1 day u’ll B srprisd 2

1 day u’ll B srprisd 2
1 day u’ll B srprisd 2 c ME beside U.
U & ME laughing,
U & ME crying,
U & ME dreaming,
U & ME holding on,
U & ME…
just U & ME sitting in a MENTAL HOSPITAL & ME CHECKING U.
  

May, 25 2010     177 chars (2 sms)     3053 views       Funny

more Funny SMS Messages



Newspaper Men Advertisement Aayi Hamare Pas Aisi Product Hai,

Jisko Pehan Kar Aap Pori Dunya Ko Dekh Sakte Hain,

Magar Aapko Koi Nahi Dekh Sakta.
Price 10,000 + Free Home Delivery

1 Shakhs Ne Ads Parhte Hi 10,000 Rs. Bheje.

Kuch Dino Bad TCS Wala 1 Packet Le Kar Aaya.

Us Shaks Ne Jaldi Jaldi Parsel Khola To Andar Se Ek


"BURQA" Nikla. :-)


Aik pathan bath room gaya.

Jab bahir aya to tokan walay nay 12 rupay mangay.


Pathan: Kyun lotay may pepsi thi kia...?
1 Jamadar Gutter Main Jhuk Kar Kachra Nikal Raha Tha.

1 Pathan Wahan Se Guzarte Huey Ruk Kar Bola.

Yar 2 Roti Mera B Laga Dena . . .["!"]


The Chief Excitement
In A Woman''s
Life Is ... !!!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

Spotting Women
Who Are Fatter
Than She Is ... ;->
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
''Jab Load Shedding ho Out of Control.
Khirki Darwaze Khol.
...
Khirki Darwaze Khol.
...
Chnada mama ko bol
All is Well
WAPDA KIA JAANE
Student KA kia ho ga??
Revision kare ya Paseene mein Khuwar ho ga??

to mom bati jla, Generatot Chal ya
U.P.S laga k bol
Bhaya all is well.....''
free-free-free
breakfast
free-LUNCH
free-DINNER
free-TEA
Just visit
"DATA DARBAR"
&ENJOY unlimited
offers,
paj paj k jao te
Raj Raj k Khao
Boy Friend:
Kya Tum Meri Salary Main Guzara Kr Logi ? ? ?

Girl Friend:
Main Tou Guzara Ker Loongi Kr Loongi . . . Par Tumhara Kia Ho ga ;->
5 easy steps 4 a lovely morning.
Open ur eyes,
Take a deep breath,
Stretch ur body,
Take da breath out n say its to early and sleep again:-)
NA jane kesse kesse log pallay par jatay hain zindagi ki dour main me agay barh jatay hain par kuchlog apke jassay b hotay haindo char $m$ ker do pechay par jatay hain.
Wat wud
U do if..


U lose me
1day?


























































































So cute..I knew u''ll search 4me... :)
Sardar : Was thinking .
Sardarni : Kya soch rahe ho?
Sardar : ye START TV walo ko pata kaise chalta hai
Sardarni :Kia?
Sardar : yehi k " Ap dekh Rahy hain STAR PLUS " !