Aj tum DILL mangu dain gay

Aj tum DILL mangu dain gay
Aj tum DILL mangu dain gay DHARKAN mangu de daingay JIGAR mangu dain gay JAAN tak mangu de saqte hain kiyo k in charo filmo ki CDS ghar par pari hain!
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3239 views       Funny

more Funny SMS Messages

Difference Between School &
College:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
In School If You Were Late,
You Had To Sit On Back
Bench..

But In College If You Were
Late,
You Had To Sit On First
Bench.. :)
Agar Allah Hamare Awam Ko Aqal Dede To Keya Hoga..?

Qazi Husen Kele Beche Ga.

Molana F.Rahman Bas Men Conductari Kare Ga.
Ch.Brothar''s Bhenson K Bare Me Dudh Jama Kare Ge..
Zardari Amrikion Ke Kutte Nehlae Ga..
Sh Rashid Hira Mandi Men Dalali Kare Ga..
Nawaz Sharef Arbion K Ount Charrae Ga..
Musharaf..

P.C Karachi K Gate Pe Pagri Bandh K Khara Hoga Mere Or Tumhare Leye Gate Kholne..
Or Altaf Hussen Bason Mei Manjan Beche Ga.. ;->
Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->
"Jis Ka Kaam Usi Ko Saajhay"


Exapmle>


Hamesh Reshamya In
"AP Ka Surror"


Flop . . . .


Is Film Ka Naam Hona Chahiay Tha,
"AP Ka KasoOR"
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
Bhikhari: Shahb 1 rupiya dedo

Shab: Tumhain sharam nahi ati road pe khare ho k BHEEK mangte ho?

Bhikhari: Abay tere 1 rupeye k liye kya OFFICE khol Loon ??


Aao Ehad Kare''n k
3 Cheezei''n Haath Se
Kbhi Nhi Jane De''n Ge

Sharafat



Sadaqat


Aur















Un Ki Girlfriends ... ;->
''Shayar hun main aawara math samajhna,
logon ko hasaane wala hun joker math samajhna,
pati hun apni biwi ka kisi aur ka math samajhna,
agar yeh dekh kar aap hasey to mujhey shabashi de dena,
nahi hasey to ek aam shayar hun ghalib math samajh lena''

Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(
Yaar
Ye Dekh...







Kisi Ne Sara Msg Khaali Bheja Hai.
What Is D Moral Of The

Movie ''Love Story 2050'' ?































Thandi Ke Mausam Me Kabhi


"Ice Cream"


Nahi Khana Chaiye. :)
Aao!

Aaj Hm Dono Waada karen>

K

Hm Zindagi Bhar Pi¥AR Karenge>

Hm Wafa krenge>

Hm Mohabbat krenge>

Sirf Or Sirf Apne


"Ap"se... =P ;->