1 day u’ll B srprisd 2

1 day u’ll B srprisd 2
1 day u’ll B srprisd 2 c ME beside U.
U & ME laughing,
U & ME crying,
U & ME dreaming,
U & ME holding on,
U & ME…
just U & ME sitting in a MENTAL HOSPITAL & ME CHECKING U.
  

May, 25 2010     177 chars (2 sms)     3034 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tum sab dost meri zindgi ho,

aur,

.

aur,

.

.

aur,

.

.

.

aur,

.

.

.

.

aur,

lahnat hai aisi zindgi pe.
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!
''Badli hai duniya, kuchch kuchch main bhi badal gaya hoon,
Pahle bekaar tha ab S/W Programmer ban gaya hoon,
VC aaye to VB mein daal do, VB aaye to VC mein daal do,
Seedhe seedhe sabko museebat mein daal do,''
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
1 Jamadar Gutter Main Jhuk Kar Kachra Nikal Raha Tha.

1 Pathan Wahan Se Guzarte Huey Ruk Kar Bola.

Yar 2 Roti Mera B Laga Dena . . .["!"]
Dr. To Patient's Friend:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate Tou
Hum Isey Bacha Lete. . .
Patient's Friend:
Abay,15 Min Pehle Tou Accident
Hua Hy . .
''Dill torne walon ko saza Q nhe milti
Hr ksiko pyar krne ki dua Q nhe milti
Log kehte hain ishq to ek bimari hai

To phr MEDICAL STORE pr iski Dawa Q nhe milti.?''
The hmuan mnid deos
not raed evrey lteter
sarelpatay but a wrod
as a wlohe jsut keep
the frist and lsat
letetr at the rghit
pcale

Thhik aiagn !!! ;->
Doobte hue aadmi ne
Pull par chalte hue aadmi ko
Aawaz lagayi "bachao bachao"
Pull par chalte aadmi ne neeche
Rassi fenki aur kaha aaoo...
Nadi mein dobta hua aadmi
Rassi nahi pakad pa raha tha
Rah rah kar chillaa raha tha
Mein marna nahi chahta
Zindagi badi mehengi hai
Kal hi to meri ek MNC mein naukri lagi hai..
Itna sunte hi pul par chalte
Aadmi ne apni rassi kheench li
Aur bhagte bhagte wo MNC gaya
Usne wahan ke HR ko bataya ki
Abhi abhi ek aadmi doobkar mar gaya hai
Aur is tarah aapki company mein
Ek jagah khali kar gaya hai...
Mein berozgaar hoon muje le lo...
HR boli dost tumne der kar di,
ab se kuch der Pehle humne us aadmi ko lagaya hai Jo usse dhakka de kar
tumse pehle yahan aaya hai !!!
Q) Why did Inzamam retire from cricket ?


A) Because he has got the exclusive
rights for Priya Gold Biscuits in Pakistan - Haq se Maango.
''Stars are far away, The sun is so hot to touch
And the moon is unapprochable
So I brought u in my life
Bcoz I wanted to have my own little Universe..!!''
Pathan: Me N Khat Likha Tha K Mri Shadi Pr Ana.

Tm Q Nh Ay.

2nd Pathan: Mje Khat Mila He Nhi

1st Pathan: Me Ne Likha Tha

K Khat Mily Ya Na Mily Tm Zaror Ana.:-)