k namaz deti ha apko rab se ghanton free baat ke 5 mawaqe rozana
or free sms wo b fori dilivery k saath
sirf yahi nahin raat 12 se subha 4 tk sb kuch manwaiay apne rab se..,.

"NAMAZ"...
"SUB KEH DO"
Ye offer saari zindagi k liye hai,
ALLHA HAFIZ... ;->
S . M . S DoEsN''T MeaN "Short Messaging Service"
It Only Means " Sweet . Memories . Shared "
WiD A sPeCiaL, LoViNg, CarInG & SwEEt PeRsOn LiKe U . . . :->
Jab Tak Chiragh Na Jaley Shaheedon Ke Laho Se..


Kehte Hain Ke Jannat Main Chiraghan Nahi Hota.. !!


)~( HAPPY DEFENCE DAY )~(
When u feel God is rubbing u against the rocks,

don''t think that u''ll ruin down to dust,

it''s just that he is polishing a gem, coz u are precious!
There is a lot of difference between human being and being human.

A few understand it.
In complete darkness we are all the same & its only our knowledge & wisdom that seperates us.....

Don''t let your eyes deceive you.
What Is The Largest Word In Eng Language?

"Smiles" (5 Miles)! And U Know,

Ur Smiles Can Touch People Beyond Miles...!

So Keep Up Ur Smiles.
U neVer gEt a pErsOn oF uR tYpe In this WoRld..

You will either have to Adjust
or
u will have to ComprOmiSe..!

U Adjust when Someone wanTs t0 be with u..

U compRomIse when u waNt t0 be with s0Meone... ;->
"Some times i send u sms of GoOd nIgHt at the end of the day....
It doesn't mean that i always remeber u or u are my last thinking of the day
.
But
.
It means....
.
.
.
.
K sms pkg ka last day hota hai aur sms boht zyada tadaad mein hoty hein isliye aap pe ahsaan kar leta hoon"
Think Different
Kill The Stress Before It Klls U


Reach The Goal Before It Kicks U


Love EveryOne Before SomeOne Loves U


Live The Life Before Life Leaves U . . . .
My Relationship
With U
Is Like
Sugarcane ...

Break It

Crush It

Squeeze It

Even

Beat And Grand it

But Alwayz

U Will get
Only
Sweetness ... [-_-]
Maalik Ne Har Insaan Ko Insaan Banaya

Ham Ne HINDU Ya MUSALMAN Banaya,

Kudarat Ne De Hame 1 Dharti,

Humne Kahi HINDUSTAN

Kahi PAKISTAN Banaya.