Chitee comes to

Chitee comes to
Chitee comes to the hospital where Haathi is admitted.... She knows the elephant is in a critical condition and in the ICU... The doctor tells the ant that she is not allowed to meet the Haathi.... what does the ant reply ?????

.
.
.
.
.
.
.
"thats ok, i am not here to visit, I''m here to donate blood !!"
  

May, 19 2010     316 chars (2 sms)     3170 views       Funny

more Funny SMS Messages

French : Our Ancesters Were From
ROMANIA Thats Why We Are So

ROMANTIC

Pakistani : Our Ancesters Were From
TURKEY Thats Why We Are So

THERKEY.
:-)


Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
Yaad hai ham pehle kahan milte the...... train ruki, khidki khuli, nazro se nazre mili aur aapne kahan,..... ALLAH KE NAAM PE KUCH DE DE BABA!!!!!!
1 pagal dusre pagal se (maiyusi k sath):

Sab log hamen pagal kyun kehte hain?

Dusra pagal:
Tu dafa kar yaar. Yeh le lemo ki lassi pi....!:p
Pathan:Dr sahab 2 saal pehle mujhe bukhaar huwa tha,

Dr:To ab kya huwa hai ?

Pathan:Aaj yahan se guzar raha tha socha aapse puch loon......"Aapne nahane ko mana kiya tha, Kya ab naha loon? "
Shaadi ke pehle - Dilwale Dulhaniya LeJayenge.

Shaadi ke baad - Baaki sab Sukhi HoJayenge..
Police
15



Ptcl
17



Love
143



Fraud
420



Murder
302



Muslim
786



Cigeratte
555



Beer
5000



Jazz
111


J.Bond
007




Aur

DoN..
03343004071
Gabbar: Aare o sambha! yeh sms padhnewala insaan hai ki bandar?

Samba: Sarkar agar reply kare toh insaan nahi toh bandar.
I Don''t Cheat,

I Just Change The Rules!

I Always Want To Rise Up,

But Gravity Brings Me Down!

GLOBAL WARMING BURNT MY HOMEWORK
Bv: Shadi K Shuroo K Dino Me

Jb Ma Khana Pkati Thi
To Ap Mujy Zyada Khilaty Or Khud Kam.

Lekin Ab Ap Aisa Q Nhi Krty?

Shohar:Q K Ab Tmhy Khana Pakana Aa Gia Hy
‘Pechly zamany me jab koi akela betha
hasta tha to kehty thy is pr saya hy…,
Ab koi akela has rha ho to kehty
hain….
Mujhy b msg send kr.
''Maine ik or naya mobile lya hai jis me ,fingerprint technology, 8 mega pixel double cam, 6 inch touch screen & 24Gb built in memory, waghaira kuch bhi nahi hai''