"Never say I Failed 1000 Times,

"Never say I Failed 1000 Times,
"Never say I Failed 1000 Times,
Say that I Discovred 1000 Ways that can Cause Failure"

(Thomas Edison)

Moral:
Bagairat ho jana par Man''na nahi =P ;)
  

May, 13 2010     158 chars (1 sms)     3266 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agr apko 18 sal ki larki jhuk kr salam kry to apko uski kya chez nazr ayegi?













Us ki achi tarbiat..


Bhai hath j0rta h0n kbi to sahi s0cha kro =P ;->

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)
Teacher: What''s The enifit Of Eating SPINACH . . . ???


Student: Eat SPINACH & U''ll Grow Up Big & Strong Like POPYE

But

U''ll Also End Up Wid A GirlFriend Like OLIVE . . . ;->. . ;->
Do andhay apas main baten kr rhe thay..
ek ne dusre se pucha tm ne MenaR-e-PakistaN daikha hai..?
dusre ne kaha han jub me london ki sair ko gaya tha tab daikha tha..


Lamha Lamha waqt guzar jayega…
Chund lamhon mein exam aa jayega…

Abhi bhi waqt hai, do line parh lo…
Warna pass kya MUNNA BHAI karvaye ga??
Boy : Wts ur name?
Girl : Q btaon main tmhe nhi janti
Boy : Na btao main kon sa tumhe apni ferrari me btha rha hun
Girl : Shazia B.Com part-1, wo samne wali gali me teesre makan me rhti hun mjhay red color pasand he khanay me biryani pasand he....
Kbhi ksi ko tang kya nhi karte
Yun bar bar misscall kya nhi karte
Jis ka mobile hai usko wapis kro
Insani cheezon se BANDAR khela nahin ka
Quitters Never Win
And
Winners Never Quite
But Those
Who Never
Quit And Never Win
Are
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"IDIOTS" ;->
If U Dont Sms Me..
God Will Give U
Lalu''s English,
Mayavati''s FACE,
Jayalitha''s BODY,
Abdul Kalam''s HAIRSTYLE,
N
Atal Bihari''s WALKING STYLE...So B'' Carful
Neend jab b mujhe aaghosh may leti hei
Aapka chehra nigahon may bus jata hei
Ek dum se meri aankh khul jati hei
Dil se yahi awaz ati hei










AMMI BHAOOOOOOOOOO
Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He