what is depth of frendship?

what is depth of frendship?
what is depth of frendship?
!
!
!
!
!
!
!
!
!


ITS when your best freind runs with your lover and you miss your best friend.
  

May, 20 2010     138 chars (1 sms)     3485 views       Funny

more Funny SMS Messages


ITS GREAT TO BE A GIRL!

V can use tears as a threat. ;->

Most guys wont hit us. ;->

V can always find someone to pay for our drink. ;->

V slap hard. ;->

V''re tempting. ;->

V dont have to pay for dinner. ;->

V''re the subject of almost ALL the love songs. ;->

No matter how mean v r, v can always get someone to fall in love wid us. ;->

We dont always mean wht v say. ;->

V dont always say wht v mean. ;->

Our Handwriting is Always Better... ;->
1 pathen n other pathan were watchin a cricket match. When Afridi hits a boundary.
1st pathan: Kya Goal mara.
2nd pathan : Raha na bewakoof ka bewakoof, Goal ismein nahin cricket mein hota hai
Agar
Koi
Galti
Ghustakhi
Wagaira
Ho
Gai
Ho
Tu



Plz


.

.

.


.


Mafi maang lo

Me bht rhm dil hun..
Gareeb shohor bola:
Lagta hai ab dosto ke
aage hath phailana
paren ge....




Biwi:Jaldi se tum hath
phaila lo, warna mujhe
taangein phailana parein
gi........................-;>
Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.
Meri jis se hui shadi wo thi itni saadi,
ghoongat me sharma k boli Bhayya ye kia ho raha hai,
main ne kaha chup Raho Baji hamara tumhara Nikah ho raha hai..:-)
Eik pagal American se : Tum Japani ho na ?
American : nahi mai american hon..
Pagal : tum japani ho..!
American : nahi mai american hon..
Pagal : nahi tum japani ho..
American : han han mai japani hon..!
Pagal : lagte tu AMERICAN ho..
Pathan: Molvi Sahab koi Aisa tareeqa batao k

Main Khaon Piyon, Aur Mera Roza na Tootay?

Molvi: Logon se Mukke aur Laaten Khao.

Aur Ghussa Piyo. Roza Nahi Tootyga.
HAPPY BIRTHDAY to U dear!
Aapko kya laga Aap nhi bataoge to hamay pata nhi lagega k aaj
"International Donkey Day"
hay.
Naughty ab thnx bol k sharmnda na krna.
It Is Very Easy
2 Eat Sweet Chocolates
Speak Sweet Words
Watch Sweet Dreams
But
Its Very Difficult
2 Find
A Sweet Person
But
I Salute U











Tusi Menu Lab e Lya ... ;->
Magistrate: Aakhir tum baar baar isi ek ghar se kyun pakray jatay ho?

Chor: Janab main in ka family chor hun…
Q: Aik Over Mein Kitni Balls Phenki Jaati HaiN?
Kya Kaha..6?
Sorry Aik Over Mein Aik He Ball 6
Baar Phenki Jaati Hai.
Aaye Baray Cricket k Shoqeen ;->