do sheikh hotel main

do sheikh hotel main

Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3049 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Din Dhal Gaya Or Raat Agai

Wah Wah

Din Dhal gaya Or Raat Agai









Kamine Bher Ja Kar Dekh Teri Behn Ki Barat Agai.


Dunya Main TOKYO woh shehar hai,

Jis Main koi Faqeer nahi hai.

Lekin Dunya main aik aisa Faqeer hai jo wahan bhi pohanch gaya hai.

Samajh to Tum Gaye Ho. :-)
KARAY JAOOO... . . . .KARAY JAOOOOOOOO.... . . . karay jaoo. . . . karay jaoo. . . . baysharmoon ke tarah sms receive kartay jaoo khud kabhi na karna.....lolz
''1BOY APNI DOR KI ANTI K GHAR GYA.
USY KAFI DAIR HO GAI,ANTI NE KHA BETA AJ TM GUDDO K PAS SO JAO.



BOY;RHNY DAIN MAIN BAHIR SOFY
PR HI SO JATA HON.



NEXT MORNING AK KHUBSORST GIRL
CHAYE LAI,
BOY; TM KON HO,
GIRL;MAIN GUDDO
AP KON?
BOY;MAIN ULLU DA PTHA.
HA.......''
Zara socho yar SMS
receive karne ke
paise lagte to kya
hota?
.
.
Kuchh log MERE
MURDER KA PLAN bana
chuke hote!
What is the full form of "M.B.N.P." ? ? ?













































"Mujhay Bhi Nahi Pata" . . . ;->
GOLDEN WORDS

Jo shaks eid k baad apne dosto
ko treat deta ha,

us ko chand jesi Dhulhan milti hai...

-William Mufta
Pehle mera apni girl
friend se bat karna bht
muskil tha,


Us k 11 bhai ha,


Jo us ko ghr se nai
nikalne dete thy,


Lekin abkoi masla nai,


Wo hr wqt ata lene k lye line ma khari hoti ha,


Aur rabta karna asan ho gia ha,


FARQ TO PARA HA



GEO MUSHARAF.->
''Aik Kanjoos K Ghar Ko Aag Lag Gai Or Wo Apnay Ghar Ko Na Bacha Saka.
Kion?
?
?
?
?
?
?
?
KION K WO SARI RAAT FIREBRIGAD KO "MISS CALL" MARTA RAHA.''


Teacher To Student -
U''ve Been Snding
E-mail Other Students
That
I''m Ugly

Student - Sorry Ma''am,
I Didn''t Realize, U
Wanted To Keep It A
Secret ... ;->
sheesha ho k kaanch ho,
tum ko na koi aanch ho,

aur dua hai k milein tujhe pyar karney waliyan,
k jin kee tadad 7 ho ya kam az kam paanch ho
Wo Kia Cheez Hy
Jo Biwi Apnay Husband Ko Sari Umar Nahi Deti
Bar Bar Magney Per Bhi Nain Deti.
Aur Yeh Illegal Bhi Nain Hy??



Guess??


Come On Yar?



Sakoon