tumhari yaad to mujh

tumhari yaad to mujh


TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
  

May, 06 2010     100 chars (1 sms)     3257 views       Funny

more Funny SMS Messages

In Court Judge Said 2 Women:

U R Realy Brave,
Dako Ko Buhat Mera Tum Ne.

Woman:Mjhay Kya Pta Daako

Tha Me Samjhi Mera Shohar

Ghar Der Se Aya Hy
Mumbai attacks kay baad Pakistan ne bhi India ko apni "MOST WANTED" LIST bhej di hay......

SINDH demands "KATRINA KAIF"

PUNJAB demand "PRIYANKA CHOPRA"

BALOCHISTAN demands "KAREENA KAPOOR"

NWFP desperatly and urgently wants "SHAHID
KAPOOR"
Geo
pathano Geo
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
Why did Deepika Padukone leave Dhoni ??





Because Dhoni Orient fans se hindustan ke har ghar ke KONE KONE mei hawa pahuncha rahe thei. Lekin PADUKONE tak hawa nahin pahunchi.
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''
EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool
JACKIE CHEN ki Saas Ka Naam Kya Hai?
-
-
-
-
-
-
-
“VICKS” Kyunki
-
-
-
-
-
-
VICKS Yaani Chen Ki Saas.
Meri Galtion Ko Chuna Kro, Meri Larzishon Ko Gina Kro,
Ye Qadam Qadam Ki Hadod Kya?
Mere Sath Sath Chala Kro! Main Khule Mizaj Ka Shaks Hon,
Muj Se Saaf Saaf Bat Kaha Karo, Ye Mehrbani K Jo Lafz Hain,
Inhe Tum Na Muj Se Kha Karo Kahin Tum Na Ho Jao BE Sakon!
Koi Bad Dua Tumhen Kha Na Le! Ye Jo Khoye Khoye Se Log Hain.
Inhe Dehk Kr Na Hansa Kro Ye Dua Hay Rabb-E-Kareem Se,
Teri Tazgi Ko Khizan Na Ho,
Ye Bahar Tum Se Jala Kre,
Sada Muskurate Raha Karo
MATAN ready ?

Yes boss


FISH ready ?

yes boss

OMLET ready ??

Yes boss

Chicken ready ??

No boss,

Why ??

KOKAR abhi sms pahr raha ha
Job In Mobilink
Send Ur Resume to [email protected]
Location Kchi
Salary: 60,000

Job Nature:

Mobile Tower Pe Beth Kay china mobile k signal rokne Hain
President "Pakistani"
Leadrship "Purani"
Army Chief "Kiani"
Prime Minister "Gillani"
Speaker "Zanani"
Nawaz Shrif Ki "Shetani"
Zardari Ki "Karastani"
Judges Ki "Baimani"
Wkla Ki "Manmani"
Ministers Ki "Farawani"
Awam Ki "Preshani"
Na "AATA"
Na "BIJLI"
Na "PANI"
Wah Re Wah teri Qismat "PAKISTANI" ;->
Mubarkan hon g mubarkan

Balle balle

Haye shaawa

Chak de phatte

Aha ahaOoo...

OoOoO...Oo

Gidda paa lo bai gidda paa lo..

Mauj mana lo

Tak taka tak

Tak taka tak

Duzzz..Duzzz..

Bishken...Bishken

Totak totak totak tutian hy jamalo Hy jamalo


-Kyunke-

Bande nu hasde khelde rena chaida a