udas kyun kar rahy h

udas kyun kar rahy h


Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Wah Wah...!

Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Aao
Mithi Mithi Batein Karein
"AAM"
Ki Tarha..

HAPPY
MANGO SEASON.
  

May, 06 2010     179 chars (2 sms)     3100 views       Funny

more Funny SMS Messages

A bOy Goes To See NighT clUb dAncE,
His Mom GetS angrY & AskS Him:
DiD yOu See AnythIng thErE ThAt You WeRe nOt SuppOse 2 See.
Boy: YeS i Saw DaD..!
Boy:
Tere lye mere dil mai thora thora gham hai...

Girl: Aagay?

Boy: Lekin jb teri behan ko dekha to dil ne kaha

"DaDa Ye To Us Se B Udham Hai"... =P ;->
Doctor implanted a new ear to a man.
Man: you idiot you gave me a woman's ear.
Doctor: it makes no difference.
Man: it does, Now i hear everything but understand nothing.
Bas Bohat Hua

Bura Lage Tou Sorry
Me Ne Neeche Saaf
Saaf Likh Dia Hy ...
































"SAAF SAAF" ;->
Us Bewafa Ki Yad Me Jam Hathon Me Utha Liya

.

.
... ...
Phir Lgaya Bread Pe Aur fatafat Kha liya.

(",)>
<))
_/I_
Moral: Sare AASHIQ Sharabi Nhi Hoty.. :p :D
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
Dil Cheer k B Dekho Ge To Dard Dhoond Na Pao GA





DOST





Q K



.



.



.



Dard Mere Dil Mai Nahi

"Sar" Mai Hy

(,")>/)( <"\_ UuFF penadol hai tmhary pas...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...


shshhhhhhhh....ahista bolo yahan tak awaz aa rahi hai.
Larki ya larka Jab 18 SaL K Hote He To Unhe Kis Cheez Ki Zarorat Hoti He?

Nhi Pata?

Qasam Se Nhi Pata?

To Phir Suno


N.I.C Ki.
Ye baat samajh me i nhi!
Or ammi ne samjhai nhi!

Me kese meethi baat karun...
Jab meethi cheez khai nhi!

Ye Chanda kesa Mamu hai...
Jab ammi ka wo bhai nhi!

Q lambe baal hain bhaalu k?
Q uski tind karai nhi?

Kya wo b ganda bacha hai?
Ya jungle me koi Naai nhi?

Naani k husband jab Nana hain,
Or Daadi k husband jab Dada hain,
To q Baji k husband Baja nhi?

Ye baat samajh me i nhi!
Or ammi ne samjhai nhi!
Pathan , Sindhi , Balochi ne Farishtay Se Kaha...
ALLAH Se Arz Karo..

Jahan Dekho Har Field Main Punjabi Hi Hote Hain Akhis Kyo ??


Farishta : Main Hunay Gaya Te Hunay Aya !!!
Aaae,

Apun Tere 7 Sms Ka Dhanda Band Kerne Ka Hy

Bole To

Ek dum khalas

Agr Compromise Kerne Ka Hy To

4-5 Jhakaas Se Sms Bhej Daal

warna khalas.