do sheikh hotel main

do sheikh hotel main

Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3048 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Angraz Pakistan Aaya Urdu Sekhne. Kuch Arse Baad Wo Wapas Gaya To Logo Ne Kaha K Kya Sekha?





Angraz Bola:

"Bijlee Chale Gaye

Bijlee Agai"
Once A Journalist Asks

Meera What Types Of Roles Do U Prefer?

Meera Answers: Wese Tou Mjhy Chicken Roll
Pasand Hay Magar Beef Roll Bhi Kha Leti

Hoon... :P ;->
It Is Very Easy
2 Eat Sweet Chocolates
Speak Sweet Words
Watch Sweet Dreams
But
Its Very Difficult
2 Find
A Sweet Person
But
I Salute U











Tusi Menu Lab e Lya ... ;->
Aapko Moon pe jana ho to aap kiske paas jaoge..?






ISRO..?



NASA..?


No..


Ranbir Kapoor k Paas..
Qki uske-"POCKET mein Rocket " Hai
''A 4 Apple B 4 Bara Apple C 4 Chota Apple D 4 Dosra Apple E 4 Eik Ore Apple F 4 Free Ka Apple G 4 Green Apple H 4 Ho Gaya Na Pait kharab Ore khao apple…''
Ab "BUSH" Ke Bad "OBAMA"

Zara Sambhal Ke Rahkna Qadam IRAQ Me "OBAMA"



"BUSH" KO Pare Hain Jutay Tera To Utar Dainge "PEJAMA".
Dad goes 2 Bill Gates 4 d proposal of his son
Dad: I want ur daughter 2 marry my son.
Bill Gates: no!
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill gates: then ok!
Dad goes 2 d president of da World Bank..
Dad: Apoint my son as CEO of ur Bank.
President: No!
Dad: He is da son-in-law of Bill Gates.
President: Then ok!

This is BUSINESS.
Child:papa aunty ka pait kion phola hai?
Father:tujhey sub pata hai!
Child: nahin pata promise!
Father: in k pait main pani bhara hay
CHILD:Oh No! Bacha to doob jaye ga!


Tumhar msg ka intzar rehta hai

subajh sham dil beqrar rehta har

koi joke, koi shair, koi kahani bhejo

tum se rabta karne ko dil lagatar rehta hai

hoti hai khushi mil jaye jo msg tumhara

dair ho jaye, Ji sogawar rehta hai

teray her lafz se roshni photti hai

teray her khayal pe mujhe ikhtiar rehta hai

ab to mushkil hai is package se bachna

10 rupes loan "U" walon ka aksar udhar rehta hai . . . ;->
Kii Kariyean Lokan da, Her gal nu log jhamela kehnde nay

jay sms na kariye ta kanjoos ,ta jay karaiye te vehla kahnday ne
Aik janaza dekh kar larki
muskurae,

Aik bazurg bole beti jawan mout par muskaraya nae krte,

Larkhi:baba kya karo wada kiya tha jb b milenge muskura ke milenge.
Aao Ehad Kare''n k
3 Cheezei''n Haath Se
Kbhi Nhi Jane De''n Ge

Sharafat



Sadaqat


Aur















Un Ki Girlfriends ... ;->