doctor ne jawab de dia hy

doctor ne jawab de dia hy
After checkup, Dr. said to wife:

"Ur husband is suffering from a very severe disease. If u don''t do the following, he''ll die.

Each day, fix him healthy breakfast. Be pleasant, & in good mood. Cook tasty dinner for him. Don''t discuss ur problems with him. If u can do this for 1 year, ur husband will be OK."

On the way home, the husband asked:

"What did the Dr. say?

She said:

"Doctor ne jawab de dia hy...." =P =D
  

May, 13 2010     436 chars (3 sms)     3244 views       Funny

more Funny SMS Messages

A mother and son were doing dishes while the father and daughter were watching TV in the living room.
Suddenly, there was a loud crash of breaking plates, then complete silence.

The daughter turned to look at her father.
Daughter: It''s mummy!
Father: How do you know?
Daughter: She didn''t say anything ;->
Hain Mulaqat K Saare Hi Qareene Maujood

Aur Pehla Jo Qareena Hai Wo Bharpoor Bhi Hai

Meri Maano Tou Raho Aaj Ki Shab Ghar Mere









Load Shading B Hai Badal Bhi Hai Ghar Duur Bhi Hai ;->
Girls in diff languages


Arabi=hurma
Irani= dosheza
French=fure
Hindi=kania
Italian=amito
Maxican=monaro
German=amisa



In our sindh?

Haedi wah ji chhori aa,
Jiss Train Mai Pyari Pyari Larkiyaan Safar Kar Rahi Hon..

Us Train Ko Kya Kahein Gaye ??


..


...


...


...

Socho

Its Simple Yaar


" MAAL GARRI "
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.

Nursery,


Baloch Colony,



Karsaz,



Airport,



Malir,



Quaidabad



Laloo khait

Laloo khait

thakk..

thakk..



Rok ustaad





Utray ga

FARAZ...
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
Memon 0r sunao thanda piyo ge ya garam?

Mehman:thanda or garam dono!

Memon:jao shazia ek glass fridge se or ek glass geezr se pani la do... :p ;->


A Little Girl Whn Askd
Her Name Wud
Rply-"I''m Mr. David''s
Daughter"
Her Mother Told Her
This Was Wrong. She
Must Say-"I''m Jenifer
David"
The Vicar Spoke 2 Her
In Sunday School &
Said-"Aren''t U Mr.
David''s Daughter ?"
Wid Her Mom Standing
Just Away, She Rplied
"I Thought I Was But
Mom Says I''m Not" ;->
Duniya ki wo konsi Company Jo duaon
pe nahi balke
bad-duaon pe chal rahi hai?



Ji haan aapne bilkul shi
gues kiya


Ye aizaz sirf K.E.S.C / WAPDA ko hasil hai. ;->


UpDate Msg...!!!


Ek KAna Kisi Larki Ko kEsay Purpose Kray gA?


.
.
.
.
.
.
.
.


Ek Nazr mE bhI Pyar Hota HAi mainay suna hai.


Now GirL RepLied


Muhbt Naam HAi MAn KA
Shro AnkhoOn Se HotI hai
Larka HO agr Kana tO
Khtam Wahin pe Hoti HAi
Ye to Muhbt Hai
haAn ye Hi muhBt hAi


::sMs G@Mblr::
How Come The Dove
Gets To Be The Peace
Symbol ?

How About Pillow ?

It Has More Feathers,
Than The Dove

And

It Doesn''t Have That
Dangerous Beak ... ;->