Bachiyon k chakker me larke jate lutt,

Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->
  

May, 20 2010     278 chars (2 sms)     3126 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Woman Is Sitting At A Bench In Park........

A Man Approches her & Said: Hi, Honey. Want A Little Company........?

Woman: Why........? Do U Have One To Sell............. ;->


Wife Shoping Kr K Wapis Ayi
To Husbnd Wife Se Saman Laite Hoye Bola
Zaror Tm Mere Khane K Lye Kch Lai Hogi?

Wife: Bilkul Thek Kaha Isme
Mere New Sandel Hen ;->
thought of the day

kabi yeh mut socho k tmhare girlfrd ne tmhey kitna romantic sms bheja hey.


hamesha socho usey kis ney bheja hey.

SmS KinG
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??




Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??


Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
Gabbar: Kitne admi they?
Sambha: Sardar 2
Gabbar: Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba: Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar: Aur 2 ke pehle?
Samba: 2 k pehle 1 aata hai.
Gabbar: To beech mein kaun ata hai?
Samba: Beech mein koi nahi aata>
Gabbar:: To phir dono ek saath kyun nahin aate?
Samba: 1 k baad hi 2 aa sakta hai, kyun ki 2, 1 se bada hai.
Gabar: 2, 1 se kitna bada hai?
Samba: 2, 1 se 1 bada hai.
Gabbar: Agar 2, 1 se 1 bada hai to 1, 1 se kitna bada hai?
Samnba: Sardar maine aapka namak khaya hai, mujhe goli maar
Woh hamein dekh ker
muskurate rahey...









Woh hamein dekh ker
muskurate rahey...



























































Phir yoon hua k....












Hamara b HASSA nikal
gaya...-
Kick off ur shoes,take a break,Crank the tunes,Dance & Shake,light the candles,cut the cake .Make ita a day,that''s simply Great!!! Happy B''Day....
3 chezao k damn khabi na chorrain.
*
*
shrafat:-
*
*
sadaqat:-
*
*
or
*
*
in ki larkian.
ghar se nikalte hi...
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
when u give a flower to gilrz so rection in nation

Japniess: pass rakh k muskuria gi

Austrilan: pyar bhari nazar se dekhe gi

Kiwi: tumhare gal pe kiss kere gi

Indian: guldan mai saje gi

pakistani: soche gi kash yeh gobi ka phool hota
raat ko aalo(potato) milla k saag banati ;->


Heart Of Boys are Like a Temple !!

Holy
Truthful
Pure




That''s Why



When Boys Say.
''I Love You''.

.

.

.


Girls Remove Their Sandals.