do sheikh hotel main

do sheikh hotel main

Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3047 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ajeb shakhs tha ajeb mizaj rakhta tha..
sawal karne se pehlay jawab rakhta tha..

Wesay to kehta tha ''i hate grlz''

magar khusron se hansi mzaq rakhta tha..
''Punjaban: Maa aaj mai nay 1 larkay ko bewaqoof banaya
Maa: woh kaisay ?
Punjaban : may nay uss ka 500 ka note aapni sandle may chupa lia aur woh 2 ghantay tak meri braizer may dhondta raha''''
Air Hostess to Pathan in plane: Khan Sahab Aap kia lainge?




Pathan: Mai Neeche Uter kar Rickshaw Loonga. :-)
Ek dafa 1marasi k ghar petrol ka kuaan nikal aya marasi boht khush hua

Apny bap sy bola aba hun asi apna petrol pump kholan gay

Aba khush ho k; Tay oda naa ki rakhan gay putar ?

Marasi; Fakhar sy M.S.O

Aba: Eida matlab.. ?







"Marasi State Oil"

Hosh kar Oye :->
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
Aaj kAdIn bArA *ManHooS* tha ..


ARRAY YAAR ...



ManhOOs Se yAAd AyA ....






KaisA hAi Tu ?? =P *


Man To A Lady In A Crowded Bazar:

"L''ve Lost My Wife.Will U Plz Talk
To Me For A Few Minutes"

Lady:Y?

Man:"Whenever L Talk To Ladies
She Appears From Somewhere"
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
GREAT NEWS !!!

Call ufone 2 ufone & ufone 2 Other Network @ Rs.0/month.

And LIFE TIME FREE SMS!
Just Type

"UFONE Meray bap ka hai"
& Send it to 333.......!
The Most InteresTinG ThinG abouT thiS sMs is thaT by The Time U Realize That NothinG is WriTTen in iT..
iT WouLd bE Too LaTe For U To Stop Reading iT... ;->