tumhari yaad to mujh

tumhari yaad to mujh


TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
  

May, 06 2010     100 chars (1 sms)     3272 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ab "BUSH" Ke Bad "OBAMA"

Zara Sambhal Ke Rahkna Qadam IRAQ Me "OBAMA"



"BUSH" KO Pare Hain Jutay Tera To Utar Dainge "PEJAMA".


Brrrr...
BBRRRR...
BBBRRRRR....
brrr...
BBbRrrRRR

BRRRRR...


PAppu CocaCola Pee raha hai... ;->
Najane log q darte hain,
Kuch log to SMS b nahi kerte hain,



Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mai,

Jo balance b miss call mar k check karte hain . . . ;->
Q) "Woh Kaunsa Sawal Hain Jiska Jawab Aaj Tak Koi Khoj Nahi Paya?...




Socho...........












Socho............






A) "Choli Ke Peche Kya Hain"
''1 pathan angoor bech raha tha mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.
2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.''
.


.


.

Message dhoond rahe ho?




Zaroori nahi k har SMS main koi message ho,



BASS

AAP Ki yaad aayi, is liye Missed SMS kar diya
''Sehwag''s son : Are dekho maa.
Papa sixer pe sixer mare ja rahe hain.
Sehwag''s wife : Beta ye
ADVERTISEMENT hogi.''
Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.
Jis Trha Tu Hotel Me Bartan Manjhta Hy
Puri Puri Raat Sirf MisCall Marta Hy
Jb Tera Balance Khatm Hojata Hy
Suna Hy Balance K lye Road Pe Nanga Nachta Hy ;->


Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)
Shrabi eye donate karne gaya,
Counter clerk bola: kuch kehna chahte ho?
Shrabi : eyes jise lagao use bata dena “ye do peg ke baad khulti hain...
Son:papa jab sab shadi kar ke pareshan hai tu shadi kyu kartay hai?
Papa: Beta aqal badam khanay
Se nahi Thokar kha ke aati hai:->