Larka Larki Se Kia

Larka Larki Se Kia
Larka Larki Se Kia Kr Rhe Ho ?

Larki Dodh Pee Rhe Ho

Larka Kis Ka ?

Larki Apni Bhen




Ki





Bhains Ka ...=P;->:-P
  

Jun, 18 2010     141 chars (1 sms)     3506 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

Phochta
Hai Jab Koi K Duniya Mein
Mohabbat Hai Kahan?
.
.
Muskura Deta Hon Main
Or Yaad Aa Jati Hy Maa….
.
.
.
.
.
Ki
.
.
Honay wali
Bahao..
I''m very good in bed...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
I can sleep all day...

What Were U Thinking . . . ;->
Girls misuse it!

Anger robs it!

Models sell it!

Photogrphs cage it!

Doctors advice it!

Death freezes it!

Artists create it!

That''s SMILE
Keep Smiling..
Chachi: Hum chaat ki dukaan kholenge!!
Bhatija: Thik Hai.
Chachi: Hum 10/- plate chaat bechenge.
Bhatija: Main dukaan pe board laga dunga k "10/- me chachi ki chaat lo".
Larki jub saray kapray utaar laiti hay to kia hota hay?
?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?
Taar khali ho jati hay.
Yaar kabhi to +ve socha karo... ;->
Last nite i coodnt sleep.i wantd u warm against my skin.i wantd u on me.i wantd 2 feel u all over my body.. but i coodnt find u!Where did i put my PYJAMAS?
A Beautiful Girl Goes To Professior Room


And


Say : I''ll Do AnyThing To Pass In The Exams. . . .





&

Professor Says:



NOW OPEN YOUR












Books & Study. . . . ;->

woh haath me leke hilate hai,

jinke paas nahi hai...

woh ungli dalke kam chalate hai



BOLO KYA?



Dirty Mind …… It is ….. TOOTH BRUSH'
Beautiful Quote..There Iz Nothing Greater Dan Parents In Dis World.
So Go Get Married Fast And Bcome Parents.
Think Different
Do Different:-D..

'School mein 1 FAIL Student K Papa
Class Teacher se:

Madam! Thora Aap Tight Rakho,
Thora Main Zor Lagata hun, Umed hy is Saal Bacha Nikal hi Jayega.'
Girl: What do you like in me?
Boy: Those who white big balls having black dots in it.
Girl: Whattt???
Boy: Yes i like your eyes. Its really beautiful..
Pehlay gallay lagao

phir kiss karo

phir bistar pe litaao

phir neechay haath laga ke check karo




agar bachay ne susu ki hai to nappy badal do