tumhari yaad to mujh

tumhari yaad to mujh


TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
  

May, 06 2010     100 chars (1 sms)     3258 views       Funny

more Funny SMS Messages

The museum curator called today and spoke in animated tones.
He has a team of scientists who want to carbon date your bones!!
Have a great birthday
what do u call something that is "fake"
.
.
.
.
.
coconut....why?
.
.
.
.
.
.
.
.
bcos its na-real
Height Of Patience, Courage & Lazyness aT The Same Time . . . .
.
.
.
.
Sitting on Beach Waiting for a TSUnami Wave To Clean Up Ur ASS . . . . ;->
Agar koi aj
k din ap se
kahe k
AP KHUBSURAT HO,
SMART HO
GENIUS HO
tu
rakh
k
stupid k moo per thapper do
Q k wo

AuGusT k maheney
mein

APRIL FOOL Mana raha hai.............
2 pathan masjid mai namaz parhne aye.

First pathan: chalo shukar hai namaz nahi nikli,

Warna.


Agar wazu ke chakar mai parte to namaz nikal jati.:-)
Teacher! Btaen KHUSH FEHMI Kia H0ti Hy?
Student! Sir Piche Dekhen Miss Apko Bula Rhi Hy.
Sir Ne Dekha To K0i Nhn Tha.
Student: Sir YEHI CHEZ Khush Fehmi Hy.
Maa


Maaaa


Maaaaaa


Maaaaaaa


Maaaaaaaa


Maaaaaaaaa


Maaaaaaaaarch



What iz dis?


Stupid..!



This iz
"LONG MARCH"
Chala Ja Msg Tu Ban K Gulab,

Hogi Sachi Dosti Tou AyeGa Jawab

Agar Na Aaye Jawab Tou Mat Hona Udaas

Samaj Jana K Balance Nahi Hai Ghareeb K Bache K Paas. . .


Jab Question Paper Ho Out of Control.
Answer Sheet Ko Kar K Fold.

Aero-plane Bana K Bol!
All Will Fail!

Student Kya Jaane Result ka Kya Hoga?
Marks Milengi Ya Zero Pe Tie Hoga?

To Girlfriend Ghuma.
Paise Urra...
Paise Urraa K Bol!

Papa All Is Well!
There are 3 Types of Men:

1. ASIAN: Has 1 Wife, 1 GF But he loves his wife the most.

2. AMERICAN: Has 1 wife, 1 GF But he loves his GF the most.

3. ARABS: Has 4 wives, 4 GF but he loves his housemaid the most!!!
'''' Tum Kuttay Thay
Kuttay Ho Aur
Kuttay Hii Rahoge
Tumhare Bache Bhi Kuttay Aur Aane Wali Saato''n Naslai''n Kuttay Hii Rahenge ''''










Kutya Ne Kuttay Se Kaha Aur Maike Chali Gayi . . . ;->
Sheikh Sb k betay ki shadi thi.. sub Mehman intizar kr rahe thy k kab sheikh sb khanay ka bolen gey.. Raat k 2 baj gaye to sheikh sb se bhi raha na gaya .. unho ne garamjoshi se kaha.. sub 4,4 ho ker beth jayen..sub mehman khush ho gay k khana khulney wala hy.. phir sheikh sb ne sub k agay Tash pattay rakh diye k khelo