Yaa ALLAH ..!! Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!

Yaa ALLAH ..!! Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!
Yaa ALLAH ..!!

Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!


Iss Dafa Ramzan Mein Shetaan Ko Chor Ke
Wapda Walon Ko Band Kar Dena

AMEEN
  

May, 12 2010     140 chars (1 sms)     3431 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy:
Ye Ratein
Ye Hawaein
Ye Chandni
Ye Ghataein
Ye Nadiya
Ye Kinare

Girl Interrupts Say:
Abe Saale Pyar Kar Raha Hai Ya Nature Study..


Yaar Tum Se Ye Umeed
Nhi Thi
Tum Ne Ye Kehte Waqt
Kuch Tou Socha Hota
Aakhir Tum Ko Zarurat Hi
Kia Thi k Tum Mere
Bary Me Logo''n ko Ye
Btao k












I m So Sweet ;->
Laila Majnu ke kisse purane ho gaye,

pyar, ishq, mohabbat sirf afsaane ho gaye.

Aaj har Romeo ke paas kayi juliet hai,

Aur hAr shama ke kayi parwane ho gaye.
Tumhare Liye Main Kutoo Ki Jan lesakta hu
Gutka le sakta hu pan le sakta hun..

Kaaway pakr k de sakta hu tumhare hath main
Suraj per jasakta hun magar kya ha k rat main..

tumhare liye main so saal g sakta hun
tumhare liye main teen glass lassii k pi sakta hu..

tumhare abba agr plain dila dein to tare tor k la sakta hu
shair agr nakli ho to ankhe phor k asakta hu..

itna bhadur hu k chupke se muhabbat ka dum bharta hu
tum se milne roz aoo magr tumhare abba se darta hu..
science k teacher kehtey hein k dil aur dimagh mil kar jism ka nizam challatey hein,

Urdu k Teacher kehtey hein k dil aur dimagh mukhtalif hotey hein,dimagh kuch aur kehta hai aur dil kuch aur,

So students mein nein hal dhoond liya hai,

"Aayo apney apney dil kissi ko dey aayein phir khali dimagh k saath study karein ghey"
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...

Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
Everything is
"Pre-Written"
But, with Prayers
it can be
"Re-Written"... ;->

/GooD MorninG\

Have a Blessed Day (:->
Their is always 2 side in an argument in a married life



Her side





and




Offcourse the Right side.... ;->
Mere Ishq Ki Bowling Ne Uske
Dil Ki Wicket To Gira Di pappU Lekin,

Meri Taqdeer Ko Dekho!
Uska Baap Umpire Tha...
No ball day di... ;->

Pride, Attitude And
Confidence Are Like
Underwear, You Should
Always Have It, But
Need Not To Show It,
Unless Offcourse You
Are A "Superman" ;)