Bartano aaj mere sir pe baraste kion ho ? Mein ne dho dha k t

Bartano aaj mere sir pe baraste kion ho ? Mein ne dho dha k t


Jab se begum ne mujhe murgha bana rakha hai,
Main ne nazron ki tarhan sir bhi jhuka rakha hai,

Bartano aaj mere sir pe baraste kion ho ?
Mein ne dho dha k tumhain kitna saja rakha hai,

Roz leti he talashi wo police ki manind,
Pochti he kahan paison ko chupa rakha hai,

Wahi duniya main muqaddar ka sikandar tehra,
Jis ne khud ko yahan shadi se bacha rakha hai,

Pi ja is maar ki talkhi ko bhi has k shohar,
Mar khane mein bhi qudrat ne maza rakha hai..
  

May, 25 2010     474 chars (3 sms)     3359 views       Funny

more Funny SMS Messages

SIrf Is Baat Par Hum Road par Is Tarha Pittay hain Faraz!!!
K Rally MQM Ki thy Aur Hum G.A.Bhutto Keh Gaye.
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya
" Aisi Konsi Jagha hai Jaha Mard or Auraat dono k baal "CRUELY" Hotye hain "


Kiya ??

Socho ??

Ek chance or lo ?

You dirty mind ...


ans: AFRICA
Dil Torna ha Torr ja , muhkh morna hay mor ja, bus tuj sy ye iltija ha mari,,,,,,, mary tofay to wapis mor jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->


Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.

Woh Ghussay Se Darwazy Per Gaya Aur Bola:

"Kon Gadhay Ka Bacha Hai?"


Bahar Se Aawaz Aai:

.
.
.

Abbu Main Hon. :-)
Main Khud Bhi Usay Bhulana Chahta Hoon
Pappu. . . !!!

















Pr Kya Karoon...

Ammi Roz Subha 7 Badaam Khila Deti Hain... ;->
Girlfriend & Police
Main Kia Baat Common Hy ???






SoChO !








SoChO !










Aur SoChO !














Donoo Hi Paisa Kha Kr
Chor Dete Hyn ! ;->
A Man Has A Crow. . . Who Has Very Soft & Tender Feathers...



What Does He Call It..?







Any Gueses







Dont Knw






He Calls It




''''My-Crow-Soft..'''' ;->
Phoolo Me or Insaano Me
kya Farq Hota Hai,


Phool Insaano Se Zada
Khoobsorat Hotey HAin,


Lekin Kuch Insaan Phoolo
Se B Ziada Khoobsorat
Hote Hain,


JeSE K


Mein



he he he


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
the day i will die and go out of ur life

then

buy some nice & butiful flowers 4 my grave from the money





u r saving by not sending sms 2 me