Best in the world

Best in the world
BEST in the world:

Leader:
A L L A H

Guide:
Q U R A N

LifeStyle:
I S L A M

Person:
M O M I N

Personality:
M U H A M M A D

Routine:
S U N N A T

Law:
S H A R I A T

Lyrics:
A Z A A N

Loyalty:
E M A A N

Request:
D U A

Protection:
S A D Q A

Oath:
K A L M A

Exercise:
N A M A Z

Control:
R O Z A

Charity:
Z A K A T

Tour:
H A J J

Decision:
S A B A R

Work:
T A B L I G H

Action:
N E K I

Hobby:
D U R O O D

Hope:
We’ll try 2 be the best INSHAALLAH.
  

Mar, 11 2011     459 chars (3 sms)     3318 views       Decent

more Decent SMS Messages

Woh bhi kiya din the jub hum
haseenon ke galey mila karte the,

Ye un dinon ki baat hai
jub hum 2 saal ke hua kartey the
Boy:Jaan aaj jab maine tumhein kiss kiya to tumne apni eyes band nahi ki ?

Girl:Kameeny last time maine aise hi band ki thi to tum meri purse se 100 rupey chura liye thy.
ok fine....
but will not b able to cum.
You do one thing
just msg and tell her the remaining.
ok.Thnx bye.



sndr.
confusing msg association..
Receipt:
Fool
suno logon
meri aankhain kharido gey??
mujhey ek khuwab ka tawaan bharna hai
ek esa khuwab tha jo jaagti aankhon ne dekha tha
magar dekhey huwey us khuwab ki tabeer ulti thi
nahi shikwa kisi se,apni he taqdeer ulti hai
jo ab tak ho chuka hai mujhko wo nuqsan bharna hai
ab aankhain bech ker he,
khuwab ka tawaan bharna hai
SUNO LOGON
meri aankhain kharido gey??
''TIME'' Is A Rare Luxury Which Can Never Be Purchased At Any Cost......
So When Someone Spends It With You...
It Defines The Depth Of Care They Have For You...!
As we sail thru life, don’t avoid Storms & Rough waters, just let it Pass... Sail on! Bcoz calm seas will never make Skilled Sailors.
Wudn''T It B N!xE....


If WhEnEvEr We


MeSsEd Up OuR


L!fE....


We CuD S!mP|y


PrEsS


"CTRL + ALT + DELETE"

&


StArT A|| OvEr..... :-|
Never Explain Yourself To Any One. Because The Person Who Likes You Doesn''t Need It, and The Person Who Dislikes You Won''t Believe It....
The aim of life is to live,
and to live means to be aware,
joyously, serenely, divinely aware.
Kaash aisa ho k ab k bewafai mein karo
Tu phiray qarya ba qarya koo ba koo meray liye
Mein tu la-mehdood ho jao samandur ki tarah
Tu phiray darya ba darya jo ba jo merya liye
Man cn Nvr Forget 2 Face in his whole Life....
-D 1 Who HOLDS his hand in Difficult Time.
-D other Who LEAVES Him Alone in Difficult Time
NiKal KeR Dil Se Tere Waste Sada Aai

Uthay Haath Tou Yaad Ek Dua Aai

K Teri Umar Ko Dunya Ki Umar Lag Jaye

Waqt Saal Giany Aur Gin Gin K Thak Jaye