what is depth of frendship?

what is depth of frendship?
what is depth of frendship?
!
!
!
!
!
!
!
!
!


ITS when your best freind runs with your lover and you miss your best friend.
  

May, 20 2010     138 chars (1 sms)     3479 views       Funny

more Funny SMS Messages

Maa


Maaaa


Maaaaaa


Maaaaaaa


Maaaaaaaa


Maaaaaaaaa


Maaaaaaaaarch



What iz dis?


Stupid..!



This iz
"LONG MARCH"
Ek pathan TV pe bomb rakh k Pakistan ka match dekh raha tha,

Bivi:Ye bomb kis liye rakha hai ?

Pathan:Agr aaj haarey to poori team ko bomb se ura dunga.
Aaj
Mere
Mobile
Ka
Birthday
Hai.
Aap
Chahe
To
Gift
Samajkar
Isme
101 Rs.
Ka
Balance
Dalwa
Sakte
Ho...
Wife : " Suniye ji ! Apki Aziz Dost ghalat larki se shaddi kar raha hai . Aap Usey Roktay kyun nahi ?"
Husband : " Main Kyun Roko? Aus Ne Mujhe Roka Tha Kiya ?? "
ek admi apni family doctors ke paas ja kar bola:

"doctor saab, bibi ke liye jukam ka, bete ke liye khansi ka, beti ke liye bookhar ka, mammi ke liye peeth dard ka, papa ke liye ghutno ka dard ka dawai likh dijiye"

doctor saab ne sab ka dawai likh kar phir woh admi se pusha, " baki sab log ghar mein thik thak hai na??
Ciggerete Ek Lanat Hai . . .





Jo Humare Nau-Jawano Ko Tabah Ker Rahi Hai . . .




Aao Mil K Is Lanat Ka Khatima Karen . . .






1 Packet Aap Khatam Karo



1 Packet Hum Khatam Kerte Hain . . . ;->
Two guys were hiking through the jungle when they spotted a Tiger who looked both hungry and
fast..

One of the guys reached into his pack and pulled out a pair of Nike Shoes..

His friend looked at him "Do you really think those shoes are going to make you run faster than that tiger?"

I don''t have to run faster than that tiger, his friend replied. "I just have to run faster than you" ........
Can u dance?






No...






Sure....







Just try it....







Sure u cant .....





That means u r pappu!!!





Bcoz pappu cant dance ..
GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
''Pani me tairna machli ka style
Hawa me udna "POPAT" ka style
Different sms bhejna,phone karna humara style
Fukat ka sms padna,phone sun-na Aapka style..''
Dil chahta hai

chori karon
jhoot bolon
sharab peon
rishwat khaon
qatal karon,

aur

jail jaon.


Shayad is tarah kabhi, main bhi president pakistan ban jaon.!
Technologies Impact:-

Dad Emails :

Dear Son,

How Hv U Been?

Ur Mom & I R Fine.

We Miss U A Lot,

Plz Turnoff Ur PC & Come Downstairs 4 Dinner!