Question: Why did 18 Sardars

Question: Why did 18 Sardars


Question: Why did 18 Sardars
go to a movie?

Answer: Because below 18
was not allowed.
  

May, 26 2010     96 chars (1 sms)     3294 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Couple Before Marriage
"MAD" For Each Other ....





Affter Marriage
"MADE" For Each Other





And





A Few Years Latter
Dear Shameless customer!!!

V r withdrawing ur sms facility.

Records show that u have no out going sms since many months.

To retain service plz msg at 03343004071
O Frnd Jee
Tussi Mittha Aam Ho
Coca Cola Da Jaam Ho
Sir Dard Ka Baam Ho
Sara Kuch Theek Hy
Bas SMS Nahi Kerde
Ba Es Waste Badnaam Ho. . . ;->
Log kehty hn,

pyar itna b mat kro
k
girl frnd sar p sawar Ho Jaye,

hum kehty hn k pyar itna karo
k
girlfrnd ki friend b tumhary sath faraar hony ko tyar HoJaye


Tring Tring Tring.

Sardar: Hello kon bol raha hai?
Other side: Ji, main bol raha hon.
Sardar: oye ye to kamal ho gia,
idhar se bhi main hi bol raha hon.
Quaid-E-Azam Ko Ulta Kareinge To Kya Hoga....?



Socho Yaar....











Simple Yaar
Unki Topi Gir Jaygi;-)
Ek Khubsurat Larki
Bank gai Aur
Bank Manager Se Pucha:
"Me Joint-Account Kholna
Chahti Hon..."

Manager: "Ye Tou Achi Baat
Hy, Aap Kis K Sath
Joint-Account Kholna
Chahti Hyn ...? "

Larki: "Mujhe Ziada
Nakhry Dikhany Ki
Aadat Nhi

Bas





Jis K Paas Bank Balance
Ziaa Ho, Us K Saath Khol
Loongi ..." ;->
Girl:Me tumse shadi nahi ker sakti
isliye ye lo apne love letters
or mere mujhe wapis karo!
Boy bari c basket samne rakhte howay,
Is me se jo jo tumharay hain nikal lo!
# Pathan: Larki Phansani Aati Hai?
Sardar: Nahi
Pahtan: Bara Aasan Hai, Ek Kaghaz Lo, Uspe Love Letter Likho,
Us Ka Jahaz Banao, Class Main Urra Do.

Teacher Puche To Larki Ka Naam Laga Dena.
Phans Gai Larki.:-P
Are you know jAn|x?

Today is world women''s day . Kaash aap women hote men aapko happy women world day kehta. :-D.
LIFE IS 5 STAR . . .

KIND STAR IS
MOTHER,ACTION STAR IS FATHER,ULTEMATE STAR IS
TEACHER,TOP STAR ISLOVER&THE SUPER STAR IS
FRIEND LIKE "hAmY" ;->
Munna Bhai: Circuit Ye BoyFrnd - GirlFrnd Kia Hota Hai . . . ? ? ?

Circuit: Kuch Nahi Bhai Bas Larka - Larki Hote Hyn
Jis Main Ek Muskurati Hai
Aur
Ek Khracha Krta Rhta Hai Bus . . . ;->