paper mei is liye me

paper mei is liye me

Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->
  

May, 06 2010     134 chars (1 sms)     3090 views       Funny

more Funny SMS Messages

N0w "BuSH" RepLiES 2 "FArAz"..

HaAL To MErA b TErE JEsA hE hy "FArAZ" , ,

BuS FArq SirF ItnA Hy . .

TuMhAiN ApNo0 nE LotA..
HAmAiN GhAiron nE KootA... =P ;->
Man: Is there any way for long life?
Dr: Get married.
Man: Will it help?
Dr: No, but the thought of long life will never come.
Do u know k glass tutay to kiya awaz ati hai?


Dhuz?
no


Dhooz?
no


Thish?



Nahi bhai


Ami ki awaz ati hai"lakh d laanat,fer ki pann ditta e?
Aik hotel mein naye Shadi Shuda Jorey ke liye hidayat darj thi:


"Khirki par parde dal dijey...Aap ka piyar andha ho sakta hy...Magar Aap ka Parosi Nahi.."
Astaghfirullah

Astaghfirullah

Astaghfirullah


Yeh sms aap 500 logon ko send karen Inshallah aapka Balance khatam ho jaye ga....
eik aadmi : ''''abe tera mobile number kabse dial kar raha hun...
bar bar switched off bol raha hai''''


Dusra aadmi : Abee, woh mera ''HELLO TUNE'' hai . . . ;->
www.killer.com
...

Enter d name

U want 2 kill
...
ME..?
sure?
If yes
press down
....
Access Denied!
...
Target
is already killed by ur lovely smile:-)
''Phulo me gulab acha lagta he..
Neend me khwab accha lagta he..
Aap bhale he hame sms nahi bhejo,
Hume to aapki kanjusi ka ye aandaz accha lagta he!''
Ek dum latest and jhakaas way 2 propose..
Boy- Xcuse me
Grl- jee kahiye

Boy- Mere hone wale bacho ki taraf se apko Happy Mother''s DAY.
Father says to Son...

"You are mature enough now...

I will allow you to start smoking if you want to."

Son, "Thanks dad, but I quit two years ago"......
Kya Ap Panchvi Pass Se Taiz Hein . .


Loading . .





Please Wait . .



While We Retrive Your Data






Result :->

Sorry, Nursary FaiL

Pathan Ki B.V Us k
Driver k Saath Bhaag Gai





Logo''n Ne Poocha
Khan Saab Ab Kia Kro Ge ?








Pathan Bola
Kerna Kia Hy, Ab Gaadi
Khud Chalao''n Ga ... =P ;)