Nurse : Mubarak

Nurse : Mubarak
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
  

May, 25 2010     188 chars (2 sms)     3060 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pandit nay ap k
Mobile ki kundli
Dekh kar btaya
hay.

K ap k Mobile par
Kanjusi ki aatma
Mandla rahi hay.


Foran10$M$ Ki
Balli de do
Ta k"SHANTI
ho jaye.
Kash koi "exam result" ka insurance kara deta
to har exam sa pehle premium bharwa deta.
Pass hota to thik
warna insurance claim karwa leta
Khamosh Palko''n Se Jb Aansu Bikhr Jate Hyn

Aap Kya Jano Aap Ktne Yaad Aate Hyn

Abhi Bhi Usi Mor Pe Kharey Hyn

Jahan Aap Ne Kaha Tehro

Hum Samosey Le Kr Aate Hyn .. ;->

Friends ''''Ballons'''' Ki Trha Hote Hyn
Ek Baar Haath Se Choot Jaye''n
Tou Wapis Nahi Aate
Is Liye Main Sochta Hoon
K






''''Tumhari Hawa Nikal Ker
Apne Paas Hii Rakh Loon'''' ;->


Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->
What''s The Best Way To Get FAT ????
.
,
.
,
,
,
,
,
,
Go To Butcher Shop ... ;->
2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)
Ameer ki biwi or ghareeb ki biwi mai kia farq hota hai?


Ameer ki biwi apne husband se: Mjhe nai pata mjhe shopping pe le k jayn,muje nai pta mjhe beauty parlour le k jayn,
aj dinner 5 star hotel me karenge



Ghareeb ki biwi apne husbnd se: muje nai pta meri behan k 4 bache hain mery sirf 2 q hain.? ;->
Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY
Dere''s only 1 prfect CHILD in d world & evry MOTHER has it
Dere''s only 1 prfect WIFE & every NEIGBOR has it
&
Dere''s only 1 Prfect GIRLFRND , Ur BEST FRND has it ;->


Ek Dost ne doosrey se pocha: Batao Nakam Mohabbat ka Anjam kiya hota hy.???

Doosrey dost ne kaha

Larka Maamu ban jata hy

Or
Larki Phuppho..,