Girlfriend: And are you sure

Girlfriend: And are you sure


Girlfriend: And are you sure
you love me and no one else?

Boyfriend: Dead Sure!
I checked the whole list again yesterday
  

May, 25 2010     131 chars (1 sms)     3056 views       Funny

more Funny SMS Messages



Twinkle Twinkle
Little Star

Aishwrya Is A
Film Star

Saniya Mirza
Is A
Tenis Star

Wasim Is A
Criket Star
And
"HumAyuN" Is A

SMS STAR.!!
..!!Height Of Common Sense..!!

Teacher:
Jab Bijli Chamkti Hai To
Hum Ko Roshni Pehley Or
Awaz Baad Mein Q Aati Hai?

Pathan:
Q K Hmari Ankhein Agey Hain
Or Kaan Peechey..=P:-D
Govt ne Awam ki mohabat ka kesa sila dia
Itni mahengae kar d k sab ko rula dia
Socha tha k shayad salary barh
jaeygi
Salary to barhi nahe "GHANTA" barha dia ;->
What a Wondrful Drama..
Writen by Dr Farooq Sattar
Cast:
Hero:Altaf bhai
Heroen:Altaf
Vilan:Altaf
Drama Name
"Istifa,topi ya chalaki"
Altaf, Altaf.. Bajao tali.

New scheme of school and college holidays

Summer vacations



Eid holidays



Winter holidays


And neW season of holidays
TALIBAN HOLIDAYS.:-D;-)
Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini dete hue,"achha aur kya kaha mumy ne?

Kid: Agar woh kamini na de,to Pinky aunty se le aana
Duniya Main Sab Se Himmat Wala Kaun?


DHOBI-

Kabhi Bhi Kisi Ke Ghar ja kar bol sakta hai sahib bibi ji ko bolo Kapray nikal kar rakhe main abhi aa kar le le leta hon
Sardar’s wish : when i die,
I wanna die like my grandpa
who died peacefully in his sleep
not screaming
like all the passengers in the
car he was driving..
K.E.S.C Light Controller

Niyat Krta Hoon Main
2 Ghante Light Le Jane Ki
Wasty Apni Hukumat K
Zulm Ghareeb Awaam Pr
Haath Mera Switch Ki taraf

Le Phir Gai ... ;->
Pathan''s Wife Bought A
Beautifl Sweater For Her
Husband...
She Sent It To Him By Parcel
Along Wid A Note ... Tht Said
"d Buttons Of d Sweatr r Removd
Since They Were Too Heavy & added
To d Postage. U''ll Find ''Em
In d Rite Hand Pocket Of The
Sweater" ... ;->
YEh Tumhara Problem Kiya Hai?



Tumhein Koi or Kam Nahi Hai Kia??



Har Waqt Pregant hi rehtay Ho ...



Jab bhi Msg Karoon tumhari Delivery report aa jati hai .
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->