1 day u’ll B srprisd 2

1 day u’ll B srprisd 2
1 day u’ll B srprisd 2 c ME beside U.
U & ME laughing,
U & ME crying,
U & ME dreaming,
U & ME holding on,
U & ME…
just U & ME sitting in a MENTAL HOSPITAL & ME CHECKING U.
  

May, 25 2010     177 chars (2 sms)     3035 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pakistan means

P=Pistol

A=Atom bomb
K=Khud kash hamla
i=Ilim ki kami
S=Sarkon pe pani
T=Trafic jam
A=Awam''s sleeping
N=No response
Yhe he pakistan meri jaan
1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)
"LUCKNOW" Me 2
Bachey Aapas Me Larr
Rahe Thy ...

1st Ne 2nd Se Kaha:
Dekhiye Janab ! Agr Aap
Humari Baat Nhi Mane''n
Gy Tou Hum Aap k
Walid-e-Mohtaram Ki Shan
Me Ghustakhana Kalmat
Pesh Kare''n Gy

2nd: Tou Hum Aap k
Rukhsar-e-Mubarak Pe
Aisa Tamaancha Baja
Laye''n Gy k Gaal Gulaab
Ki Patti Ki Trha Chamakne
Lagy Ga .. ;->
Jo Log Sms Wusool Kr Rahe hen Un Se Guzarish hy
K
Jawabi Sms
Laazmi irsaal Kren

Jawab Mosool Na honay Ki Surat men sms Ki Farahmi
Munqata Krdi Jaeygi.
Bachelor''s schedule...
Monday ko dosti ; Tues ko pyar ;
Wed ko shaadi ; Thus ko barbadi ;
Fri ko fighting ; Sat ko talaq ;
Sun ko rest, Mon ko phir se talash....
Meine Poora Din Usay YAMAHA Pe Jholay Diye Pappu,



Sham Ko Kehne Lagi Main Te HONDA He Le Saan... ;->
1 Girl:
Mjy tO Asa Lrka chahiye Jo
Smart
Khubsurt
Decent
Shareef
Dashing
Naik
Ho


2nd Girl: Shut Up Kameeni

"" HumAyuN ""Sirf Mera Hai...
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.

Techr: agr 1 aur 1 2 hote hain aur 2 aur 2 4 hote hain

aur 3 aur 3 6 hote hain

phir 7 aur 7 kitne hon ge?

Studnt: sir,

asaan wale ap ne khud hal kr lye
aur mushkil wala mere lye chor diya. :-)
************BREAKING NEWS*************



ZABARDAST SALE TAMAM BATA OUR


SERVISE KI DUKAAN PAR EK


JORA KHARIDNEY PAR 5 JOREY FREE.......











JALDI KARIEN.............






CRICKET TEAM WAPIS

AA RAHE HAI............
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->