Nurse : Mubarak

Nurse : Mubarak
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
  

May, 25 2010     188 chars (2 sms)     3055 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher : " Can anybody give an example of COINCIDENCE?"
One Student : "Sir, my Mother and Father got married on the same day and at the same time."
I know U R So-So-So -B-U-S-Y
But...Take... 3 Seconds to think of me
1... ...
2... ...
3..................

So Sweet. now continue ur work..
To Live a Life....
V Need
Brains, Reflexes, Luck, Iq, Lnowledge
Expressions, Perceptions,
&
Mental Qualification....



Hats off to U, For Managing Without
them..!!!! ;->

To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->
Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..
Question:
Suna he k:
Qurbani K janwar Ko chand-raat me Chhuriyan nazar ati hein
agar ye such hy


to
larkiyon ko mehndi ki raat ko kia nazar ata hoga?
Reply me


Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun
''Dill torne walon ko saza Q nhe milti
Hr ksiko pyar krne ki dua Q nhe milti
Log kehte hain ishq to ek bimari hai

To phr MEDICAL STORE pr iski Dawa Q nhe milti.?''
Are u free now Whn u get time call me.I need 2talk 2u abt somethng personal?








Arabian sea is for sale...Shall we both buy it?:-)
''Aslam ek raat macher dani say bahir so raha tha. Maa nay poocha k Aslam beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko bewakoof bana raha hoon. Woh samjein gay k mein macher dani k ander hoon, hahaha....''
Ek Sahab Tez Chaltay Ja Rahay Thay,

Ek Larki Ko DeKh Kr Ruk Gaye Or Bolay

"Mainay Apko Pehlay Kahin Dekha Hai"

Girl Answer:Yes! I''m Nurse In Mental Hospital;-)
Dr: Yeh Urine Sample Nahi, Apple Juice Hai

Khan''s Wife: Ek Phone Ker Loon?

Dr: Y?

Wife: Khan Shab Ko Batana Hai K

Urine Bottle Un K Tiffin Me Chali Gae Hai!