n0w bush replies 2

n0w bush replies 2

N0w "BuSH" RepLiES 2 "FArAz"..

HaAL To MErA b TErE JEsA hE hy "FArAZ" , ,

BuS FArq SirF ItnA Hy . .

TuMhAiN ApNo0 nE LotA..
HAmAiN GhAiron nE KootA... =P ;->
  

May, 06 2010     175 chars (2 sms)     3031 views       Funny

more Funny SMS Messages

1st Friend: My wife converted me to religion.
2nd Friend: Really?
1st Friend: Yes. Until I married her I didnt believe in hell. . . ;->
Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)
IN SOFT GLEAMING NIGHT OF STARS
MAY ALL UR DREAMS COM TRUE
MAY EVERY STAR OF EVERY NIGHT
BRING LOV N JOY 2 U
HAPPY B"DAY 2 U...
Pehle mujhe aapne dekha, phir aap mere peeche aaye,
aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye,
phir kya! mujhe 1 Rupeya dena he para.


* some text missing *
.
.
.


.

.


.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.


.



.

.
* full text missing * =P ;->


Attention Plz

Dere''s a dangerous
virus being passed
around electronicaly,
oraly & by hand.
Diz virus is called

" Weary-Overload-
Recreational-Killer
(WORK) "

If U receive WORK frm
any of Ur Teachers,
Colleagues, Boss Or
Any1 Else via any
means
DON''T TOUCH IT
Diz virus will wipe out
Ur pvt life cmpletely ;->
New About

" FARZANA"


In barishon se dosti achi nhe"FARZANA"

Bura hy zamana chalo shabash ghar ja k nhana... ;->
''suno,




Mehsoos karo,




Badal ki garaj




Bijli ki chamak



Barish ki ik ik boond





Tum se



Cheekh cheekh




kar keh rahi hai














"NAH Lo"
Eid abi dor hai.''
Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)
31 December ko
is Sal Karachi
Mien Loadshiding
Ka Akhri Din
Hoga!!!

Bohat Bohat
Mubarak Ho!

Congratulation!

...
...
...
...
...
...
...
...
Baqi Loadsheding
Agley Saal
1st January 2012
Se start Hogi!!!
The brain is a wonderful organ.

It starts working when you get up in the morning,

and doesn''t stop until you get to the office.
70 Years Old Man : Dil Chaahta Hay Ke Shadi Kar Loon.

Friend : Kr Lo

Old Man : Kisi Bewa Se Kr Loon?

Friend : Kisi Kunwari Se Hi Kar Lo,Bewa Apne Ap Ho Jaegi