A sardar prays daily for 2 hours,

A sardar prays daily for 2 hours,


A sardar prays daily for 2 hours,
“Hey vaheguru meri lottery lagady.”

After 11 years VaheGuru angrily appeared
& said,”Khoti de putar 1 vari ticket te le ley”
  

May, 26 2010     169 chars (2 sms)     2958 views       Funny

more Funny SMS Messages

Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA
Teacher : Mein chahti hun ki tum jeewan me teji se aage badho..
Raaste ki rukavaton ko kuchal do...

Student : Toh saaf kahiye na ki aap humein blue line bus ka driver banana
chahti ho..


Sardar ko truck ne takkar mar di

Dost: Yar jo hona tha hogaya
per tu itna dara huwa Q hai?

Sardar: Yar kion k us truck k pichay likha tha
“Phir Milenge”
A brAnd nEw lOve stOry
STARRING

George w bUsh..!

Condeliza Rize..

Tony Blair..

Pamela Anderson..



SPECIAL GUEST APPEARANCE-----

BilL Clinton..



AND INTRODUCING VILLAIN----

Bin Laden..



MUSIC BY----

Gen.Parvez Reshamiya



ITEM NUMBER BY----

Monica Levinsky





KABHI AL-KHAEDA NA KEHNA-(a bomb that broke all relations!)



CASSETTES ND CD''S ONLY ON "AL-jazeera"

FEATURING ALL NEW HITS LIKE--

''Lets go blasting tonight..!
A Small Advice.
































Dont Press The Mobile Like This.
It Wil Damage Ur Keypad!
"Kash Hum AaPKA mOBILE
Number Hote"


"Har Waqt Aapko Yad To
hOTE"


"Bhale Aap Humain Badal
Datay Par"


"Humse Bicharnay Ki
Khabr To Sabko Detay.;->


How Altaf hUssain''s Political Can Be Destroyed?
?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?
Don''t pIck uP The Phone.
DOOR JAON MEIN RAAT KO JAB

MAA BAAP SOTE NAHI

TO BACHA KEHTA HAI


SO JAO WARNA

EK AUR BACHA HO JAIGA
The Mark Of A
True M.B.A Is That


.


.


.


.


He Is Often Wrong

But

Seldom In Doubt ... ;->
''Molvi taqreer krty howy

Ap men jo LONDEBAZ OR RANIBAZ hy wo alag alag hojayen

ek admi kabhi wahn bethta to kabhi wahn molve gusy sy bola tu kia hy?

Wo bolo men chutu hon kahan bethon?

Molvi yahan aao mery sath betho...
patni maike ja kar pati ko roz phon q karti hai.
.
.
.
.
.
.
taki pati ko yad rahe ki musibat abhi tali nahi hai
''A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}