Kabhi kabhi meri ankho main Saya lagta hai ..

Kabhi kabhi meri ankho main Saya lagta hai ..
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..


Jo apna hia woh
praya lagta hai



tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin



Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
  

May, 20 2010     192 chars (2 sms)     3095 views       Funny

more Funny SMS Messages

Arz kiya hai-
Apke chehre par udasi aur ankhon mein nami hai,
Apke chehre par udasi ankhon mein nami hai
TATA namak Istmal karo aap ko IODINE KI KAMI HAI


How bollywood proved dat 2012 is not the end of Love
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
By The Movie-
"LOVE STORY 2050"


larki khoobsurat kutte k sath ja rahi thi
k Larke ne dekh ker kaha aap dono behn bhai hain
larki-// ap ko hm dono main se kon pasand hai
Larka-// yaqeenan tm
larki-// to phir is k liye apni behn le aao
hamare yahan watta satta chalta hai...=P;->:-P
''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''
Meri parosan chaat pr i or mjhe dekh kr kaha,

Mere aane se hi aya ye hawa ka jhonka...


Mein dheray se muskuraya or kaha
.
.
.
.
PONKA...!
''Marriage is like a public toilet

Those waiting outside are desperate to get in
&
Those inside are desperate to come out..
Us Ne Aik Pal Bhi Meri Masomiat Na Daikhi Pappu ...





Bus Pakra Aur 250 Ka Chalaan Kaat Dia ... ;->
Kuch Bewakuf Log Sms Ki Ek Line Parhte Hyn


Kuch Be Wakuf Sms Ki Do Line Parhte Hyn


Kuch Bewakuf Aadha Sms Parhte Hyn


Par Aap Ne Tou





Bewakufi Ki Hadh Hii Kerdi




Abhi Tak Sms PArh Rahe Ho . . . ;->
HAPPY BIRTHDAY to U dear!
Aapko kya laga Aap nhi bataoge to hamay pata nhi lagega k aaj
"International Donkey Day"
hay.
Naughty ab thnx bol k sharmnda na krna.


Please Spread It Into Your Friendz Community Tht. . . . .
A 17 Years Old Boy Need
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Balance. . . . .
His Number Is
"0321-6307893"
Please Send Him Balance.
Dnt Ignore It.
And Dnt Change The Number.=P;->
I"ll always remember The day I married you,
Without you my love, my beauty,
I don"t know what I"d do
Your loving and thoughtful,
Just to mention two,
I adore your sweet smile
It makes me want you.Happy Anniversary


Faqeer-1 rupay ka
sawal hy Sahab !

Sahab-Aray kam as
kam meri auqat dkh kr
maang

Faqeer-10 rupay ka
sawal hy Sahab

Sahab-Abay, apni
auqaat dekh ker maang ;->