paper mei is liye me

paper mei is liye me

Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->
  

May, 06 2010     134 chars (1 sms)     3095 views       Funny

more Funny SMS Messages

.........._i"i_________________
........._/l_l------------------l
.........L_(0)_l_____________(0)l

COORPORATION VAN


pagloon ko
uthane i hai


tumhay


apnnni dosti
ki kasam




plz



plz




bhag jaooo!![haha]


I just feel u….

Whenever I feel u….
I just miss u …..
Whenever i miss u ….
I just wanna See u ….
Do u know why…….

It’s juts because …………

******I LOVE CARTOONS*******
If A Baby Mosquito Asks Permision

Frm Its Mother 2 Go 4movie Wit Its Frnds

Wat Wil Its Mother Say?

"Be Careful While Audience Is Clapping"
''KaSH Hum Aap ka MobiLe Number Hote

Har Waqt Aap ko Yaad To Hote

Shayad Kabhi Aap Humain BadaL Detay

Magar

Humse Bicharnay Ki Khabar To Sab ko Detay''
When a apple is red its ready to pluck.
When a GIRL is 18 she''s ready to...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dirty mind!!!
She is ready to VOTE!!!
3 Important Stages Of Life…
Before Marriage- ‘MAD For Each Other’
During Marriage- ‘MADE For Other’
After Marriage- ‘MAD Because Of Each Other..
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.

Aur Bola:

.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
Sardarji zebra crossing ke black & white patte par bar bar idhar-udhar chalte the, woh kya rahe honge....think............. "SALA YE PIANO BAJTA KYO NAHI"
Kash ye faasle na hote, kash ye duriyan na hoti, kash aap aur hum saath hote,


toh



toh


toh


toh . . .
mere sms k Paise bach jate... ;->
What Did 0 (Zero) Say To 8(Eight) .?
.
.
.
Any Guess !
.
.
.
No !
.
.
.
NoT To WorrY !
.
.
.
iT''s Said !
.
.
.
NiCE BELT . . . ;->
TEACHER:
Us ne KHUDKUSHI kar li.
Usey KHUDKUSHI karni pari.
Dono main fark batao.

STUDENT:
Pehla Parha Likha Berozgar Tha,

Dosra SHADI-SHUDA tha....


Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-)