Question: Why did 18 Sardars

Question: Why did 18 Sardars


Question: Why did 18 Sardars
go to a movie?

Answer: Because below 18
was not allowed.
  

May, 26 2010     96 chars (1 sms)     3305 views       Funny

more Funny SMS Messages



1 Nursery CLASS Ka Bacha Bola

Mam Main Aap Ko Kaisa Lagta Hun?

Mam- SO SWEET

BACHA Apni Side Ke Larke Se Bola-Dekha
Maine Kaha Tha Na
Line Marti Hai..
Thora garam thanda ziyada pia karo,

SMS zara naya kia karo

Ager samajh na aye to hum se puch liya karo

Hum SMS k KING hy

Hum se Roz New SMS liya karo =P ;->
FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195
Baharo phool barsao mera "DOST"aya hai.
Hoto pe muskan, gali me mehak laya hai.
Barso tak thi jise pani se "ELERGY" vo aaj "LUX" se nahaya hai.

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
New Pakistan team for worldcup 2011
Coach: Wasim chakram

Team:

Bekar younus

Rashid takleef

Shahid afriki

Inzimam full duck

Shoaib kambakhter

Umer bull

Kamran khatmal

Kana Naveedul Hasan

Mehman butt



Extras:

Baitsman

Baiman farhat

Danish maleria.
Zor se chali hawa.. urr gaya pappu..

wah wah!

zor se chali hawa urr gaya pappu..

phir?

phir kya?

Ruk gai hawa.. gir gaya pappu.. :P
Common sense :D
There was this guy who told his woman that he loved her so much that he would go through hell for her.

They got married and now he is going through hell.
Pathan Saw A Very High Mobile Tower
&
Red Light Glowing On The Top , Seeing This
He Said : We Are Developing So Fast
We Have Trafic Signals For Aeroplanes In The Air Also ;->
jis shAkh pe charAy thay GHALIB Aam churaNe.

Wo shakh Be WafA hogaye.


Aisay giray zameen ki Agosh main,


Taang jisAm se juda Ho gaye




......ali..........
Ak pathan Techer class ma prha rha tha to ak bachey ki jaheb ma NASWAAR nazer agye Teacher ne gussey se Kha Yeh kya h Bachey na kha yeh naswaar h ma abo k lye lee kar jaa rha to daer hu gye to ma ne kha school Agyo
Techer ne kya kuch nye huta
PAA SAWEE TAH MAAZA AWEE
Chlo khair h ma b daal leeta hu
''Boy:
Aj kaisa Feel kar rahi ho?
Girl:
Kal rat to hadd he ho gaye, Uff 2 ghantay! meri to jaan he nikal gaye
Saaray kapray geelay ho gae
Pehlay to aik ghanta kartay thay
Magar kal to pooray 2 ghantay tak saans he nahi aaye
1 Ghanta bhe buhat tha
.
.
.
.
.
ye 2 Ghantay ki Load Shedding to jaan he nikal leti hai''