Chitee comes to

Chitee comes to
Chitee comes to the hospital where Haathi is admitted.... She knows the elephant is in a critical condition and in the ICU... The doctor tells the ant that she is not allowed to meet the Haathi.... what does the ant reply ?????

.
.
.
.
.
.
.
"thats ok, i am not here to visit, I''m here to donate blood !!"
  

May, 19 2010     316 chars (2 sms)     3182 views       Funny

more Funny SMS Messages

GoLdEn ThOuGhT fRoM PeTrOlEuM cOmPaNiEs To paKiStanI YoUtHs:











"AvOiD gIrLs,SaVe PeTroL"
''''Gham ME B MAZA ATA HE,,
Gharibon k ghar bhi khuda aata hai,,
hum to aap ko roz sms karty hain,,
Ek ap ka sms jo worldcup ki tarah har 4saal baad aata hai''''
Majnoo Laila Ki Zulfon Me Aisa Khoyak Behosh Ho Gaya.

Jab Hosh Aya To Pocha.

Laila!
.
.
.

Kitne Dino Se Sr Nhi Dhoya?
D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun
Son : Padosi ki ladki ko english nahi ati

Father: Tujhe kese pata?


Son : "GIVE ME SWEET KISS"

kaha 2 thappad marti hai
how to avoid bad dreams @ night...?




very simple yaar




dont remember ur face b4 sleep...
& remember my face for sweet dreams... :-)
thought of the day

kabi yeh mut socho k tmhare girlfrd ne tmhey kitna romantic sms bheja hey.


hamesha socho usey kis ney bheja hey.

SmS KinG
Modeling offer for you

Apko karna ye hai k dopaty ki advrtisment
k lye PLAZA se kudna hai
or grne k baad khna hai:

Uff



Sar Phat Gya Mgr Dpata Nhi Phata.;->
Gam woh cheez hai,
Gam woh cheez hai,
Gam woh cheez hai,
Jisse kagaz chipkaye jaate hain.
Businessman explaining
the reason for having 2
wives



"monopoly is always
damaging



and



competition improves
service".:->
Man Was Complaining 2
A Frnd
''I''d All
Money, A Beautiful House
A Big Car, D Luv Of A Prety
Gal Thn Its All Gone

Frnd: Wht Hapend?

Man: My Wife Found Out ;)
Hum to mohobat k
panchi hain,




piyar k geet gungunate
hain,




Nafrato ka to hume
kuch malom nahi,




Jo bhi bachi milay us pe
line zaror marty hain;->