Man to barber: cut my hair short.

Man to barber: cut my hair short.
Man to barber: cut my hair short.
Barber: how short u would like to?
?
?
?
?
?
man: So short that my wife cannot pull them...
[:D]
  

May, 13 2010     139 chars (1 sms)     3357 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
''Din Dhal Gaya Or Raat Agai

Wah Wah

Din Dhal gaya Or Raat Agai









Kamine Bher Ja Kar Dekh Teri Behn Ki Barat Agai.
Na hawa na saya hai,
ehsas ham hi ko aaya hai,
hamein bhi sms kr k dekh lo,



company ne ye mobail aap ki Girl friend k liye nahi banaya hay
To
The S.H.O,
Police Station.
Sir, If my friend will not sms me, kindly i request u to take action against him & encounter his useless mobile ;->
Sine me dil,
Dil me dard,
Dard me yaqin,
Yaqin me khyal,
Khayal me khwab,
Khuwab me tasvir
Tasvir me sirf ap!
Itna Darawna khuwab?
Baap re Baap
Na jane wo hum se kya chupati thi

Kuch tha us k honto pe magar sharmati thi

Jab hum ne mu khulwaya uska zabar dasti

To pata chla kmbakht naswar khati thi:-)
Dil ke operation ko BYPASS kyon kehte hain?



Kyon ki agar operation theek ho gaya toh..
PASS varna Hamesha ke liye BYE. . . ;->
Yaar aik warid kay
card ka number
send karo plz
(1000 wala)
jaldi...

main tumhain
1000 kay note
ka number
send kar
raha hoon.

DBK874326


"Every woman needs a husband
because everyday every minute.....
Something goes wrong which
she can''t blame on
God or Government." =P =D
Ciggerete Ek Lanat Hai . . .





Jo Humare Nau-Jawano Ko Tabah Ker Rahi Hai . . .




Aao Mil K Is Lanat Ka Khatima Karen . . .






1 Packet Aap Khatam Karo



1 Packet Hum Khatam Kerte Hain . . . ;->

A Black Guy Was
Given A Pair Of Wings
By God

He Asked God "Does
This Mean That I''m
Now An Angel ?"

God Laughs "No You
Silly Nigger You Are
A Bat" ;->
Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!