Nurse : Mubarak

Nurse : Mubarak
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
  

May, 25 2010     188 chars (2 sms)     3070 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agar Kabhi Pant Phat Jae To Kya Awaz Aati Hai?




Chhirrr
No!



Charrr...
No




Chirrzzz...
Nahi Bhai


Logo Ki Awaz Aati Hai,

"Shame Shame...;-))
Ek Pathan Ne Kisi Ko Phone Kia.. Wahan Se Jawab Aaya.. "The Number U''ve Dialed Is not Responding At The Moment"
Pathan Bola: Koi Baat Nahi Baaji, Usko Bolna Hum Baad Main Phon Kare Ga.... ;->
Most romentic shyari of the year Arz kiya hai..

Paani k bina tu Poty dho nahi sakti...

mere siva tu kisi aur ki ho nahi sakti... ;->
Woh maza na BAADSHAHI main hai,
Na Taj main hai,
Na woh Maza puri Dunya k Raj mai hai,
Na woh maza kisi Khazanay main hai,


Jo maza Naak se chohay nikal k Gol Ghumanay main hai.
In World 6 Things r GOD Gifted.

Mother''s Love

Father''s Advice

Brother''s care

Sister''s Fight

Baby''s Smile

&

&

oye

" APNI YAARI YAAR "


Ek Darya k Kinare 2 Sardar Chamach Se Darya Mein Daahi Dal Rahay Thay

Pathan Ne Dekha Tou Poocha: Ye Kya Kr Rahay Ho ?
Sardar: Hum Lassi Bana Rahay Hyn

PaThan: Ha Ha Ha...
O Pagal Ka Bacha, Log Isi Liye Tum Par Lateefay Banaty Hyn..

Itna Lassi Tumhara Baap Piye Ga.? ;->
Which is the only woman to have crossed the seven seas on foot!!!


Socho, socho!!!



Divya Bharti!

Saath samundar paar main tere peeche peeche aa gayi!
''Ham janday pay they sair ko
kinare kinare naher ko
kutta piya nigahon men
suta piya tha rah men
ham ne gul khila diya
kuttay ko jaga dia
kuttay ne dandi wad li
pinni ki pinni kad li
itne men ham paj paray
cyckle de wich waj paray
kutta magron ley gia
cyckle wala pichay pe gia..''
Khush Khabri...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











.
.
.

.

.

Sharam ani chahey
Pakistan me rehte ho or Khush khabri ki Umeed rakhe hoye ho
kamal hai yar ;->
Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
AaJ kaL
kI LarkIya
Buhat RoTi HaIn
d0stO...!!!











KyUn Ke. . .


































MaIn UnHaIn
LiFt hI
NahI KaRaTa... =P ;->
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->