Imagine World Without GIRLSfu8

Imagine World Without GIRLSfu8
Imagine World Without GIRLS


Roads Sunsaan,
Markets Viraan,
Na Janu Na Jaan,
Na Koi Girl Friend K Liye Pareshan,
Bus Namaz & Quran.......

&

All Boys Direct Jannat-ul-Muqam
  

May, 20 2010     185 chars (2 sms)     3108 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teachr 2 Students:
Wht Wil U Do Wid A
1000Rs. Lying On d
Floor? Wil U Keep It?

Student: Not @ All

Teachr: V.Gud Thn
Wht Wil U Do ?

Studnt: I''ll Spend It ... ;->
Human Tastes Change As
They Become Mature

Little Girls Lyk Dolls & Little
Boys Lyk Balls

HowEver, When They Grow
Up

Girls Lyk Balls & Boys Lyk Dolls... ;->
Techr : Batao Mje Naddi Naale Kahan Se Niklte Hain?

Studnt : Sir, Naddi Ka Toh Mje Pata Nhi

Han Naale Hamari

Shalwar Se Niklte Hain. :-) :-| :-D
Teacher: Tum Bade Hokar Kya karoge?
Santa: Shadi
Teacher:- Nahi mera Matlab h kya Banoge?
Santa-Dulha
Teacher:-I means Bade Hokar kya hasil karna hai
Santa- Dulhan
eXams r thereat da paper u starethe

answer is no wherewhich makes u

pull ur hairthe grades r not

fairbut just like da past 14

years

we don''t care ;->
Ek Pathan BLOOD K Baare Main Book Parh Raha Tha

Wife Ne Poocha Aaj Ye Kyun Parh Rahe Ho ? ? ?


Pathan:
Mujhe Doctor Ne Kaha Hai Kal Mera BLOOD TEST Hai . . . ;->
Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->

Kon Kehta Hai Tum Bewafa Ho.

Ye Aur Baat Hai Humse Khafa Ho.

Humko Pyaar Hai Sirf Tum Se.



Agar Tumko Nahi To Dafa Ho. :-)
Duniya Main Sab Se Himmat Wala Kaun?


DHOBI-

Kabhi Bhi Kisi Ke Ghar ja kar bol sakta hai sahib bibi ji ko bolo Kapray nikal kar rakhe main abhi aa kar le le leta hon
Ekdin Sardar sapne mein apni maut hote hue dekha.
Next day unhone apni ICICI BANK A/c. Close kar dia.
Why??
.
.
Because ICICI Bank''s Slogan : "WE MAKE YOUR DREAMS COME TRUE"........


Shah Jahan Ne Taj Mehal k
Her Khirki,
Her Deewar,
Her Meenar,
Her Cheez ko Dekha,

Aur Kaha



Maa Qasam,





Sab Filmi Hai. :-)
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.