the sun makes moon s

the sun makes moon s

The sun makes Moon shine.
Electricity Makes Bulbs shine.
Wax makes Candle shine.


But what makes you shine......
  

May, 06 2010     122 chars (1 sms)     3318 views       Funny

more Funny SMS Messages


Bas Bohat Hua

Bura Lage Tou Sorry
Me Ne Neeche Saaf
Saaf Likh Dia Hy ...
































"SAAF SAAF" ;->
Happy Moments -Don''t forget
me,


Difficult Moments-
Trust Me


Quiet Moments-
Call Me,


painful Moments-
Tell me.


Free Moments-
SMS Me ...;->
pata hai mujhey "National Geoghraphy Channel" mein job mill ghayee hai, laikin aik masla hai aur wo tum hee hal kar saktey ho.



Merey Zummein bandaron par research hai, iss liye kabhi time nikal kar aaao aur apney barrey mein kuch batao,
Life is chemistry:

Dilute your sorrows evaporate your worries
Filter your mistakes boil your ego
&
You will find crystals of love, joy and happiness in pure form..... :->
ek aadmi tha.........woh kisiko msg nahi karta tha...
kisiko call nahi karta tha...fir bhi uska balance jata tha...

y?//////


































kyunki woh ek tang pe khada tha........
lollzzzzzzzzzzz.......;->


Forward dis msg 2 ur frndZ n get cool,
funny and amazing replies.
But reply me first.













































Kia haal hai? =P ;)

Submited in : Funny SMS

Characters : 198 | Sms Length : 2

Share
Submitted By HumAyuN From Multan ( 03216307893 )
"Ishq Karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo"



Agr Phir Bhi Samaj Na Aaye To
Film ''Ghajini'' or ''Tere naam'' dekh lo.
Viaah De Mauqe Te Jado Dolli Turi Te Duhe Da Mobile Vajya

Us Te Ringtone Te Gana Lagya C

"Dil Me Chupa K Armaan Le Chale
Hum Aaj Apni Maut Ka Samaan Le Chale" ;->
Teacher:Aam K Aam Ghutlion K Daam Ka Kya Matlab Hay?
Studnt:Imran Hashmi.
Teachr:Wo Kaisay
Studnt:Wo Paisay B Lay Laita Hay Or Pappian B.
Shaadi Me Dulha K Saath Barati Kyun Jate Hain ?
.
.
.
.
Kyun K Log Kehte Hain K Kisi K Sukh
Main Jao Na Jao

Par

Dukh Main Zarur Jana Chahiye ... ;-)
Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)


Paki-Nursery Poem 2009

Baby Baby ...

Yes Mama !!



Eating Sugar ... ?



Are You KIDDING MAMA ... ? =P =D