Aj tum DILL mangu dain gay

Aj tum DILL mangu dain gay
Aj tum DILL mangu dain gay DHARKAN mangu de daingay JIGAR mangu dain gay JAAN tak mangu de saqte hain kiyo k in charo filmo ki CDS ghar par pari hain!
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3224 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(
Aaj
Wo
AZEEM
Din
Ha
Jab
Aaj
Se
50
Karor
Saal
Pehlay
Aik
Aisi
Medicine
Eejad
Hui
Thi
Jis
Ki
Waja
Se
Aaj
Puri
Dunya
K
Pathan
Zinda
Hein

HAPPY
"NASWAR"
DAY....
Kisi ko Chahny ki 8 Nishaniyan
.
1.Ap us k Sms baar baar parhty hen
.
2.Ap us k saamny jaty huay Hich-Kichaty hen
.
3Jub ap us k bary me sochty hen to ap ka DIL taiz dharakta hy
.
4.Ap jub ys ki awaz sunty hen to Muskuraty hen
.
6.Ap us k liye kch b kr skty hen
.
7.Ye sms parhty waqt ap k dimagh me bs usi ka hi khyal hy
.
8.Or ap usy sochny me itny masroof thay k ap ko pta hi nhi chala k point no.5 missing hy
.
Ye hoti hy"MUHABBAT"
Interviewer:What is your birth date?
Sardar:13th October.
Interviewer: Which year?
Sardar furiously: Stupid...Every Year !!
;-)
Tabiyat theek nahi thi,
Tantrik ko dikhlaaya,
vo bola tumper BHOOT ka saaya hai,
jaaldi se kisi GHOR PAAPI ko SMS karo bilkul thik ho jaogee.

Saachi ab SMS ke baad achaa feel hone lagaa hai.
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
A Sardar moving around in market with Parrot on his shoulder. Passerby asks,"Kidhar se laya yeh Janwar?"Parrot replies, "Punjab se laya" ;->
Punjabi tarjuma of baby baby yes mama.


Kaki kaki
Han baybay
Phak lee chenei,
Na babey
Jhoot mardi
Na babey
Lawan juti
Na babey
Khol botha
Ha ha ha...
JISKA EK BI DOST NA HO USKO KYA BOLTE HAIN???

..

..

..

..

..

..

..

..

"Koena Mitra" (koi-na-mitra)
Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
The Poor Wish To Be
Rich ...

The Rich Wish To Be
Happy ...

The Single Wish Ti
Be Married ...

And

The Married Wish To
Be Dead ... ;->
1 Pathan Or Sardar Ki Khub Pitai Hui.
Dono Roza Khushai Me Mufta Torte Hue
Pakre Gaye Or Us Pr Bolte Hen
.
?
.
?
.
G, Wo, Hum Larke Walo Ki Taraf Se Hy.. ;->