A sardar prays daily for 2 hours,

A sardar prays daily for 2 hours,


A sardar prays daily for 2 hours,
“Hey vaheguru meri lottery lagady.”

After 11 years VaheGuru angrily appeared
& said,”Khoti de putar 1 vari ticket te le ley”
  

May, 26 2010     169 chars (2 sms)     2937 views       Funny

more Funny SMS Messages

SEX!!!
























Now that i have caught your attention,
I Just Want To Teel U That
Dont drink and Drive, you might Spill it ... ;->
''Aaj aasmaan mein taare aise chamak rahe hain
Aaj aasmaan mein taare aise chamak rahe hain
Bilkul jaise kal chamak rahe the...(wah wah)''
''Raton ko uth kar,
Khayalon se ho kar,
Yadon me kho kar,

Tumhe kya khabar hy,
Me apne KHUDA se kya mangta hon,

Viraano me ja kar
Daman phe''la kar
Anson baha kar

Tumhe kya khabar hy.
Me apne KHUDA se kya mangta hon,

Tum to kaho ge,
SANAM mangta hon,
JANAM mangta hon,

tum to kaho ge,
Kisi DIL RUBA ki,

Kisi DIL NASHIN
ki wafa manga hon,

Ye B ghlt hy
Wo B ghlt hy

Me apne KHUDA se Sirf
"LIgHT" ane ki Dua mangta hon.;-)''
// Height Of
Job Frustration //




A Toothbrush Telling
That,
It Has Got The Worst
Job In The world
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In Front Of Toilet
Paper... ;->
Time Pass Karna Hy ? ? ?



Khamoshi Se Kitchen Main Jao



Cabnit Main Se OIL Nikalo




Kamre Me Ja K KAPRE Utaaro



Phir












Purane KAPRE Badal Ker Kitchen Main Ja
PAKOREY Banao . . . ;->
kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!
Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->
A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
''Aaj deedar,

kal yaar,

parson pyaar,

phir iqraar,

aur phir intezaar,

phir takraar,

phir daraar,

saari mehnat bekaar,

aur aakhir mein

Ek aur devdas at beer bar!''
* some text missing *
.
.
.


.

.


.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.


.



.

.
* full text missing * =P ;->

Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->