2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy

2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy
2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?





Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
  

May, 12 2010     197 chars (2 sms)     2876 views       Funny

more Funny SMS Messages


No matter whether guys buy 220cc pulsars or 350cc royal enfields,

it cannot overtake a beautiful girl
on a 80cc scooty-pep!
Chandi ka ghora soney ki lagam
Msg parhne walon ko mera salam
7up,Sprit peene walon kabhi paani bhi piya karo
Free k Msg parhne waly kabhi msg bhi kiya karo.



"HE"
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"He He He He He He He He" =P ;->
Dear Indians,
Finaly We Have Achieved INDEPENDENCE

Sender:
M K GANDHI
9880444444

Sent:
00:00:00am
15-08-1947











Sorry For The Late Delivery!
2 pyaz , 3 lahsan , 5 gm jeera , 3 kali mirch , 2 spoon namak , 4 spoon oil , 1 cup water aur thoda hara dhania . Pata hai me kia bana rahe hun. . .Tumhe ullu
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
IF




YOU





NEED






SPACE








THAN









JOIN










NASA. . . . ;->
Girl : Mujhe Kyu Dekh Rahe Ho
Tumhari Koi Behan Nahi He Kya

Boy : Hai Isi Liye To Dekh Raha Hu

Girl : Kyu

Boy : Meri Behan Ko BHABHI Chahiye ;->
Itney Kamzor Ho gaey us ki Judai se faraz.

Ab SLÄÑTY khatay hain to pait bhar jata hai...!


Teacher : What a pair of strange socks you are wearing,
one is green and one is blue with red spots!

Sardar ji: Yes it’s really strange.
I’ve got another pair of the same at home.
Wife:”
Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband:Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain:D
Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....