Girlfriend: And are you sure

Girlfriend: And are you sure


Girlfriend: And are you sure
you love me and no one else?

Boyfriend: Dead Sure!
I checked the whole list again yesterday
  

May, 25 2010     131 chars (1 sms)     3050 views       Funny

more Funny SMS Messages

When a Guy does Something Wrong...

Girl : You broke my Favorite Lamp !!!
Boy : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Girl : I can't believe you did this.
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/


When a Girl does Something Wrong...

Boy : You Lost My Dog??!!!
Girl : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Boy : I can't believe you did this.
Girl : I already feel bad about it..!! Stop making me feel Worse..!!
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/
How To Impress A Kam Wali ?
Tareqa Prhny Ke Lea Press Down Arow Key . . .






Lakh Lanat Hy Kam Wali Ko B Na Chorna Begherat
Purana Loha Becho




Teen Dabbay Becho



Sookhi Roti Becho



Plastic ki jootiyan beacho



Raddi Akhbar Becho



Aur
Un Paison Se Balance Dalva K SMS Tou Bhejo. . .

HAWAON
k hath 1
Arman
bheja hy

NETWORK
k zarye 1
Pegaam
bheja hy

FURSAT
mily to
Kabool
kr lena

Shehar-e-Multan k Shehzaday ''''HumAyuN'''' Ne Salam Bheja
Hy.. ;->
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
shama pe chala mukadma parwane ke khoon ka,
pucha gaya shama se kyun kiya khoon maasum ka,
shama boli...
parwana jawani ke nashe main jhoom raha tha,
mere agge piche ghoom raha tha,
khoon na karti to kya karti,
bhari mehfil main mujhe choom raha tha..
Laday To Other Lady : What Do Use For Washing Dishes. . . ?



Other Lady : Oh, I Tried Many Things But Found My Husband Best. . . ;->
Kise ki zulf Paryshn kise ka daman chak''''

SMS ko bh log karobar banye phrty han
Can You Tell Me How 1+1=11





















Because It Was

Said By Govinda

In Film Ek Aur Ek Gyara
Boss Waz Not In Room.
Sudden Phone Be|L Ring.
Servant Pick Da Phone,
At Dat Time Boss Came Back In Da Room.
Servant Said:Sir I Think Someone Want To Talk Wid Uou.
Boss:What Think?
Y R U Not Sure?
Servant:BECOZ Sir,
When I Pic Up Phone Some One Said 4m Other Side
"Gadhay Meri Baat Gor Se Suno"
Ab "BUSH" Ke Bad "OBAMA"

Zara Sambhal Ke Rahkna Qadam IRAQ Me "OBAMA"



"BUSH" KO Pare Hain Jutay Tera To Utar Dainge "PEJAMA".
Larka: larki ko tang kar
raha tha


Larki:ap k ghar main
MAA,BEHAN nahi ha?


Larka:Hain, bus ap ki
kami hay


Larki:Ap ko meri kami
mehsus horai ha?


Ye baat agar mairay 5
BHAION Ko pata chali to
apkay ghar waloN ko
apki KAMI mehsus hogi....-;>