Imagine World Without GIRLSfu8

Imagine World Without GIRLSfu8
Imagine World Without GIRLS


Roads Sunsaan,
Markets Viraan,
Na Janu Na Jaan,
Na Koi Girl Friend K Liye Pareshan,
Bus Namaz & Quran.......

&

All Boys Direct Jannat-ul-Muqam
  

May, 20 2010     185 chars (2 sms)     3113 views       Funny

more Funny SMS Messages


Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia" ;->
Smallest Leave Application by a Child:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dear Sir,
Mai Aaj Nahi Aaunga! :’(
Nahi Aaunga :’(
Nahi Aaunga :’(
Thank U…
Bas nahi aaunga
Motivational Thought

In 1980, IDBI bank rejected loan for Mukesh Ambani(world''s richest man)

In 2008, Mukesh Ambani decided to buy IDBI bank

This shows that nothing is impossible

Now in 2009, Citi bank rejected loan for me

But in 2020, I''m planning to...

.

.

.

.

.
.
.
.
Apply 4 loan again. :-)


Bus Ko Joota Mara 2
Baar

Par Us K Face Pe Laga
Kyun Nahi ... ??































Aakhir Jootey Ki Bhi Koi
Respect Hy Yaar ... ;->
''Marriage is the process of finding out what kind of man your wife would have preferred.''
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
Aina Dekh Kar Begana ho Gaya

Khud apne Husn Ka Deewana Ho gaya

Muqabla-e-Husn main hisa liya Apne bhi

aurron ko tu Cup mila apko Jurmana Ho Gaya
Aankho Me Aasu Aa Jate Hai

Fir Bhi Labo Pe Hasi Rakhni Padti Hai,

Ye Haal Tab Hota Hai Yaaro,Jab




Lambe Safar Me Su-Su Rokni Padti Hai
Urdu
Pashto
Chinese
Hindi
ki bemisal kamiyabi k bad ab..
Faraz in english.



This is this and What is what Faraz..


If this is what then what is this Faraz?
Top 6 Reasons To Be A "Charter Accountant"
.
.
.

1- Hate To Sleep

2 - Like To Study Forever

3 - Enjoyed Life [A/c Student Ov C.A]

4 - Cant Live Widout Tension

5 - Want To Pay For His Sins In This World

6 - Dun Wanna Marry Before 40 Years Ov Age ... ;->
Pyarey Bhaiyya!!



27 October ko Hamara VaLima hai,
Zaroor ana..
Mere MoBiLe mein BaLance nahi hai..

Is Liye "UN" k MobiLe se MSG kr Rahi hoon.


Aap ki Behen

KATRINA KAIF......... ;->
70 Years Old Man : Dil Chaahta Hay Ke Shadi Kar Loon.

Friend : Kr Lo

Old Man : Kisi Bewa Se Kr Loon?

Friend : Kisi Kunwari Se Hi Kar Lo,Bewa Apne Ap Ho Jaegi