2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy

2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy
2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?





Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
  

May, 12 2010     197 chars (2 sms)     2875 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pehle mujhe aapne dekha, phir aap mere peeche aaye,
aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye,
phir kya! mujhe 1 Rupeya dena he para.
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
Pathan Ki B.V Us k
Driver k Saath Bhaag Gai





Logo''n Ne Poocha
Khan Saab Ab Kia Kro Ge ?








Pathan Bola
Kerna Kia Hy, Ab Gaadi
Khud Chalao''n Ga ... =P ;)
MAY U B WOT U HOPE TO B,
C ALL U WANT TO C...
DO ALL WOT U WANT TO
MAY YR EVERY WISH COMES TRUE...
"A VERY HAPPY BIRTHDAY TO U"
Everyday same wishes
R u bored of it? Let it b different Dis timeLet da devils sing around u, mummies dance around u, vampires sit behind uve a HORRIBLE NIGHT


If You Love
Someone / Something








Let It Go ...









If It Doesn''t Return ...










Hunt It Down
And
Kill It ...
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
I wish I could show you in my own little way how much I value u, It wasn''t like years or centuries but what you have shown me is enaf to treasure you for a lifetime!
DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye!
Kash logon ki mohabbat MOBILE hoti,
larka NOKIA'' larki SONY ERICSSON hoti,
larka mohabbat k SMS deta,
larki chahat ki MSCALL karti,
larka''larki ki miscall SAVE karta,larki larke ki chahat se INBOX bharti,
milkar roz dono apne jiwan ki BATTERY ko CHARGE karte,
RINGTONE ki aawaz pe dono ki zindgi muskurati,Koi bhi GAM jo aata agar''mil kar dono delet karte,or DILON ki DHARKAN unki VIBRATE hoti,
Kash logon ki mohabbat MOBILE hoti.
1 ShEiKh K GhAr PaThAn GaYa

ShEiKh: PaThAn sE BhAi

TaKlEf Na KaRe BaTyE

ChAi ChAlI Gi Ya ThAnDa ?

PaThAn: Is MaI TaKlEf Ki

KiA BaT HaI, ChAi BuNnE

TaK ThAnDa Hi SaHe . . . . :-P;->