Kabhi kabhi meri ankho main Saya lagta hai ..

Kabhi kabhi meri ankho main Saya lagta hai ..
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..


Jo apna hia woh
praya lagta hai



tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin



Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
  

May, 20 2010     192 chars (2 sms)     3096 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ur sms is electrical activity of my
Heart...!
Ur miss call is beat of my
Heart...!
Ur call is blood circulation of my
heart...!
So please keep active my
Heart...!
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!


Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.

Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem Can there be greater than this one?
Arz Kia Hai . . .

Aathma Chor Gayi Sharir Purana

wAh wAh . . .

Aathma Chor Gayi Sharir Purana



Didi Tera Devar Dewana
Didi Tera Devar Dewana ;->
Reality Of OUR COUNTRY

Most of the 1st class passed students get... technical seats; Some become Doctors & some become Engineers.

The 2nd class passed
students pass MBA & become Administrator & control the 1st class.

The 3rd class passed students enter in to Politics & become Minister & control both.

Last but not least

The failure joins

"UNDERWORLD"

&

Control all the Above
Jis TRAIN mai
SUNDAR-SUNDAR
LARKIYA safar kar
rahi ho us TRAIN
ko kya kahoge.?

SoCho!!!

its simple yaar..




























"MAAL GARI"
Barbaad Honay Ke Aur Bhi Raastay Thay
GHALIB...!!!

Najane tumain ''PPP'' Ko Vote Daine Ka Khayal Kyun Aaya.......????
Aah Bharti Hui Ai Ho Slimming Center
Aah Ko Chahiye Ek Umae Asar Hone Tak
Dieting Khail Nahi Chund Dino Ka Begum
Ek Sadi Chahiye Kamre Ko Kamar Hone Tak
Line marne k bohat se tareqe hein, jin me se chand darj-zeel hein:











1: Pakki pencil se,
2: Kachi pencil se,
3: Marker se,
4: Pen se..! :-p
Friends r like Asian Paints :

Duniya badal de.

Girlfrends r like Everest Masale :

Taste mein Best.

Wife is like Mosquito Coil :

"Dhoond Dhoond k Maregi"
Raat Ko Hamesha Kapray Utaar K Sona Chahiye.../

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Rassi Say...!
Q k Barish Ka Kuch Pata Nahi Hota.......
Qalam do chaar jaib mein rakh leta hoon main. Mere ehbab mein iss se meri toqeer barhti hai. Parhne likhne ki to fursat nahin milti. Naala daal leta hoon jab bhi zarorat parti hai .