hy baad e marg bhi

hy baad e marg bhi
hay baad-e-marg bhi yaaro wohi tafreeq ka aalam...

na qabrein aik jaisi hain,na katbay aik jaisay hain...!
  

Apr, 30 2010     110 chars (1 sms)     3371 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages

Yun he ranjishoun main guzar gayi
kabhi wo khafa kabhi main khafa,
usi mor k har mor pe,
kabhi wo ruka
kabhi mai ruka
wohi raastay,wohi ham safar,
na use khabar na mujhe pata
apni apni anaa mai gum
kabhi wo khuda
kabhi main khuda.......!!!
What begins with T, ends with T, and has T in it?
.
.
.
.
Teapot!
I?M Sending This Bouquet Of Love
To Say That I Love You So Much
I Hope I Say It Often Enough
I Want You To Know It?S True,
On This Special Occasion
I Want To Remind You
That You Are My Everything
And
My Love Is True,Happy Anniversary Lover!
tujh ko kis phool ki nishani don"faraz"

tu juda aisy mosam main howa jub darkhton k hath khali thy.
Being a great father is like shaving.

No matter how good you shaved today,

you have to do it again tomorrow.
newspaper mein istihar aya "hmare pass aisi product hy, jisko pehn kr aap puri dunia ko dekh skte hain, mgr apko koi nai dekh skta rs.10,000+free home delivry 1 larki na istihar parhte hi 10,000 bheje kuch dino baad tcs 1 packet le h aya larki ne jaldi sa khola to andr se 1 "burqa" nikla wo b topi wala
I was scared to touch you,

First time i touched you,

I was scared to kiss you,

First time i kiss you,

I was scared to love you,

But now that i love you,

I am scared to lose you!
Mujhe ap se ye umeed nahi thi. Ap ne
ye kehte waqt kuch tu s0cha h0ta akhir ap ko hoa kiya tha,
ap k zehan me yeh baat ayi kaise thi. Had h0ti hai,
ap ko zar0rat hi kya thi k ap mere bare may l0g0n k0 ye bata0 k


"I am the m0st cute & charming pers0n
0n earth"
Nazar lug jaati hai mujhey!...
Most interesting lines on T shirt of a girl,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Exuse me!
My face is above..... =P ;->
All my love for you FREE!
wishing
u
a
very
happy
ANNIVERSARY…
I Wish U De Best Anniversary A Man Could Wish His Wife.

My Love Throughout The Years We"Ve Had Our Ups& Downs But We Stood By Each Other No Matter What Happened We Maintained This Love So On Our Anniversary Of 2years I Just Wanna Say This "Thank U

&I"Ll Alwayz Love You For What You"Ve Done For Me

"U Were & Still R My Light And Shine In My World Ngi

"Asixenga Ngawe Zulu For I"M Proud Of You Love Keep It Up).

Remember This When Things Get Rough And Tough"

I Love You"
I LOVE U Are Words Just Three,
Which Mean So Much On Our ANNIVERSARY.
So This Is What I Want To Say,
Live In My Heart N There 4 Ever Stay!