what is depth of frendship?

what is depth of frendship?
what is depth of frendship?
!
!
!
!
!
!
!
!
!


ITS when your best freind runs with your lover and you miss your best friend.
  

May, 20 2010     138 chars (1 sms)     3476 views       Funny

more Funny SMS Messages


Koi Insan Agr Ankhe Band Karke Muje 3 Baar Pukare
To Me Uske Samne Aa Jata Hu.
Try Karo

1

2

3

Nahi Aaya?
Are Yaar Insano Ki Baat Ki Thi.
''Punjabi version of baby baby yes mama!

Kaki kaki
Haan beybay!

Phak di cheeni
Na beybay!

Jhoot bakdi
Na beybay!

Lawan jutti
Na beybay!

Khol bootha
Ha Ha Ha!''
Height OIf Relationship ...


1 Larka Gadhe K Saamne Gir Gaya

1 Larki Ne Dekha Tou Boli :

"Apne Barey Bhai K Paaon Chuu rahe Ho"

Larka Bola :














G Bhabi ... ;->
Life Means ENJOY ,

ENJOY means Mobile ,

Mobile Means SmS,

SmS mEans ...

"salla muft da syapaa"
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.


Nargis taxi driver se: Daata darbaar chalo gay?

Driver: jee haan

Nargis: kya lo gay?

Driver: paisay
Sardi ka ek Faida hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
socho khy.?
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kya sosh rahe ho..??
.
.
.
.
.
.
Bus ek hi Faida hai..!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So simple


Garmi nhi lagti.
Have You Ever

Rearrange the Letters ...


" M O T H E R
I N
L A W "


It Would Come As


" W O M A N
H I T L E R " ;->
Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath...
Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai?
Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho.....
Lah0re waaaaaaalllllooooooooo.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mera agla target 14 feb hy
Hahahaaahahhha….:P
From
Rehman Malik…:-P
The Two

Dangerous

Weapons In The World

Other Than Nuclear Bomb ...

1) A Girl''s Smile

2) A Girl''e Tears ...
Smile is the sec0nd best thing U can d0 with yr lips...

Of c0urse U kn0w the first 0ne :)

?

?

Its keeping ur m0uth shut !! :D