Aj tum DILL mangu dain gay

Aj tum DILL mangu dain gay
Aj tum DILL mangu dain gay DHARKAN mangu de daingay JIGAR mangu dain gay JAAN tak mangu de saqte hain kiyo k in charo filmo ki CDS ghar par pari hain!
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3232 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek khusra elecation mein vote mangatay huay

Mein yakeen dilata hun ager hum kamyab huey

to jab b kisi k ghar kaka paida hoga

Goverment muft nachay ge
God has Four gifts for u:

A Key for every Problem,

a Light for every Shadow,

a Plan for every Tomorrow

& a Joy for every Sorrow.

Enjoy GOD''s gift.
''This dog, is dog, a dog, good dog, way dog, to dog, keep dog, an dog, idiot dog, busy dog, for dog, 20 dog, seconds dog! ... Now read without the word dog.''


NAME:
Basheeran Maasi

PASSI0N:
Jhaaro Pocha

SPECIALIST:
Gattar or Pipe line kholna

Date of Birth:
16/03/75

WEIGHT:164 Kgs
HEIGHT:3''5"

COLOR:Dark Chocolate blck

BIRTH PLACE:
BhAiNs C0L0ny

DREAM:
ShAdi kArooNgi to Sirf sMs phArnE wALE sE... =P

Oy huy..
MuskurAhAt tu dEkho MErE dosT keE... ;->
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
If A Gorilla Catches U,
What Will U Do?

?



?





I Know U Both Will Start Playing...

Its Natural When Close Friends Meet!!
Rail ke dabbey mein ye qissaa huaa
ek bachchaa zor se rone lagaa

maa ne samajhaane kii koshish kii bahot
us ko bahalaane kii koshish kii bahot

thak ke aaKhir loriiyaan gaane lagii
bijaliyaan kaano par barasaane lagii

das minute tak loriiyaan jab vo gaa chukii
til-milaa kar bol uthaa ek aadmii..

"Behanjii, itnaa karam ab kiijiiye
loriyan bend kiijiiye or is bachche ko rone diijiiye!"
Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha
Only One Man

In A Thousand Is

A Leader Of Men ...

And

The Other 999

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Follow Woman ...
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge

1 admi ki shadi hui, us ne dost se mashwra lya k wo kese apni bv ka dil jeet skta hy

Frnd: Us k pas cigerate lga kr jana or us ka dhunwa us k mu pe mar k kehna
Janu agr tm kaho to ye adat b chor skta hun.

Us ne ja kr esa hi kia....!

Bv ne sun kr jwab dia


"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P