Santa had a dream in which someone murdered him.

Santa had a dream in which someone murdered him.
Santa had a dream in which someone murdered him.
Next day he closed his bank account. Know why?
Because the bank’s slogan was:
We make your dreams come true…
  

May, 26 2010     160 chars (1 sms)     3118 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pathan; o yaara ye bkra kitne ka hai ?

admi : 28000 ka







pthan heran ho kr









camery wala ha.. :p ;->

Sardar: Pata he hmary gaoon me itni sardi parti he k bhensain jama hua dodh deti hen

Pathan: hmary gaon me is se b ziada sardi parti he.
Ek dafa me rat ko so raha tha k meri ankh khuli me ne apni charpai k nechy dekha wahan ek ajeeb c chez thi me ne usy aag py gram kya to awaz ai..

P000OON... ;->
5 years,
20 subjects,
200 practicals,
2000 lectures,
20000 insults

A normal human
being cant do all this!


The remaining abnormals are called


DOCTORS..!
ate Jate Wo Mujhpe Ehsan Kr Gy¡,

¡nsurance Pol¡cy Se Jina Asan Kr Gy¡

Ab Apn¡ Mrz¡ Se Bdalta Hun Jmhur¡at K Gear,

Yun Lgta Ha¡ Nam Mere Pak¡stan Kr Gy¡
Modern,
Obedient,
Neat,
Kind,
Excellent,
Young,

Hey! Thats me...

Pareshan mat ho is mai tumhra nam b ha...

Read the 1st alphabet of evry line.
Arz kiya hai :- jale ko Aag kehte hain Bujhe ko khaak kehte hain

wah wah

Aap mein jis cheez ki kami hai us hi ko to"DIMAGH"kehte hain.
After Eating Fish Santa Dont Drink Water
Y
Coz
He Feared That Fish Will
Start Swimming In His Stomach
Scotland yard ki team dobara pakistan aayi hai

.

Ye pata karney k liye..

.

.

K,

.

Arbab Ghulam Rahim k muun pe jo chapal mari gayi uska no. kia hai?
Iqrar-e-Mohabbat Kuch Gunah Tou Nahi Hai


Bas Pehle Ye Pata Ker Lena
''''Bhai Kitne Hain.." ;->
Allah Aap ko sub kuch de car ghar daulat izzat shohrat property khushian sukoon aur aur aur aur bas kar laalchi kuch reh gaya hai kia? itna lalach bhi acha nahin hota
Hello,
MSS.

Dhyan Den

Agr Ap Is Dhyan Denewale

Msg ko Dhyan se Padhenge

To Apke Dhyan Main 1 Bat
Aaegi k Is Msg Main

Dhyan Denewali koi Bat Hi Nahi håì

Man- Main kam pEr jA Rah hoOn.

Sister- Allah Ki Aman Ho veEr.

Mom-Jeetay Raho Beta.

B.V- Ae Kera Time Ay jAn Da?
Teray kam E Nai Mukday... =P ;->