1 day u’ll B srprisd 2

1 day u’ll B srprisd 2
1 day u’ll B srprisd 2 c ME beside U.
U & ME laughing,
U & ME crying,
U & ME dreaming,
U & ME holding on,
U & ME…
just U & ME sitting in a MENTAL HOSPITAL & ME CHECKING U.
  

May, 25 2010     177 chars (2 sms)     3039 views       Funny

more Funny SMS Messages

Amrican:
Hmary tu Kutty chor pkar lety hen!
Japani:
Hmari fish tu Basket Ball khel leti hy.
Pakistani:
Lo dasso jee
Sady ty Bandar V msg parh lendy ny.
Us Bewafa Ki Yad Me Jam Hathon Me Utha Liya

.

.
... ...
Phir Lgaya Bread Pe Aur fatafat Kha liya.

(",)>
<))
_/I_
Moral: Sare AASHIQ Sharabi Nhi Hoty.. :p :D
Boy :Tum Shadi K Baad Apne Lye Alag Ghar Tu Nhi Mango Gi?


Girl : Bilkul Nahi, Bus Tum Apni Amma Ko Alag Ghar Lai Daina.
Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)


Mallika Ko MIXER pe kaam karte Dekh k Naukar Bola:


Madam, JUICE Bana Rahi ho kya?

Mallika: NA Re Baba!

Main to Apne Kapde Dho Rahi Hon. :-)

Whn V Drink
V Get Drunk
Whn V Get Drunk
V Fall Asleep
Whn V Fall Asleep
V Comit No Sin
Whn V Comit No Sin
V Go 2 Heaven

So

Lets All Get Drunk &
Go 2 Heaven


Good Relations doesn’t need
any promises any terms or conditions..

it just need two wonderful people.
One cool like me..
one sweet like u!

The SMS Of The Year 2009:

Woh Mujhse Meri Girlfriend Ka Pata Puchta Hai.

.
.
.
.
.

Kitna Pagal Hai, Apnay He Ghar Ka Pata Poochta Hai. :-)


Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->

Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye
Main ne kaha k pyar mein kuch
b kr sakta hn,
Us ny muskra k kaha hmara is dfa
bijli ka bil tum dna,
<(‘,’)
O MAIN TO AYNWI AYNWI
AYNWI AYNWI LUT GYA.
ye Shadi nahin Aasan Bus itna Samajh lijiey..!!

Ek Fernail ki Goli hay aur Choostey Jana hai...!! :)