Kabhi kabhi meri ankho main Saya lagta hai ..

Kabhi kabhi meri ankho main Saya lagta hai ..
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..


Jo apna hia woh
praya lagta hai



tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin



Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
  

May, 20 2010     192 chars (2 sms)     3101 views       Funny

more Funny SMS Messages



NON SMOKERS- i hate cigarette so i don''t touch it. ;-(
.
SMOKER- i too hate cigarette so ''I BURN IT'' :-)
.
Attitude matters... ;->
My sweetheart,
My kuchikoo,
My nonumonu,
My golumolu,
My darlng,
My cutipie,
My jaanu,
My lovely,
My hertbeat,
My sweetst

DOLL''S

is missng.
dikhe to batana..
''Hawa main betab urr raha tha ghalib

Wah!wah

Hawa ma betab urr raha tha ghalib

Ooohhh!

Phir..!

Phir kia Ruk gayi hawa gir gya ghalib
Aap Q Pareshaan Hain...???


Kia Aap Ko Theek Terha Se Neend Nahi Aati...



Kia Raat Ko Sote Main
Jaag Jate Hain



Kia Raat Ko jaagne Ki Waja Se
Aap Ko Baar Baar Rona Bhi Parta Hai ???


Ab Mazeed Pareshaani Ki Zarurat Nahi



Kion K Hum Laaye Hain
Sirf Aap K Liye.....






PAMPERS Twin Pack
Ab Sirf 169 Rs/- Main


Chain Se Sona Khoob Barhna... ;->
Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->


Baloch Kafan Lene Dukaan par gaya.
Usne Dukandar se kuch kaha jisay sun kar Dukaandar Behosh hogaya.

Baloch: Kapra 2 Meter Ziyada Dena.
Shalwaar Gheron wali Banani Hia.
''Two devils came in 2 my dreams.
They said,
“We want 2 disturb some good person.”
I suggest them your name.
They said,
“We cannot disturb our boss.”''
Girl: Kon Ho Tum?
Boy:Hasrat Tumhari
Girl: Takte Ho Kya?
Boy: Soorat Tumhari
Girl:Karte Ho Kya?
Boy: Pooja Tumhari
Girl: Kafir Ho Kya?
Boy: Aisa He Sahi
Girl: Chahte Ho Kya?
Boy: Muhabbat Tumhari
Girl: Pachhtaogay..
Boy: Kismat Hamari
Girl: Married Hoon Main
Boy:...
.
.
.
.
Pehle Kion Nai Bataya Manhoos Maari?
Garmi aur Load Sheding ka tor

"HIMMAT FAN"

AJ hi ghar laen aur garmi se nijat paen. Sasta mazbut aur paedar.

Asal, , ,



KHUJOOR k paton se tyar karda. ;-)
Rs. 500 k recharge pe Rs. 5000 ka Talk Time
Aur 11yrs ki validity
Call 1 paisa/min
60000 sms free!


4 details
Plz log on 2


www.inni-vi-lutt-nai-pai.com
Doctor: Ye White Tblts Subha, Red Tblts Dopeher
Blue Tblts Shaam Aur Yellow Tblts Raat Ko Khani Hyn Aur
Yaad Rakhain Tamam Tblts Pani Se Khani Hyn ...

Patient : Magar Doctor Mjhe Beemari Kia Hai ???

Doctor : Aap K Jism main Pani Ki Kami Hy ... ;->
Which is the most confusing day in America(U.S.A)?
.
.
Fathers day..!!
coz..
NOBODY knows whom to wish....