the sun makes moon s

the sun makes moon s

The sun makes Moon shine.
Electricity Makes Bulbs shine.
Wax makes Candle shine.


But what makes you shine......
  

May, 06 2010     122 chars (1 sms)     3316 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Shadi MeiN
DulhAn Ka Phle
ManGetr Bhi SaJ
DhaJ K AyA Hua Tha

Ksi Ny Pocha K
Kia Ap DuLha
hO?

Usny kaha

Nhi Me Semi
Final MeiN Har
Gya Tha
Runner Up Hn
Pathan to another Pathan: Yara suna hai 2012 tak dunya khatam hojayegi...?


2nd Pathan: Aisa nahi hoga Qk maine kal Washing Machine khareeda hai us pe 2014 tak ka Gaurantee hai.
U
Know
Students
Ki
Kab
Eid
Hoti
Hai
















Jab Teachers Chutti Karty Hain
''Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu....?''
Year 1963
-
-
-
Aug 3rd
-
-
-
Evening, 07:48
-
-
-
Uss waqt kuch nahi hua tha.
Chalo apna kaam karo!
Sara din sms padte rahte ho!!
Pathan ko Rastey Main 1 Chirag Mila
Saaf Kia Tou 1 Jin Nikla Aur Kaha K
Wo Us Ki 3 Wishes Puri Karega
Pathan: Hum Ko Aisa Naswaar Do jo
Kbhi Khatam Na Ho
1 Naswar Ka Packet Aaya
Pathan Ne Thori C Naswar Nikali Tou Utni Aur Aa Gayi
Jin: Baqi 2 Wishes
Pathan [Khushi Se] : Aisa 2 Packet Aur Laa Do ... ;-?
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
Larki Pehli Baar Larke k Saath Uski Car Main Drive Par Nikli


Wo Ek Sunsaan Road Se Guzarne Lage Tou
LAki Ne Poocha :
‘’Kia Tum Sirf Ek Haath Se Drive Ker sakte Ho ?’’


Larka Khushi Se Bola : Haan Haan Kion Nahi . . .

Larki : Theek Hai , Ye Lo Tissue Paper Aur Apni Naak Saaf Kerlo
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
NON SMOKERS- i hate cigarette so i don''t touch it. ;-(
.
SMOKER- i too hate cigarette so ''I BURN IT'' :-)
.
Attitude matters... ;->

Beggar: Sir, pls give 50 paise.

Man: I don''t have.

Beggar: Then come with me, lets beg together


Mat Nikalo Mera Janaza Uski Gali Se "pAppu"
.
.
.
Warna Uska Baap Kahega..
.
.
.
.
.
Sala Marte Marte B Ek Chakar Laga Gaya... ;->