paper mei is liye me

paper mei is liye me

Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->
  

May, 06 2010     134 chars (1 sms)     3081 views       Funny

more Funny SMS Messages

aik aurat apny baty ko prosi ky ghar chamcha lyne bhejgi hai.
beta ja kr wapis ata hai ur kehta hai wo nhi deti.
Aurat kheti hai ajkl ky loog ktny kanjoos ho gay hai.Beta jao ja kr almari sy apna nikal kr lao.
ate Jate Wo Mujhpe Ehsan Kr Gy¡,

¡nsurance Pol¡cy Se Jina Asan Kr Gy¡

Ab Apn¡ Mrz¡ Se Bdalta Hun Jmhur¡at K Gear,

Yun Lgta Ha¡ Nam Mere Pak¡stan Kr Gy¡
''FRIEND: Jb Garmi lagti hy To kia krte ho?

PATHAN: Hm Sb A.C K samne beth jate hain..

FRIND: Jb us se b zyada garmi lage to?

PATHAN: Phr hm AC On Kr lete hain.''
Reason Of Smile:Ek Ghar Se Har Waqt Hasne Ki Awazain Ati Thi.

Ek Din Ek Sahab Us Ghar Ki Taraf Gae K Itni Khush-Gwar Zindagi Ka Raz Malom Hoske.

Whan Jakar Pocha To Unho Ne Btaya, Ke Mere Biwi Larai Karte Waqt Mujhay Belan Se Marti Hai.
Agar Lag Jae To Wo Hasti Hai Aur Na Lage To Me Hasta Ho :-D
1 Pakistani
dozakh se nikla
or chup ker
Janat mai
chala gia

Farishton ne
pakerna chaha to

Cheekh ker bola
Koi paas na aye
werna
Khudkush
dhmaka kr donga ;->


A boy goes to see a dance.

His mom angrily asks him:
Did u see anything there that
u were not supposed to see?

Boy: yes, I saw dad!
Poem On Ash
Sexy aunty on the floor,
Ash is not as before,
The one we used to adore,
The sweet lady from mangalore,
Now she''s a big bore,
Played around with four,
Screwed them for sure,
Drowned them and came ashore,
Vivek was burnt to the core,
Salman gave him a call of roar,
Then stepped through amitabh''s door,
She knew he scores in crore,
Abhishek is for sure,
Dil mange more,
God knows whats more in aunty''s store.
CRAZY KIYA RE . . . ;->


Aik Bivi Judge Se Mujhe Apne
Husband Se Talaq Chaye Ha .

Judge Lkn Kyon ?

Bivi Ma Jo Bi Pakaow
Mera Husband Zid Karta Hai
Ma Bi Wohi Khow...:-P;->
RAM -yaar relince k har phone ke piche 3G CDMA kyu likha hota hai?

SHYAM - Oye itna bhi nahi malum 3 Gujrati Chor Dhiru Mukeshbai Anil (ambani).........;->
I Like Long Walks …








Especially






When They Are Taken





By People














Who Annoy Me … ;->
Friedship is just like wine.. as it gets older it gets sweter.. just like you and me.. you are gettind older and i am getting sweeter



Pakistan investigatios aur Scotland
Yard ki nakami k baad Banazir Bhutto
murder case ab Sony t.v ki CID team
ko de dia gaya hy,

Umeed hy k
Ab ye case ek ghante mein hal ho jaye ga ... ;->