Aj tum DILL mangu dain gay

Aj tum DILL mangu dain gay
Aj tum DILL mangu dain gay DHARKAN mangu de daingay JIGAR mangu dain gay JAAN tak mangu de saqte hain kiyo k in charo filmo ki CDS ghar par pari hain!
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3229 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Larki Apni Friend K Ghar Jane Lagi To Maa Ne Kaha K Jab

Tak Sarak Se Gari Na Guzre To Sarak Par Mat Karna.Wo Apni Friend K

Ghar Jane Lagi To 30 Minuts Bad Wapis A Gayi.Maa Ne Kaha K

Itni Jaldi Kyun Aa Gayi He.Usne Kaha K Maa Sarak Se Koi Gari

Hi Nhi Guzri Is Liye Me Wapis Aa Gayi.

"HALKI SARDI ka
Zamana hai"

"Musam bhi Suhana hai"

Kuch new sms to karo "JANI"

Kiya balance ko 2009 tak
Chalana hai.
Aye khuda aaj barsaat ho jaaye
kam se kam 1 katori paani bhar jaaye....

jo mujhe sms nahi karte ho
unka fon us me doob jaaye
na rahega fon na bajegi ringtone. . .;)
Filmi life or Asli life me kya cheez common hai?
Boy: Film me bahut mushkilo k baad shaadi hoti hai;

ASLI LIFE me shadi k baad bahut mushkiley shuru hoti hai
BALOCHI KI NIYAT!!

Main Niyat karta hoon 2 punjabi marane ki ,

6 rocket fire farz ,

wasatay Bugti Uncle ke ,

Muu mera kohloo sharif ki taraf
I like 3 things...

Pizza...

Pepsi...

& you...



Pizza to eat...


Pepsi to drink...



& you to clean the table.Hahaha.

Real Story

At A Privat Party Meera Was Invited!
Suddenly Meera said Sumthing Dat There Was Pin Drop Silence!

Meera: Waiter Meri Coke Mei SNOW Daal Dien Plz.
''1 Pathan apna rishta dekhnay gaya
ghr walo ne kaha dono ko akela chor do
Pathan girl se: Baji ap log kitnay bahan bhai hen
Larki gusy se pahly 5 thy ab 6 hein.''
Tickt chkr; "bachy ka tckt half nai pora hoga,
iske umer 12 se zeada hai"

fadr angrly; "iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal tou mere shadi ko hue hain"

t.C; "me yahan ticket chk krne aya hun,
gunahon ka aeteraf sunne nai..." =P ;->
1 Aurat Aadhi Raat Ko Qabar Pr Baithi Thi

Musafir Ne Pocha: Darr Nhi Lgta?

Aurat: Lo Is Me Da
e Ki Kya Baat Hy

Andar Garmi Thi Is Liye Bahir Bethi Hon =P =D
Boy 2 Girl: Suit bohat acha pehna hai
.
Girl: Thanks
.
.
Boy: Lipstick b achi hai
.
Girl: Thanks
.
.
Boy: Makeup b bohat acha hai
.
Girl: Thnx "BHAI JAN"
.
.
Boy: Phir b buri lag rahi ho :-P
The great question... which I have not been able to
answer... is, "What does a woman want?