A sardar prays daily for 2 hours,

A sardar prays daily for 2 hours,


A sardar prays daily for 2 hours,
“Hey vaheguru meri lottery lagady.”

After 11 years VaheGuru angrily appeared
& said,”Khoti de putar 1 vari ticket te le ley”
  

May, 26 2010     169 chars (2 sms)     2950 views       Funny

more Funny SMS Messages



"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
wife:Suniye zara aap kitchen se garam masala le kar aaien
Husband:magar yahan to nahi ha
Wife:mujha pata tha apko nahin mila ge is liya main pehle ley aai thi


If Time Doesn''t Wait For You,

Don''t Worry !









































Just Remove The Damn Battery

From The Clock And Enjoy Life .


"Intiqam Ka Behtreen
Tariqa Ye Hai k
Dushman Ko Dost Bana
Kr Dhoka Do ..."






Janab Asif Ali Zardari ;)


Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->
Lux
Sunsilk
Tulsi''
Bioaamla
Dalda
Mobillink
National food
Habib
Candyland
Walls
Ahmad fabric
Aur
Sultan banaspati
ki jaanibse aap ko

Durr Fittay Moou
Door Se Dekha To Baarish Gir Rahi Thi


Wah .. Wah.... Wah



Door Se Dekha To Baarish Gir Rahi Thi

Wah


Paas Gaya To Bheeg Gaya!
Mein teri aankh se o jhal ho jaonga,

Dur bohat fizaon mein kho jaonga,

Meri yadon se lipat kar roye ga tu buhat,

Jab mein tujh se udhar lekar farar ho jaonga.->
Dil Cheer k B Dekho Ge To Dard Dhoond Na Pao GA





DOST





Q K



.



.



.



Dard Mere Dil Mai Nahi

"Sar" Mai Hy

(,")>/)( <"\_ UuFF penadol hai tmhary pas...
We Have Been Listening :

"Practice Males Perfect ... "

But

Also That Too :

"Nobody is Perfect ... "






So














"What Is The Point Of Practicing ..." ;->
Pyaare Dost Film MaiN kam akru Gaye??

RLL sirf itna hai k 1 larki apko 1 ghar main lay jai gi

or apko goli mar de gi.

Film ka nam hai " KuTAY KI MAUT "
Malik: Ye Tm Ne Golden Balon Wali Larki Ko Kahan Se Bithaya?

Drive: Sir Ap Gussa Mt Hon Mai Abi Batata Hun

Malik: Koi Zaroorat Nhi Tm Bs Mera Taaruf Krwa Do