doctor ne jawab de dia hy

doctor ne jawab de dia hy
After checkup, Dr. said to wife:

"Ur husband is suffering from a very severe disease. If u don''t do the following, he''ll die.

Each day, fix him healthy breakfast. Be pleasant, & in good mood. Cook tasty dinner for him. Don''t discuss ur problems with him. If u can do this for 1 year, ur husband will be OK."

On the way home, the husband asked:

"What did the Dr. say?

She said:

"Doctor ne jawab de dia hy...." =P =D
  

May, 13 2010     436 chars (3 sms)     3264 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy : Papa Mein Kal School Nahi Jaunga.
Papa : Kyu Beta?

Boy : Aaj School Mein Hamara Wazan Kiya Tha.

Papa : Toh Kya Hua?

Boy : Aaj Wazan Kiya Hai Kal Bech Diya to.;->
GEO SURVEY REPORT . . . .

Aaj Kal ''''MACHAR AUR MAKHIYAN'''' Din Raat Dekhe Ja Rahe Hyn


Humare Numainda GEO Ki Tafseelat K Mutabiq Un Ka Kehna Hai

''''Mehangai Ne Kamar Torr Di Hai
Is Liye Over Time Lagana Par Rha Hai''''


GEO MUSHARRAF Sab Ko Kaam Pe Laga Dia . . . ;-
''Boy: what will u give me as reward if i climb Mt.Everest? Girl: A push.''
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain
Do U Know The Rules To Succeed In Life. . . ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata.
.
.
.
.
.
.
Ok

.
.
.
.
Nahi Pata Tou Scroll Q Kr Rahe Ho. Mujhe B Nahi Pata . . . ;->
''Aslam ek raat macher dani say bahir so raha tha. Maa nay poocha k Aslam beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko bewakoof bana raha hoon. Woh samjein gay k mein macher dani k ander hoon, hahaha....''
Sardar Pathan se:
Yaar meri Saas ka birthday hy, koi sasti or achi antique cheez btao jo usey doon

Pathan:
O Khocha, esa karo Hamara Sussar de do:-D
Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
Whats
difference
between
first NIGHT
&
LAST NYT?
.
.
.
If
u
sleep
on
FLOWERS,
its 1st NIGHT!
.
.
.
If
u
sleep
wid
FLOWERS
on
u,
its
LAST NIGHT..!
"The powers of mind

r like the rays of d sun dissipated.

When they r concentrated,

they illuminate"

.

.

.

Moral: dont concentrate too much,

it wil burn ur boo
yun raton ko na jago
so liya karo.....
yun dil main aansu na roko
ro liya karo...
baal to bohat achay bana letay ho
kabhi moon bhi dho liya karo..... ;->
When Somebody.... Who''s Deeply In Love Wid U
Tells U That
U r Cure, Cute, BeautiFul, Angelic....

I Agree That''s True....


Believe Me...


I Can Swear....


Coz


Love Is Blind....... ;->