paper mei is liye me

paper mei is liye me

Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->
  

May, 06 2010     134 chars (1 sms)     3094 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !
Teacher to Santa " Where were U born?
Santa : In Tiruvanantapuram.
Teacher : Spell it?
Santa : (after thinking) I think I was born in GOA.
Kiya Nazara Tha Hamaray Match Ka



Ek Hamary 11 Players Khassi


Aur


Unka Ek


"Mike Hussey" :-)
Iqrar-e-Mohabbat Kuch Gunah Tou Nahi Hai


Bas Pehle Ye Pata Ker Lena
''''Bhai Kitne Hain.." ;->
Gal: Do u have any sentimental love cards? Shopkeeper: How about this card, it says ''To the only boy I ever loved'' Gal: Great! I want 10 of them

Ek Molvi Ek Aurast Se
Takra Gya, Aurat Ghussay
Se
"aapko Sharm Nhi Aati
Daarhi Rkh kr Takkar
Maar Rahy Hyn?"

Molvi-Mohtarma Ye
Daarhi Hy Breake''n
Nahi ... ;->
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Is Mein se 1 Mising Hai?


2 dafa kyun parh rahay ho
Sharam ka maqam hai
ABCD Mein ''1''
Kahan Ata Hai?
We had Submissions in college.

No one could complete on time,

The girl who submitted her submission first was given a " late" remark.

Next guy was given a " very late" remark.

And the next was a " very very late" remark.

And fortunately, For the guy who submitted the last, was given a "LATEST" remark :->
jaise hi khunchuus ne pakya, pappu aur bittu ko kaata....
teeno ne milke khunchuus ko ek ke baad ek kaan ke neeche diye...pairon se....thakur ke chappal pehne the unhone...

ab khunchuus ko bahut sharam aayi aur lajja ke maare dispensary se bahar bhag gaya...chaman bhi uske peeche peeche bhaaga...

lekin ab machchar ro rahe the kyu ki unke kaan ab tak saaf nahi hue...
udhar KAAN film festival bhi deri se shuru hui.......-;>
Sawan Ki Thandi Raato''n Main


Rimjhim Kerti Barsato''n Main


Main Aksar Socha Kerta Hoon









k

k













Main Kehrey Passay Javaan

Main Manji Kithey Daavan ... ;->
Best Punishment That U Can
Gve Him A Mobile Wid A
Set Of Girl''s Phone Numbers & Put Him
In A Palace Where There is No Network... ;o)

Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->