2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy

2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy
2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?





Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
  

May, 12 2010     197 chars (2 sms)     2870 views       Funny

more Funny SMS Messages

Gabbar: Aare o sambha! yeh sms padhnewala insaan hai ki bandar?

Samba: Sarkar agar reply kare toh insaan nahi toh bandar.
After checkup, Dr. said to wife:

"Ur husband is suffering from a very severe disease. If u don''t do the following, he''ll die.

Each day, fix him healthy breakfast. Be pleasant, & in good mood. Cook tasty dinner for him. Don''t discuss ur problems with him. If u can do this for 1 year, ur husband will be OK."

On the way home, the husband asked:

"What did the Dr. say?

She said:

"Doctor ne jawab de dia hy...." =P =D
BREAKING NEWS TODAY all calls of

Mobilink,

Telenor,

Paktel,

Warid,

Ufone,

Insta phone

and

PTCL will beTOTALLY FREE !
!
!
!
!
!

!
!
!
!

!
!
Miss Calls only.
'Larki dosri Larki se:
Yaar yeh Handsome larkay kaisay hotay hain?
.
.
.
.
2nd Larki:
Pata nahi behan Main tu khud kabhi "Karachi" nhi Gayi..
shakalaka baby

shakalaka baby

kapade dhoye dhoby....

shakalaka baby

shakalaka baby

hum sab khaye gobi......;->
OYe Tere Blood Group kia hy?
JADi Bta YR Abi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veena Mailk ki Tabiyat Bht kharb
hy Doctor ne kha hy k Sirf Begairaton ka
khoon hi chalay ga……
Tum pas aae.yon mukarae.

Apne batis dant muj ko dikae.

Dekh k mera dill

phoot phoot rota hai.

yar tum se ik brush b

theek se nehin hota hai.



Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
-The sooner the better.
-Jaldi ka kaam Sheitaan ka hota hai.

-Talk of the Devil and the Devil is here.
-Bari lambi umar hai,abhi tumhari baat kar rahay thay.

-Absence makes a heart go fonder.
-Nazar se ojhal ..dil se ojhal

-Fight for your rights.
-Sbar ka phal metha hota hai.

-As wise as an Owl.
-Bewakuf, Ullo ka patha :p:D
Ek Khubsurat Larki
Bank gai Aur
Bank Manager Se Pucha:
"Me Joint-Account Kholna
Chahti Hon..."

Manager: "Ye Tou Achi Baat
Hy, Aap Kis K Sath
Joint-Account Kholna
Chahti Hyn ...? "

Larki: "Mujhe Ziada
Nakhry Dikhany Ki
Aadat Nhi

Bas





Jis K Paas Bank Balance
Ziaa Ho, Us K Saath Khol
Loongi ..." ;->
"B.v Apne Shohar Ki Tareef Kb Krti Hy" 1
Aadmi ne Apne Dost Se Poocha

Dost: Jb Shohar Chorh Jaye

"Kia Mtlb?" Aadmi Ne Poocha

Dost: Mtlb Ye K Bht Kch Chorh Jaye ... ;->
tEaChEr (sTuDeNt sE): tUM kAFI nA-LaIyak hO.
JuB hAM sTuDeNt tHaY tO kAFi kAbIL tHAY.


StUdEnTs:sIR, aApko tEaChEr kAbIL MILay hOn Ge,TaBhI AaP kABIL ThAy.