munna

munna


()()
('';'')

Munnabhai-Yaar Mast Mast Jokes

Pane K Liye

Kya Karne Ka?

Circuit-Simple Bhai,

www.smsxone.com Likhne Ka
  

May, 06 2010     137 chars (1 sms)     3278 views       Funny

more Funny SMS Messages

Heer Ranjhey Se Pyar Main

''''Mera Gulla
Mera Munna
MEra Sona
Mera Gugloo''''
.
.
.
.
.
Ranjha Heer Se: ''''Meri Mashooqa Ban, Maa Na Ban'''' ;-
Ekaadmi tha..!

woh kisiko msg nahi karta tha...!
kisiko call nahi karta tha...
fir bhi uska balance jata tha...

y




kyunki woh ek tang pe khada tha..!


The Worst Thing About
Censorship Is






























[ Deleted By
Censorship Bureau ] ;->
Yaar Tum Se Ye Umeed
Nhi Thi
Tum Ne Ye Kehte Waqt
Kuch Tou Socha Hota
Aakhir Tum Ko Zarurat Hi
Kia Thi k Tum Mere
Bary Me Logo''n ko Ye
Btao k












I m So Sweet ;->
did u know what is mean by MAN
M=marvelous
A=and
N=nice
and the word WOMAN mean is
W=wanted
O=other
MAN=man
1 pathan ka mobile chori ho gaya.
Pathan bohat roya, rote rote hasne lga.
Kisi ne pocha hans kyu rhe ho.?
Pathan bola mobile to le gya pr charger to mere pas hy na..
Attendence..

Pappu
Yes Sir

Bablu
Yes Sir

Tinku
Yes Sir

Ullu
??
Ullu
??

Ullu
Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
Jo log chand niklnay ka intezar kar rahy hain
Un
K
Liye
Arz hai k
.

.
Wo aaram
Karain

Kyon

K
.
.
.
Mera aaj ghar
Say
Bahar
Nikalnay
Ka
Koi
Irada
Nahi....
Kabhi dost kahte the,
jaan bhi mango to hazir hai,
aaj wo apni girlfriend ko
jaan kahte hai
?
?
?
?
?
Salo ab hazir karo apni jaan.
Attention Plz

Dere''s a dangerous
virus being passed
around electronicaly,
oraly & by hand.
Diz virus is called

" Weary-Overload-
Recreational-Killer
(WORK) "

If U receive WORK frm
any of Ur Teachers,
Colleagues, Boss Or
Any1 Else via any
means
DON''T TOUCH IT
Diz virus will wipe out
Ur pvt life cmpletely ;->
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
We''ve known Each other
4 Quite a while now,
do u think
we can be more than FRNDS?
Will u be my PARTNER
2 rob a BANK !?