Man to barber: cut my hair short.

Man to barber: cut my hair short.
Man to barber: cut my hair short.
Barber: how short u would like to?
?
?
?
?
?
man: So short that my wife cannot pull them...
[:D]
  

May, 13 2010     139 chars (1 sms)     3374 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Pathan Cycle Sath Le Kar Bhaga
Ja Raha Tha

Raste Men Kisi Ne Kaha K
Khaan Sahib Chai To Peete Jao.

Khaan: Agr Itna Time Hota
To Cycle Pe Na Baith Jata.


Girl n Boy were siting alone in d garden..

Girl-Do something which makes my heart beat faster..

Boy-Runaway ur father is coming!!!
:-D

Taliban:Hm Buht Jald Karachi Arhe Hen

MQM: Aslaha Le Lo

Awam: Rashan Le Kar Rakh Lo

Pathan: Istaqbal Karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE.

God Created Millions Of Faces With Different Looks..

But When He Reached China, He Was Exhausted.

Then He Started

Ctrl C, Ctrl V, Ctrl C, Ctrl V


Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:)


Definition of Laziness:-

"Its a talent

of taking rest

before you get tired!!"
After finishing MBBS… Dr Munna Bhai starts his practice.He checked his FIRST patient’s eyes,
tongue & ears by TORCH & finally what did he say?
“Battery is OK”
Aik Pathan ne kisi larki se kaha k mujhe tum se kuch kehna he keh doon.
larki: bolo
Pathan: ap ke pass NASWAR hey.
Girl : Mujhe Kyu Dekh Rahe Ho
Tumhari Koi Behan Nahi He Kya

Boy : Hai Isi Liye To Dekh Raha Hu

Girl : Kyu

Boy : Meri Behan Ko BHABHI Chahiye ;->
How To Impress A Kam Wali ?
Tareqa Prhny Ke Lea Press Down Arow Key . . .






Lakh Lanat Hy Kam Wali Ko B Na Chorna Begherat
Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.
Mareez: ap ki nurse bhot ache hai... us ne hath lagaiya or mai thek ho gaiya..!!!! :)
.
.
Doctor: pata hai "THAPER" ki awaz ander tak aye the...!!! :P