KyA AapNe kAb

KyA AapNe kAb
KyA AapNe kAbhi Munh me LiyA hy??


Wo MotA sA,


Aas-PAAs bAAL,


NArAM-NArAM


UpEr sE CoVEr...


NEvEr??


JhooT boLTE ho?




KAbhi BUTTA nAhi khAyA? :p ;->
  

Jun, 18 2010     187 chars (2 sms)     3098 views       Double Meaning

more Double Meaning SMS Messages

pahlay hat ma lo
phir mon mal lo
phir tokh laghao
phir sidha karoo
phir sorakh ma daloo
uf
kithna muskhil ha soi ma dagha dalna
Hello hello mera lelo


kya?


Salam.

bolo bolo apni kholo.

kya?


ZUban

DEkho apni khol k dekho

kya ?


AAnkhien

Kitna bara hai mera

kya?



DIL
Dil chahta hai k khara kar k ap k hath me pakra d0n? ? ? Aur ap usy hila hila k b0lo
,
.
,
.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
ES PARCHAM K SaYE TaLaY HUM 1 HaiN..... ;->
Ive got ur bak & uve got mine.
ill help u out netime.
2 see u hurt 2 $ee u cry
.make$ me weep & wanna die.
ill b right here til d end.co$ ur my love & my bestfriend.....
ik muddat ke baad uski awaz suni
tuo dil ne mujhse ye swal poocha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

abbe jaldy yaad kar "konsi wali hai"!!!
TERi lita k lu?
Ya bitha k lu?
Andhere main lu ya bulb jala k lu?
ya tujhe karun khara ?
ya teri jhuka k lu?

Ab tu hi bata k main teri


PHoto

kaise lon?

'Girl: Wat do u like in me?

Boy: Those two white big balls having black dots on it.

Girl: Whatttt?

Boy:Yes i Like ur eyes.'
In Which Situation, Do Men Start Sweating
In 10 Mins & Women Want To Go ON & ON & ON?


Think..


Think..



Ans is SHOPPING! :-p
God Bless Your Naughty Mind!
Larka Larki Se Kia Kr Rhe Ho ?

Larki Dodh Pee Rhe Ho

Larka Kis Ka ?

Larki Apni Bhen




Ki





Bhains Ka ...=P;->:-P
Dil Chahta Hai K Aaj
Aap Ko
Konay Main Le Ja Kar
Ek Danda Le Kar,
Aap Ki,


G




GA




GAN




GAND




GANDH




GANDHI Ji
K Style Main
Photo Khenchon ;->
Phochta
Hai Jab Koi K Duniya Mein
Mohabbat Hai Kahan?
.
.
Muskura Deta Hon Main
Or Yaad Aa Jati Hy Maa….
.
.
.
.
.
Ki
.
.
Honay wali
Bahao..
Uff plzz plzz aur karo naaa
dabao naa, zara zor se
aisa karo apni shirt nikalo
apni pant bhi nikal do
meri saadi bhi nikal do
ab zorse dabao aur dabao naa
bahut tight hai plz.
aur Zorse!plz karo naa plz......,
ho gaya na suitcase bannd.