do sheikh hotel main

do sheikh hotel main

Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3059 views       Funny

more Funny SMS Messages


If A PARATHA & A PIZZA Is Thrown From A 50 Feet
Building,Which Will Reach The Ground First?









Ans:PIZZA,Coz Itz A FAST FOOD!!
Full Forms
WIFE= Worries Invited For Ever.
LOVER= Loss Of Valuable Energy And Rupees.
FRIEND= First Relationship In Earth That Never Dies
Teacher to Student: Beta Jo cheez b apko tang ya pareshan karey usey apne pass b bhatakne na do...
.
.
.
.
.
Student: Chal beta sabse pehle to tu nikal.

Practice makes man perfect...

Then wat abt woman??
?
?
Any guesses??
.
.
.
.
.
.
.
.
She is BORN perfect.!
Hai na girls..??? :-P
At d beginning of any relationship,
every girl treats his boyfrnd as GOD.
Later on, some how,
D ALPHABET get reversed..
Rite na
LaRkA : KiA TuM PaKeEzA MoHAbAt PaR
YaQeEn RaKhTi Ho ?

LaRkI : Ha ShUrWaT ToU IsI TaRaH KaRnI
PaRtI Ha ...=P:-P;->
Bhol k bhi kisiko na
rulana,


Zindgi main sabko
hansana,


Dushman Ko bhi galay
lagana,


Phir bhi koi gham day to



90
pay phone lagana




"THOK DENGE"


saaley k
Santa:Doctor,This Medicine

Is Not Available At Any Medical Store."

Doctor:Oh Sorry,

I Forgot To Write The Medicine.

That Was My Signature.

GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.
Indian Boy: Mere 3 Bhai & 3 Behen Hain. Teray Kitne Hain?

American boy: Mere Bhai Behen Nahi, Par Meri Pehli Mummy Se 4 Papa Aur Pehla Papa Se 5 Mummy Hain .
Dil ke operation ko BYPASS kyon kehte hain?



Kyon ki agar operation theek ho gaya toh..
PASS varna Hamesha ke liye BYE. . . ;->
Na hawa na maya hai, Ehsaas tum ney hi jagaya hai..Hamien b msg kar k dekhlo,Company ne yeh MOBILE sirf tumhari GIRL FRND k liye nahi banaya hai.