udas kyun kar rahy h

udas kyun kar rahy h


Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Wah Wah...!

Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Aao
Mithi Mithi Batein Karein
"AAM"
Ki Tarha..

HAPPY
MANGO SEASON.
  

May, 06 2010     179 chars (2 sms)     3092 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Bivi Judge Se Mujhe Apne
Husband Se Talaq Chaye Ha .

Judge Lkn Kyon ?

Bivi Ma Jo Bi Pakaow
Mera Husband Zid Karta Hai
Ma Bi Wohi Khow...:-P;->
You are one of the most CUTE persons in the world!!
Just a second, don’t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..


Train main 1 machar 1 chinese k sar pe baitha,
woh usko pakar k kha gaya!

Phir 1 machar memon pe baitha,
us ne pakar k chinese say pocha:
.
.
.
.
.
Khareedo gay?:D:D:D
Arz Kiya Hy.
.

.

Laila Ki Shaadi Mein Lafra Ho Gaya

.

.
Wah Wah Wah

.

.
Laila Ki Shaadi Mein Lafra Ho Gaya

.

.
Majnu Itna Nacha
K
Langra Ho Gaya. . . ;->
"LUCKNOW" Me 2
Bachey Aapas Me Larr
Rahe Thy ...

1st Ne 2nd Se Kaha:
Dekhiye Janab ! Agr Aap
Humari Baat Nhi Mane''n
Gy Tou Hum Aap k
Walid-e-Mohtaram Ki Shan
Me Ghustakhana Kalmat
Pesh Kare''n Gy

2nd: Tou Hum Aap k
Rukhsar-e-Mubarak Pe
Aisa Tamaancha Baja
Laye''n Gy k Gaal Gulaab
Ki Patti Ki Trha Chamakne
Lagy Ga .. ;->
Santa: Look a thief has entered our kitchen
and he is eating the cake I made.

Banta: Whom should I call now,
Police or Ambulance?

Taliban:Hm Buht Jald Karachi Arhe Hen

MQM: Aslaha Le Lo

Awam: Rashan Le Kar Rakh Lo

Pathan: Istaqbal Karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE.
Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya

Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?

Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->
How Many Legs Does A Dog Have ...

If You Call The Tail A Leg ... ??





















Four ...

Calling A Tail A Leg Doesn''t Make It A Leg ...

Samjhey Jahil ...
''tez hawa ka jhonka aaya
saath main teri khushbu laya
tab meray dil main khayal aaya
aaj bhi mera dost nahin nahaya''
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.