2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy

2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy
2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?





Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
  

May, 12 2010     197 chars (2 sms)     2869 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl : Mujhe Kyu Dekh Rahe Ho
Tumhari Koi Behan Nahi He Kya

Boy : Hai Isi Liye To Dekh Raha Hu

Girl : Kyu

Boy : Meri Behan Ko BHABHI Chahiye ;->
WiFe: WhAt WoUlD YoU LiKe To Do ToDaY?

HuSbAnD : Im NoT SuRe. LeTs ThInK ...

WiFe : No, LeTs Do SoMeThInG ThAt YoU CaN Do, ToO.
Mene apne ghar walo ko bata dia hai wo sab maan gae hai,

tm b apne ghr walo ko bta do,wo b maan jaenge k
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Shan biryani k sath korma masala free hai.
Never Ask
For A Hug
Just Take It


Never Ask
Do U Luv Me
Say I Luv U


Never Say
I Can''t Live Widout U
Say I Live 4 U


U''ve Been Trained
Now Go & FLIRT ... ;->
A Boy Was Following A Girl,

Girl:Don''t FolLOW Me,Becoz

My Mother Iz Coming Behind U,

Boy:Don''t U Worry,

My Father Iz FolLOWING Her"
NON SMOKERS- i hate cigarette so i don''t touch it. ;-(
.
SMOKER- i too hate cigarette so ''I BURN IT'' :-)
.
Attitude matters... ;->

Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye
Dictionary is da only place where death comes before life,
success before work,
& divorce before marriage.
but the Best part is Friend comes before relatives.
!!!!!!!!!!! (QB)!!!!!!!!!!!!!!!
''"Khudi ko kar buland itna k K2 ki choti pe ja puhnche
K Iqbal tujh se puchhe, ulu k pathay utray ga kesay?"
Teri Shadi K Mauqe Per Us Ne tujh Se Kaha FARAZ.....
.
.
.
.
.
.
.
.
Tenu Dullha Kinne Banaya BHOOTNI KAY..!!
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”