A sardar prays daily for 2 hours,

A sardar prays daily for 2 hours,


A sardar prays daily for 2 hours,
“Hey vaheguru meri lottery lagady.”

After 11 years VaheGuru angrily appeared
& said,”Khoti de putar 1 vari ticket te le ley”
  

May, 26 2010     169 chars (2 sms)     2939 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Free ho?
?
?
?
?
?
ha tum sai hi kaha hai
Free ho?
?
?
?
?
?
?
Main ny pocha hai Free ho?
?
?
?
?
?
?
?
Yar tumhe sunai nhi dyta kb sai poch rehi hun free ho kya?
?
?
?
?
?
Bhar mai jao na bataooo
:)''
Luv will fly if held too lightly.Love will die if held too tightly.How should I hold u.How do I know if I''m still keeping you or I''m letting go...
Urgent msg to all..

if anyone want to donate their eyes..

plz contact.


Umpire Steve Buckner “He want to continue tour to Australia“

“Netra daan maha daan“
Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar- Pyar

Dekha ?



Kitna
''PYAR''-Bhra
Msg Bheja AapKo!

Kisi 0r Ne Kabi Beja Kya
mera naam bol kar soya karo,
apney aaamal tol kar soya karo,


aur pard jaye gha machchar kabhi na kabhi,
issi aas par apna moonh khol kar soya karo
Shaadi k pehle: Darling!!
tum nahi to mai nahi... tum nahi to kuchh nahi.

Shaadi k baad: mai nahi to tum nahi... tum nahi to sab kuchh hai!


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
''Mehsoos Ho Rahi Hai Fiza Mein

Tamatar aur Andon Ki Khushboo faraz,

Lgta Hai Mery watan Ki

Cricket Team Wapis Aney Wali Hai...''
aLaMa iQbAL AuR BiJli WaLo mAi Ek ChEeZ Hi SaMe Hai !
.
.
wO kiYa hAi?
.
.
sOcHo
oR SoChO
.
.
NaHi PaTa !
.
DoNo LoGoN Ko JaGaNe mAi LAgE rEhTe HaiN

If Gal Vomits, Her Parents Asks-Kon Tha Wo

Kamina?

If Boy Vomits-Kamine,

Kahan Pikar Aya He?

MORAL:No Mattr Who Vomits,

Boys R Alwys Kamina
Woh chumle ek baar to aati nahi neend
unki awaz sunte sunte hi raat jaati hai beet.
isiliye kehati hoon yaaro
ye risk na uthao
morten JALAO MACHCHHAR BHAGAO !!! :)
**2007**
''LIGHT!
Roz 2 ghantay k liye "JAYE" gi!
**2008** "
LIGHT!
Roz 2 ghantay k liye "AYE" gi!
*FARAQ TO PARA HAI*
Har Qadam Khush-hali ki taraf
Geo Musharaf...!