Aj tum DILL mangu dain gay

Aj tum DILL mangu dain gay
Aj tum DILL mangu dain gay DHARKAN mangu de daingay JIGAR mangu dain gay JAAN tak mangu de saqte hain kiyo k in charo filmo ki CDS ghar par pari hain!
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3233 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hamse SMS ka panga acha nahi





Dost









Choti si Memory wala tera mobile hai
Kuch to Khayal kar.
Wife 2 Husband: Tumhen Pyar Karna Nahi Aata.


Husband: To Kya Ye 5 Bache Gamley se Nikle hain? :-p

Bata Has Announced
Production Of Its Latest
Model Of Shoes.

It Is Heavier Than Normal
And Of Aero-Dynamic Design,
Especially Suitable 4
Throwing At Presidents
Ek Khubsurat Larki
Bank gai Aur
Bank Manager Se Pucha:
"Me Joint-Account Kholna
Chahti Hon..."

Manager: "Ye Tou Achi Baat
Hy, Aap Kis K Sath
Joint-Account Kholna
Chahti Hyn ...? "

Larki: "Mujhe Ziada
Nakhry Dikhany Ki
Aadat Nhi

Bas





Jis K Paas Bank Balance
Ziaa Ho, Us K Saath Khol
Loongi ..." ;->
Raat bhar sisakty rehna bs ek shakhs ki khaatir,

Isy agar ishq kehty hain to wAllah meri Toba ... !!
Dosto Me Ap Ko Ek Zarori Bat Btana Chahta Ho.
Takey Pchlay Saal Ki Tara
Apko Afsoos Na Ho
Ramzan Aa Chuka He
Jis Ne B Meri Aftari Krni He
Mjhy Abi Bata De!
Pathan Proposed girl wid a romentic poetry,
Kutta mar gaya razai main,
Main Paagal hun teri judai main.
Gobar pe machar baith nahi sakta,
Pathaan tere bin reh nahi sakta.
When swinning is good for the development of our arms & legs. . .





Than






Why dont fishes have arms & legs . . . ? ;->
" Pakistani Di Mushkil

Ghar Wich Punjabi Bolo

School Wich Urdu Bolo

Paper English Wich Karu

Tay

Maran To Baad Hisab Arbi Wich

Ufff !!

Hon Tusi Daso K Banda Kray Te Ki Kray. "
Girls Psychology!!!!

Fraud with Innocent Boys,

Fun with Handsome Boys,

Friendship With Charming Boys,

Contact With Intelligent Boys,

Flirt with freaky Boys,

Love with faithful Boys,

and In the end marriage with Rich boy

Moral: Chandarmukhi ho aya paaro , Sab ek jaisi hain Yaaro
To live a life, one needs brains, reflex, perception, looks, IQ,
knowledge, way of ______expression & many more mental qualities. Hats
off 2 u coz u manage 2 live without them.
Teachr Ne SHRAB Ka Nuqsan Btany K Liye

1KEERA SHRAB Me Dala To Wo Mr Gia.

Teachr:"Ap Ne Kia Seeka?

Studnts:"SHRAB Peenay Se

PAIT K KEERAY Mar Jatay He"