Aj tum DILL mangu dain gay

Aj tum DILL mangu dain gay
Aj tum DILL mangu dain gay DHARKAN mangu de daingay JIGAR mangu dain gay JAAN tak mangu de saqte hain kiyo k in charo filmo ki CDS ghar par pari hain!
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3230 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kabhi dost kahte the,
jaan bhi mango to hazir hai,
aaj wo apni girlfriend ko
jaan kahte hai
?
?
?
?
?
Salo ab hazir karo apni jaan.
Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye
The Poor Wish To Be
Rich ...

The Rich Wish To Be
Happy ...

The Single Wish Ti
Be Married ...

And

The Married Wish To
Be Dead ... ;->
Agr Aapme Or Gadhe Me English Speaking Ka Muqabla Ho Jaye To Kon Jitega?






Jeete Jo Marzi Par Ab Ye Baat To Tay Hai K Muqabla Mumkin Ha
Ek admi rozay nhi rakhta tha.
Us k peer ne kaha tum roza rakho main wada kerta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.
Us ne roza rakha. Sara din bari mushkil se guzara.
Sham ko roza khol ke peer ke pas chala gaya.
Peer ne kaha mango kya mangte ho?
Woh bola peer sab subah EID kerwa do... =P ;->

Es sms ko itna fwd karo k.


Mere dost Farooq tak puhanch jaye

.

Yar Farooq wo jo 100 rup leye thay ab wapis kar do...please...=P;->


Bus Ko Joota Mara 2
Baar

Par Us K Face Pe Laga
Kyun Nahi ... ??































Aakhir Jootey Ki Bhi Koi
Respect Hy Yaar ... ;->
Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire? "
Millionaire: "I owe everything to my wife."
Interviewer: "Wow, she must be some woman.
Interviewer: "What were you before you married her?"
Millionaire: "A Billionaire"


Kion har bar mosam ki tarah badal jate ho,
Har bar hamara dil dukhatay ho,

Yeh bat sun ker hamari roh tak kanp gaye,
Ae dost tum masjidon se chapal or lote churate ho
Agr Koi Tmhare Pas Aye Or Kahy
"Tm Bewaqof Ho"
To Koi Lmha Zaya Mat Krna,
UsKo Grdan Se Pakrna Or Kehna
.
.
Kisey Hor Nu Na Dassin. Teri mharbani.
A world-wide UN survey was conducted.
The question was:Wud u plz give ur honest
opinion about d shortage of food in the rest of the world?
The survey was a failure coz in Africa people did not
know what "food" was,in China they did not know what
"opinion" was,in Europe they did not know what "shortage"
was,Pakis did''nt know what "honest" meant,
Saudis did''nt know what "please" was & in America
they did''nt know what the rest of the world was....??? ;->

Ab terey sath "Gold Leave" kon piyega "ZARDARI"

Sheerey Smoker AUnti ki to Chohti hogayeee..